Citat:
Mycket bra skrivet.Rask har själv tagit emot donation på 500 kr, eller om det var 1000 kr av caddenews i en livestream. Personen i fråga:
https://www.youtube.com/watch?v=5vH2Q2LcwJ4
Jag tycker personligen det är sinnessjukt att vara villig att ta emot så mycket pengar från någon med down syndrom. En vettig människa hade tackat för gesten men skickat tillbaka pengarna och bett honom köpa sig något roligt för dem. Men inte baronen af Trosa, nej han tackar för den relativt stora donationen och beger sig till Ica Trossen med pengarna för att köpa oxfilé.
Det finns ingen skam i baronens kropp.. Allt går att skylla på andra. Ulf ville ge bort en halv mille (skadeståndet 80k + 1 bitcoin till följare), i utbyte fick Ulf göra reklam för sin idé om att han skulle bli enväldig härskare över Sverige. Istället för att ifrågasätta lämpligheten av att donera bort pengar från en bipolär människa med tidigare erfarenhet från psykiatrin som nu går i tankarna på att bilda opinion för att bli diktator över Sverige går baronen all in. Hade Ulf bara varit lite egen men ändå önskat att ge bort pengarna hade jag varit oförstående, men likväl inte haft några invändningar med det. När man samtidigt får veta att han har en seriös tro på att han ska bli "kung" alltså enväldig härskare över Sverige genom att sprida budskapet på baronens youtube inser en fullt fungerande människa att hans psykiska hälsa är närmre Lennart Bladhs än en frisk människa. Lennart skulle förändra samhället med det manliga initiativet, Ulf ska bli enväldig härskare.
https://www.youtube.com/watch?v=5vH2Q2LcwJ4
Jag tycker personligen det är sinnessjukt att vara villig att ta emot så mycket pengar från någon med down syndrom. En vettig människa hade tackat för gesten men skickat tillbaka pengarna och bett honom köpa sig något roligt för dem. Men inte baronen af Trosa, nej han tackar för den relativt stora donationen och beger sig till Ica Trossen med pengarna för att köpa oxfilé.
Det finns ingen skam i baronens kropp.. Allt går att skylla på andra. Ulf ville ge bort en halv mille (skadeståndet 80k + 1 bitcoin till följare), i utbyte fick Ulf göra reklam för sin idé om att han skulle bli enväldig härskare över Sverige. Istället för att ifrågasätta lämpligheten av att donera bort pengar från en bipolär människa med tidigare erfarenhet från psykiatrin som nu går i tankarna på att bilda opinion för att bli diktator över Sverige går baronen all in. Hade Ulf bara varit lite egen men ändå önskat att ge bort pengarna hade jag varit oförstående, men likväl inte haft några invändningar med det. När man samtidigt får veta att han har en seriös tro på att han ska bli "kung" alltså enväldig härskare över Sverige genom att sprida budskapet på baronens youtube inser en fullt fungerande människa att hans psykiska hälsa är närmre Lennart Bladhs än en frisk människa. Lennart skulle förändra samhället med det manliga initiativet, Ulf ska bli enväldig härskare.
Visste inte att han tagit emot en donation från Cadde. Har fått upp en av hans videos bland mina rekommenderade videos. Väldigt tydligt att han har downs syndrom.
Det vi FB:are och även tittare utanför detta forum kan göra är att tipsa Skatteverket om dessa tiggarlives.
Det finns inte på kartan att han skattar sina donationer.
Jag kommer iallafall skriva ihop ett tips till Skatteverket inatt. Kommer även nämna att han potentiellt sitter på en del kryptovalutor som han förmodligen kommer sälja. Kan inte tänka mig att Rask inte utnyttjat Ulf på lite Bitcoin.
Jag länkar till dom som.känner att dom att dom också vill tipsa Skatteverket.
https://skatteverket.se/omoss/kontak...21e9a9561.html
Tipset kommer bli en offentlig handling, kommer maila honom mitt tips så fort det bekräftats av Skatteverket så att han kommer skita på sig. Han är trots allt en bajsbaron.
Rasks uttalanden om Magmysmicke i dagens video (som nu är borttagen, men finns länkad i tråden) går under grovt förtal.
Det är synd att Magmysmicke är för funktionsnedsatt för att polisanmäla det, eftersom Rask redan är dömd för förtal relativt nyligen tror jag att chansen hade ökat markant för att ett åtal skulle kunna väckas.
Senast redigerad av StellaArtois 2021-08-28 kl. 02:32.
Senast redigerad av StellaArtois 2021-08-28 kl. 02:32.