Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Vilken period av videos gjorde han vis tidpunkten? Minns du någon?
Det var i nuvarande boendet tror jag, är ganska säker på att det är en röd bod utanför vid uppfarten, gissar på att det är förrådet de har tjatat om att tömma rätt nyligen. Men dessa videos var i tiden då han gick från missbruksbloggen mot mer dramacontent tror jag. Jag kommer ihåg att han inrett den med en ljusslinga och någon from av datorsetup. Antar att Therese orkade lägga ultimatum och ställa krav på en tiden... Men den tiden är förbi.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Ramlade in på raskens gamla blogg..
Startar eget igen!
onsdag 20 augusti 2014, 23:58
Skrev igår att jag tagit mig i kragen och tröttnat på att gå arbetslös eller ha timvikariat hit och ströjobb dit.
Kan nu berätta att jag provar mina vingar på egen hand och startar eget för 2a gången, ingen klädbutik denna gången.
Therese hade en vän här för några dagar sedan som påpekade att vi alltid har det så rent hemma hela tiden och tyckte att jag skulle öppna en städfirma, inte alls en dum idé tyckte jag då jag är maniskt pedant och dammsuger, moppar, dammar och plockar här hemma minst 2 ggr om dagen.
Aktiebolaget finns fortfarande kvar så nu skall vi träffas nästa vecka och gå igenom och färdigställa allt, och jag är SJUKT taggad!
Målet är att kunna starta verksamheten senast den 1a oktober!
Hahahaha vilken jävla pärla du har hittat. Bevisar mångas tes härinne om att allt Rask tar för sig bara går runt runt om igen, samma jävla tugg år efter år. Om vi som publik fått höra det här jävla orkar-inte-jobba-tjatet år efter år, vecka efter vecka, i 8 år så vill jag ens inte tänka på vad Therese, kidsen och resten av familjen får lyssna på för jävla ältande hela dagarna.
På tal om Rask och barn, kommer ni ihåg när han tog foto på 2 kissande småtjejer (minderåriga) och hängde ut antingen på YT eller insta, för att de kissade i en buske i närheten av hans hus. Såklart försvarade han handlingen med massa sedvanligt jidder som han alltid gör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tosse61
Grannar som känner folk som känner folk osv.
Tossenisses grannar känner folk, som i sin tur känner andra människor, som skvallrar om grannskapet i pissålan Trosa, på något sätt får Tossenisse reda på detta och sprider vidare infon på flashback. Du är verkligen sådär härligt efterbliven hörru