2022-02-11, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Oj vilken insyn i Trosa du verkar ha Ja bättre att ungarna hade fått leka med bajs, dildos och snusprillor som man historiskt gjort i rasksläktet, då hade kanske ungarna blivit lika lyckade som Bajsbaronen af Trosa i sitt vuxna liv. Tipsa henne vettja.

Haha dagdrömmer du? Sen lägger du av och snackar om Raskens mamma sådär din kriminella dåre.

Grannar som känner folk som känner folk osv.
Citera
2022-02-11, 21:13
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Hon som inte törs gå ut utan låter barnbarnen leka i jorden vid häcken istället för i sandlådan?
hade jag den psykiskt ostabile rasken som granne, skulle jag inte vilja ha mina barn utom synhåll.
Barnen rask får endast sitta inne framför tvn, ständigt beredda på att pappa kan börja skrika och bli läskig och ringer och skäller på människor. Fullt av pappas gratissaker överallt, konstiga kletsalvor, oljor mm
För att inte tala om sexleksakerna på fönsterbrädan..
Att gå undan, är inte lätt, då blir det garderoben.. iallafall innan grabbarna behövde byta till det lilla sovrummet.
Kanske rasken får skaffa en bäddsoffa?
Citera
2022-02-11, 21:14
Citat:
Någon som vet om hans filmer där han hade inrett en bod/soprum/uteförråd till sin YTstudio finns kvar i etern. Vet han skröt om det en del, samt spelade in någon video där uti. Bör varit för en tre år sedan ungefär.
Vilken period av videos gjorde han vis tidpunkten? Minns du någon?
Citera
2022-02-11, 21:45
Ramlade in på raskens gamla blogg..

Startar eget igen!
onsdag 20 augusti 2014, 23:58
Skrev igår att jag tagit mig i kragen och tröttnat på att gå arbetslös
eller ha timvikariat hit och ströjobb dit.

Kan nu berätta att jag provar mina vingar på egen hand och startar eget för 2a gången, ingen klädbutik denna gången.

Therese hade en vän här för några dagar sedan som påpekade att vi alltid har det så rent hemma hela tiden och tyckte att jag skulle öppna en städfirma, inte alls en dum idé tyckte jag då jag är maniskt pedant och dammsuger, moppar, dammar och plockar här hemma minst 2 ggr om dagen.

Aktiebolaget finns fortfarande kvar så nu skall vi träffas nästa vecka och gå igenom och färdigställa allt, och jag är SJUKT taggad!

Målet är att kunna starta verksamheten senast den 1a oktober!
Citera
2022-02-11, 21:58
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vilken period av videos gjorde han vis tidpunkten? Minns du någon?

Det var i nuvarande boendet tror jag, är ganska säker på att det är en röd bod utanför vid uppfarten, gissar på att det är förrådet de har tjatat om att tömma rätt nyligen. Men dessa videos var i tiden då han gick från missbruksbloggen mot mer dramacontent tror jag. Jag kommer ihåg att han inrett den med en ljusslinga och någon from av datorsetup. Antar att Therese orkade lägga ultimatum och ställa krav på en tiden... Men den tiden är förbi.

Citat:
Ramlade in på raskens gamla blogg..

Startar eget igen!
onsdag 20 augusti 2014, 23:58
Skrev igår att jag tagit mig i kragen och tröttnat på att gå arbetslös
eller ha timvikariat hit och ströjobb dit.

Kan nu berätta att jag provar mina vingar på egen hand och startar eget för 2a gången, ingen klädbutik denna gången.

Therese hade en vän här för några dagar sedan som påpekade att vi alltid har det så rent hemma hela tiden och tyckte att jag skulle öppna en städfirma, inte alls en dum idé tyckte jag då jag är maniskt pedant och dammsuger, moppar, dammar och plockar här hemma minst 2 ggr om dagen.

Aktiebolaget finns fortfarande kvar så nu skall vi träffas nästa vecka och gå igenom och färdigställa allt, och jag är SJUKT taggad!

Målet är att kunna starta verksamheten senast den 1a oktober!

Hahahaha vilken jävla pärla du har hittat. Bevisar mångas tes härinne om att allt Rask tar för sig bara går runt runt om igen, samma jävla tugg år efter år. Om vi som publik fått höra det här jävla orkar-inte-jobba-tjatet år efter år, vecka efter vecka, i 8 år så vill jag ens inte tänka på vad Therese, kidsen och resten av familjen får lyssna på för jävla ältande hela dagarna.

På tal om Rask och barn, kommer ni ihåg när han tog foto på 2 kissande småtjejer (minderåriga) och hängde ut antingen på YT eller insta, för att de kissade i en buske i närheten av hans hus. Såklart försvarade han handlingen med massa sedvanligt jidder som han alltid gör.

Citat:
Grannar som känner folk som känner folk osv.

