2021-11-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
- Jag har inte ljugit, bevisa gärna för mig var och när jag har ljugit!
- Okej, här är beviset på tio lögner.
- Okej, men vem drabbar det då???

Ni har aldrig någonsin kommit med riktiga bevis. Hela tiden bara hittar på! Att ni inte skäms!
Citera
2021-11-21, 18:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Eller vara stolt över sin fina bästa pappa!!!
Tror du Edward blir stolt när han efter skolan kommer hem med en polare för att spela fortnite medans Bukkakebaronen ligger på soffan i kalsonger och äter chips?

Medans andra farsor är på jobbet så har han ägnat dagen till att rappa lite & spela in en video om vad han tror hände bakom Estonia katastrofen.

Anledningen till att Rask har svårt bälte i ångest är för att hans föreställningar om den person han vill vara inte motsvarar den personen han är i verkliga livet.
Citera
2021-11-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tror du Edward blir stolt när han efter skolan kommer hem med en polare för att spela fortnite medans Bukkakebaronen ligger på soffan i kalsonger och äter chips?

Medans andra farsor är på jobbet så har han ägnat dagen till att rappa lite & spela in en video om vad han tror hände bakom Estonia katastrofen.

Anledningen till att Rask har svårt bälte i ångest är för att hans föreställningar om den person han vill vara inte motsvarar den personen han är i verkliga livet.

Hur vet DU att han skulle ligga i sängen och äta chips?! Du pratar som ni vorre gifta!
Citera
2021-11-21, 18:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hur vet DU att han skulle ligga i sängen och äta chips?! Du pratar som ni vorre gifta!
Det är ganska uppenbart om så skulle vara fallet, du vet medans vanligt folk arbetar på dagarna går Rask runt där hemma och myser och eftersom han inte jobbar 8 timmar per dag så har han mycket mer tid än oss alla andra att ligga och äta chips exempelvis.

Är du ny här? Försök hänga med lite..
Citera
2021-11-21, 18:51
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Snälla håll käften bara ingen tycker du är ens lite rolig
Citera
2021-11-21, 18:54
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur överlever du på din lön, drygar du ut den genom att samla pant?

Det är något du skulle kunna göra på dagarna då får du komma ut+motion och göra dig en liten hacka för besväret.

Du måste skaffa dig ett jobb annars kommer eran familj inte ha råd att flytta, Therese har nu börjar jobba igen och du bör göra detsamma.

Vad jag bör och inte bör eller hur jag klarar mig på min lön är ingenting du ens behöver fundera över, det är inte din huvudvärk.
Citera
2021-11-21, 18:55
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Du vet redan vad det handlar om. Men manipulativ som du är spelar du dum. Det finns säkert mer än så. Du ljuger i det stora och det lilla om det krävs för att skydda ditt luftslott.

Nej, jag vet inte vad det handlar om, o h eftersom att det gått flera inlägg utan att du kunnat presentera lögnerna från mig utgår jag ifrån att du själv inte vet, men att du bara följer strömmen och vill stå och peka med alla andra, annars hade du ju kunnat ge mig några exempel.
Jag har inget luftslott, jag har en hyresrätt.
Citera
2021-11-21, 18:57
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är relevant idag för att du uppvisar samma beteende nu som då som in i 2022 och fortsatt in i oändligheten.

Exempel?
Citera
2021-11-21, 18:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Vad jag bör och inte bör eller hur jag klarar mig på min lön är ingenting du ens behöver fundera över, det är inte din huvudvärk.
Om du inte skulle aggra så mkt skulle du kanske märka hur vi försöker hjälpa dig på samma sätt som du hjälpte Magmys Micke, Jacke & Joz.

Är du inte orolig för din pension? Du har en medellön på 8 tusen I månaden, det är vad en vanlig människa tjänar i veckan. Har man inga pengar då måste man jobba och det har du inte gjort mycket av, vi vill ju att det ska gå bra för dig här i livet Alexander. Så att dina barn kan vara stolta över dig.
Citera
2021-11-21, 19:00
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Print screena gärna det. Kolla i din hälsoapp. Kunde inte hålla mig.

Låga odds på detta.

Alex, idag har du suttit och svarat på inlägg hela dagen, varför gör du det? Är du barnledig? Varför hänger du inte med de gamla sköna polarna då som lekte ”den som somnar först sprutar ni i ansiktet på” helt sjukt hur du som helt plötsligt har ett privat liv du INTE ska delas ut kan berätta en sådan historia… Var någon på E dagens efter i skolan och frågade vad som händer där hemma?

Hahahahahaha, jag kommer inte printa ett skit, jag har inga skyldigheter över huvud taget gentemot någon här.
Jag umgås inte med någon från den tiden idag, detta är ju bara trams från början till slut.
Citera
2021-11-21, 19:03
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
- Jag har inte ljugit, bevisa gärna för mig var och när jag har ljugit!
- Okej, här är beviset på tio lögner.
- Okej, men vem drabbar det då???

Men det var ju bara trams där varje punkt hade sin logiska förklaring, vilket vilken idiot dom helst ser om man inte desperat försöker få allt till lögner.
Ni får det att låta som att det är något så illa i stil med mord eller landsförräderi och reagerar som om att det var ni som i första hand drabbas. Annars är ju era reaktioner på dessa bagateller jävligt skitnödiga menar jag, haha.
Särskilt med tanke på att nu ältat skiten i flera år fast ni inte ens drabbas. Vem fan påverkas negativt av att jag startar en webbutik istället för en städfirma? Men framförallt, vem fan bryr sig ens? Och varför skall man bry sig? Svara gärna
Citera
2021-11-21, 19:04
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Hahahahahaha, jag kommer inte printa ett skit, jag har inga skyldigheter över huvud taget gentemot någon här.
Jag umgås inte med någon från den tiden idag, detta är ju bara trams från början till slut.
Det är klart att du inte har några skyldigheter men så länge det luktar som skit och ser ut som skit och du inte tar en smakbit för att bevisa att det är choklad så är det för alla andra ändå skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in