2021-11-21, 19:07
Medlem
AlexxHookers avatar

Swish, poängen flög dig rakt över huvudet. Poängen med dina påståenden kontra dina handlingar ovan var gissningsvis för att visa dig vilken hycklare och notorisk lögnare du är.

OM Jessica hade anmält dig för förtal, hur långt fängelsestraff tror du att du hade blivit dömd till då?

Slutar med YouTube obs inget clickbait...[/quote]

Vad är det mer jag hycklar och ljuger notoriskt om utöver den betydelselösa bagatellskiten som föregående person listade upp? Nu är det inte OM, nu är situationen en annan, och videon hade aldrig gjorts idag.
Citera
2021-11-21, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Hahahahahaha, jag kommer inte printa ett skit, jag har inga skyldigheter över huvud taget gentemot någon här.
Jag umgås inte med någon från den tiden idag, detta är ju bara trams från början till slut.

Hej igen rask,
I denna video som är inspelad förra månaden närmare bestämt 7 okt där du pratar om just händelsen att du agerar spermabulle så säger du ju att ''att när vi alla träffas och pratar så skrattar vi åt dom här sakerna tillsammas och att det är kära minnen för er'' så då umgås ni väl?

55:15 in i klippet
https://www.youtube.com/watch?v=cuNztWVAlGQ
Citera
2021-11-21, 19:09
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tror du Edward blir stolt när han efter skolan kommer hem med en polare för att spela fortnite medans Bukkakebaronen ligger på soffan i kalsonger och äter chips?

Medans andra farsor är på jobbet så har han ägnat dagen till att rappa lite & spela in en video om vad han tror hände bakom Estonia katastrofen.

Anledningen till att Rask har svårt bälte i ångest är för att hans föreställningar om den person han vill vara inte motsvarar den personen han är i verkliga livet.

Vad Edward blir och inte kommer jag inte sitta och spekulera i på Flashback forum tillsammans med totala främlingar, vilket är förståligt.
Det är bukakkebaronen hit och det ena dit, hårda ord och inga visor, man bara maler på och domderar fram, på samma vis bajsbaronen själv gör.
Jag kommer inte att diskutera med personer dom i sina inlägg kallar mig för öknamn, det bevisar bara inställningen man har från början, att avsikten i grunden är att få pissa.
Citera
2021-11-21, 19:10
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Det är ganska uppenbart om så skulle vara fallet, du vet medans vanligt folk arbetar på dagarna går Rask runt där hemma och myser och eftersom han inte jobbar 8 timmar per dag så har han mycket mer tid än oss alla andra att ligga och äta chips exempelvis.

Är du ny här? Försök hänga med lite..

Nej, jag lider utav psykisk ohälsa.
Citera
2021-11-21, 19:12
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Om du inte skulle aggra så mkt skulle du kanske märka hur vi försöker hjälpa dig på samma sätt som du hjälpte Magmys Micke, Jacke & Joz.

Är du inte orolig för din pension? Du har en medellön på 8 tusen I månaden, det är vad en vanlig människa tjänar i veckan. Har man inga pengar då måste man jobba och det har du inte gjort mycket av, vi vill ju att det ska gå bra för dig här i livet Alexander. Så att dina barn kan vara stolta över dig.

Har du storhetsvansinne och tror att du är allmänhetens ordningsvakt eller vad ger dig rätten att ta dig friheten att ”hjälpa” någon annan? Det var så jag gjorde förr och det kritiserar ni ju mig för, så gör det inte själva då. Min pension och min lön är min huvudvärk och mitt problem, det är jag dom skall leva på den och inte du, alltså behöver du inte oroa dig, men det ör ju omtänksamt, bäste främling. Weirdo.
Citera
2021-11-21, 19:13
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Nej, jag lider utav psykisk ohälsa.
Nej det gör du inte, du är en narcissist och det har vi försökt banka in i din tjocka skalle i flera år nu men du vägrar ju lyssna på oss.

Det är julafton om en månad, hur ska du ha råd med det?

Ska du låna av Alf nu igen eller kanske din gamla polare Uffe pyntar upp för dig? Eller han kanske är kvar på psykakuten efter vad du gjorde mot honom?
Citera
2021-11-21, 19:16
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Har du storhetsvansinne och tror att du är allmänhetens ordningsvakt eller vad ger dig rätten att ta dig friheten att ”hjälpa” någon annan? Det var så jag gjorde förr och det kritiserar ni ju mig för, så gör det inte själva då. Min pension och min lön är min huvudvärk och mitt problem, det är jag dom skall leva på den och inte du, alltså behöver du inte oroa dig, men det ör ju omtänksamt, bäste främling. Weirdo.
Jag ser en förvirrad man som ligger och självdör i hemmet, försöker bara hjälpa på det enda sättet jag kan.

Jag var fö en av dom som försökte styra upp en insamling så att dina barn kunde få den där Ps5an, men vi kom fram till att du och Therese bara skulle sälja det för att betala era skulder så vi struntade i det, men ja jag är en eldsjäl.
Citera
2021-11-21, 19:16
Medlem
Citat:
Om personutredningen visar att Rask inte är narcissist kommer jag personligen att betala Thereses skulder, det har ni mitt ord på.
Sorry.

I Sverige är psykiatrin så underfinansierad att frågeställningen här endast blir "har Rask adhd?".

Och det kan gott vara att han har pyttelite av. Och då blir det enkelt att skylla hela livets misslyckande på det.

Men narcisismen som verkligen fuckar allt, den är inte behandlingsbar.