Tossenisses grannar känner folk, som i sin tur känner andra människor, som skvallrar om grannskapet i pissålan Trosa, på något sätt får Tossenisse reda på detta och sprider vidare infon på flashback. Du är verkligen sådär härligt efterbliven hörru
Senast redigerad av Mikkka 2022-02-11 kl. 22:26.
Citera
2022-02-11, 22:42
Medlem
Finnj-vels avatar
Rask säger i liven att han nyligen blivit nyfrälst i bandtröjor igen. Undrar varför
Citera
2022-02-11, 23:12
Medlem
Eller är det du som är efterbliven? Du fattar mycket väl att det är fyllekärringens grannar jag pratade om.
Senast redigerad av Tosse61 2022-02-11 kl. 23:15.
Citera
2022-02-11, 23:39
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Eller är det du som är efterbliven? Du fattar mycket väl att det är fyllekärringens grannar jag pratade om.
Vad pratar du om? Förtydliga.
Citera
2022-02-11, 23:45
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Fyllekärringens grannar är jäkligt glada över att de blev av med trashkärringen. Förutom att styrelsen redan innan frågade fyllekärringen om apan skulle vräkas ... Vilket fyllekärringen sa nej till - hon ville bara bli lämnad ifred - så har grannar efteråt tackat för att skatan försvann..
Sanningen är att fyllekäringen hade inget med det att göra -- det var styrelsen och resten som till slut tröttnade på apan.

I det läget var fyllekäringen på apans sida eftersom fyllekärringen aldrig ville driva någon ifrån sitt hem .. det var apan som ville driva bort fyllekärringen .. och apan gick på pumpen.
Senast redigerad av micro113 2022-02-11 kl. 23:48.
Citera
2022-02-12, 00:04
Citat:
Det var i nuvarande boendet tror jag, är ganska säker på att det är en röd bod utanför vid uppfarten, gissar på att det är förrådet de har tjatat om att tömma rätt nyligen. Men dessa videos var i tiden då han gick från missbruksbloggen mot mer dramacontent tror jag. Jag kommer ihåg att han inrett den med en ljusslinga och någon from av datorsetup. Antar att Therese orkade lägga ultimatum och ställa krav på en tiden... Men den tiden är förbi.

Hahahaha vilken jävla pärla du har hittat. Bevisar mångas tes härinne om att allt Rask tar för sig bara går runt runt om igen, samma jävla tugg år efter år. Om vi som publik fått höra det här jävla orkar-inte-jobba-tjatet år efter år, vecka efter vecka, i 8 år så vill jag ens inte tänka på vad Therese, kidsen och resten av familjen får lyssna på för jävla ältande hela dagarna.

På tal om Rask och barn, kommer ni ihåg när han tog foto på 2 kissande småtjejer (minderåriga) och hängde ut antingen på YT eller insta, för att de kissade i en buske i närheten av hans hus. Såklart försvarade han handlingen med massa sedvanligt jidder som han alltid gör.

Tossenisses grannar känner folk, som i sin tur känner andra människor, som skvallrar om grannskapet i pissålan Trosa, på något sätt får Tossenisse reda på detta och sprider vidare infon på flashback. Du är verkligen sådär härligt efterbliven hörru
https://nouw.com/carlfredrikalexander
Det är mycket självömkan, sjuk i öronen, en arbetsintervju som kändes jättebra, mycket bilder och väldigt mycket kröka. Tessan tycker det är jobbigt att han ska titta på tv och vara vaken på natten, han uttrycker att han städar hela dagen och lagar middag, sen så somnar Tessan 19:30 för att hon har jobbat, hur kul är det?!🙄😵
In och läs, varning för mankini
Tiden står still i Trosa

Det köptes en bil som inte höll måttet, riktigt lurade blev de visst.
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-02-12 kl. 00:08.
Citera
2022-02-12, 00:16
Medlem
Det visade sig där i bloggen att balt mercan inte var första kassa bilköpet utan det mest kostsamma. Rolig läsning ändå
Citat:
https://nouw.com/carlfredrikalexander
Det är mycket självömkan, sjuk i öronen, en arbetsintervju som kändes jättebra, mycket bilder och väldigt mycket kröka. Tessan tycker det är jobbigt att han ska titta på tv och vara vaken på natten, han uttrycker att han städar hela dagen och lagar middag, sen så somnar Tessan 19:30 för att hon har jobbat, hur kul är det?!🙄😵
In och läs, varning för mankini
Tiden står still i Trosa

Det köptes en bil som inte höll måttet, riktigt lurade blev de visst.
Citera
2022-02-12, 00:24
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Det visade sig där i bloggen att balt mercan inte var första kassa bilköpet utan det mest kostsamma. Rolig läsning ändå
Han visar upp sin nya klocka, guldig, vad hände med den?

Hans liv är som filmen, måndag hela veckan..
Samma ego, viktuppgång, svettningar, älskar att städa och lägga sig mellan nybäddade lakan, han är samma skara V.I.P som Annna Boook. De delar samma intresse och oförmåga att göra någonting vettigt..
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-02-12 kl. 00:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in