Se hur han svarar här I tråden. Folk skriver att hela internet hade hejat på han om han började kämpa för familjen; svaret som standard är då att det är hans privatliv.

Och det är något som han kör oframgångsrikt som stopp-start-ur.

Det är Sveriges oskönaste människa.
Citera
2021-11-21, 19:17
Medlem
Citat:
Det är ganska uppenbart om så skulle vara fallet, du vet medans vanligt folk arbetar på dagarna går Rask runt där hemma och myser och eftersom han inte jobbar 8 timmar per dag så har han mycket mer tid än oss alla andra att ligga och äta chips exempelvis.

Är du ny här? Försök hänga med lite..

NEJ det är jag inte! Du pratar strunt!

Citat:
Jag ser en förvirrad man som ligger och självdör i hemmet, försöker bara hjälpa på det enda sättet jag kan.

Jag var fö en av dom som försökte styra upp en insamling så att dina barn kunde få den där Ps5an, men vi kom fram till att du och Therese bara skulle sälja det för att betala era skulder så vi struntade i det, men ja jag är en eldsjäl.

Skitsnack. Sluta hitta på att du ville starta insamling!!! Och jo han lider visst av psykisk ohälsa! Du är ingen läkare! Eller är du?!
Citera
2021-11-21, 19:21
Medlem
Citat:
Vad Edward blir och inte kommer jag inte sitta och spekulera i på Flashback forum tillsammans med totala främlingar, vilket är förståligt.
Det är bukakkebaronen hit och det ena dit, hårda ord och inga visor, man bara maler på och domderar fram, på samma vis bajsbaronen själv gör.
Jag kommer inte att diskutera med personer dom i sina inlägg kallar mig för öknamn, det bevisar bara inställningen man har från början, att avsikten i grunden är att få pissa.
Hur tror du det är för dina barn?
Tror du att det är kul att se farsan som inte arbetar, som är rikspajas på youtube?

Du utsätter dina barn för trauma, precis som din far.

Hur tror du det är för dina barn? Varför räcker inte det som motiv till att ordna upp dig?

Trauma färdas i generationer och nu är cirkeln sluten.
Citera
2021-11-21, 19:24
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är klart att du inte har några skyldigheter men så länge det luktar som skit och ser ut som skit och du inte tar en smakbit för att bevisa att det är choklad så är det för alla andra ändå skit.

Men specificera vad exakt det är som är skit då? När det kommer till kritan dansar ni bara runt det och hittar på skitanledningar till varför det inte är värt eller varför ni inte har tid, fast ni sitter här från början. Kan någon vara konkret, eller är ”lögnerna” de skitbagatellerna som personen tidigare listade som är lögnerna som gör mig till en notorisk lögnare? 😂 Trodde det måste vara värsta grejerna med tanke på hur allvarligt ni pratar om det och hur hemsk ni tycker att jag är för det, och så är det att jag skall starta en städfirma, men startar en webbutik istället och därför har jag ljugit? Eran mormor har ljugit värre för er för fan. Är ni då jävlas lättkränkta och butthurt av att en total främling säger att han skall göra nu men gör väl istället att ni enheters er djupt under flera års tid och kallar mig för notorisk lögnare för denna sakens skull, hahahaha. Då är det inte jag dom skall vakna upp, då är det ni, för värre ”lögner” finns runt er överallt från allt och alla i vardagen. När ni själva drar en vit lögn att flickvännen inte det tjock ut i klänningen är ju för fan en värre ”lögn”, men här har ni suttit i flera jävla år och grinat om dom små skitsakerna, från någon ni inte ens känner? Tillåt mig att skratta er rakt i ansiktet. Ni kan fortsätta gömma er bakom era anonyma tryggheter, men sålänge ni inte kan stå för allt vidrigt ni skriver saknar nog de flesta respekt för er.
Tror inte ens ni själva gillar vad ni håller på med, därför ni rättfärdigar det för er själva med att ni ger mig vad jag förtjänar, som om det vore eran skyldighet lixom.
De flesta av er hade nog inte uttryckt er dom ni gör om det var en bild på erat ansikte och nick var era riktiga namn, ni hade inte kunnat stå för erat sätt att bete er på inför era chefer och familjer, inte en chans, folk pratar lixom inte såhär om andra om man inte kan gömma sig i mörkret, vilket i dig är vidrigt, då sluta för fan att anklaga mig för att vara jordens avskum för att jag startar en webbutik istället för en städfirma osv när ni själva beter er som jordens grisar och inte kan stå för det.
Det är mer ryggradslöst än något jag någonsin kommer att göra, och så är det, men det skall ni ju ta ifrån mig och rättfärdiga inför varandra och er själva. Ni är mer white trash än vad bajsbaronen insmord i diarré någonsin kommer bli, vare sig ni vill eller inte. Härinne är ni starka och har varandra, men detta sätt att bete sig och tala skulle inte fungera i något annat sammanhang någonstans, och skulle ni mot förmodan sakna den spärren skulle ni bli utslängda. Nu kan ni börja bryta ned mitt inlägg till skit och börja rättfärdiga eran agenda och trycka en strumpa i munnen på mig.
Citera
2021-11-21, 19:25
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hej igen rask,
I denna video som är inspelad förra månaden närmare bestämt 7 okt där du pratar om just händelsen att du agerar spermabulle så säger du ju att ''att när vi alla träffas och pratar så skrattar vi åt dom här sakerna tillsammas och att det är kära minnen för er'' så då umgås ni väl?

55:15 in i klippet
https://www.youtube.com/watch?v=cuNztWVAlGQ

Träffas och träffas, mitt bröllop I November 2018 var sist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in