2021-10-13, 23:41
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han dömdes för förtal och integritetsbrott. Rätten övervägde också hatbrott men kom fram till att det inte nådde upp till det.
Okej, då vet jag fortfarande inte hur transfobin kommer in i bilden...?
Citera
2021-10-13, 23:41
Bannlyst
Citat:
Han är dömd för sin transfobi tidigare ... hur kan man inte se den här videon i ljuset av det?

Han är dömd för förtal, endast, inte hets mot folkgrupp. Sluta ljug.
Citera
2021-10-13, 23:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
En fobi är en rädsla för någonting. Jag tror inte rask är rädd för transor . Sluta sväng dig med PK-ord.

In och anmäl videon för sexuellt innehåll istället, tidpunkten där han juckar på tjockisen från lets feast och där han äter bajs.
Jag håller i och för sig med dig .. han är dömd för förtal och integritetsbrott mot en transperson - inte för att han rädd, utan för att han är hatisk eller dum i huvudet.

Videon är ett steg till i det .. nu hånar han istället.
Citera
2021-10-13, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Okej, då vet jag fortfarande inte hur transfobin kommer in i bilden...?

Micro verkar dela gemensamma personlighetsdrag med Baronen, båda gillar att fabricera historier som passar deras världsbild.
Citera
2021-10-13, 23:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han är dömd för förtal, endast, inte hets mot folkgrupp. Sluta ljug.
Han är också dömd för integritetsbrott. Rätten övervägde hatbrott men kom fram till att hans hat och hån mot personen inte nådde upp till den rubriceringen.
Citera
2021-10-13, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är ju inte orättvist lika mycket som det är direkt felaktigt. Om en hypotetisk transfob tänker om och bestämmer sig för att drag queens är BAD ASS, hur ska den då göra för att kunna bli drag queen? Måste man göra avbön först? Kan ett visst uttryck för transfobi inte vara "fobi" mot enbart den specifika typen av "trans"? Kan man inte vara helt okej med drag queens men ändå tycka att det faktiskt bara finns två kön?

Har också svårt att tro att någon som föraktar "transpersoner" skulle vilja klä ut sig till en och göra sig till åtlöje. Lågoddsare på att Micro funnit vinlådan och projicerar sina politiska åsikter på BB.
Senast redigerad av AztecCrystal 2021-10-14 kl. 00:02.
Citera
2021-10-14, 00:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Om du får det till att han hånar transor så är det nog du som har ett problem, för jag tror inte att nån annan ser det så.
Du påminner om en sån självhatande svensk som röstar på V/MP och ser rasism i allt, rasism som babbarna själva inte ser eftersom det inte är rasism, utan som bara överanalytiska batikhäxor som du ser, i dimman av all alkohol och stämningsstabiliserande medicin.

Glöm inte ta ditt litium. Godnatt.
Snarare så att jag fixar att sätta det i perspektiv mot vad han är dömd för ...

Sen har jag inte pratat om "transor" som är ett nedvärderande ord om transvestiter - utan om transpersoner och Rask historik gällande det...

Medicinen du föreslår heter Lithionit - inte litium - och är värdelös som sömnmedicin.
Citera
2021-10-14, 00:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AztecCrystal
Har också svårt att tro att någon som föraktar "transpersoner" skulle vilja klä ut sig till en och göra sig till åtlöje. Lågoddsare på att Micro funnit vinlådan och projicerar sina politiska åsikter på BB.
Vilka skulle tycka det är en kul grej menar du?
Citera
2021-10-14, 00:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Om du får det till att han hånar transor så är det nog du som har ett problem, för jag tror inte att nån annan ser det så.
Du påminner om en sån självhatande svensk som röstar på V/MP och ser rasism i allt, rasism som babbarna själva inte ser eftersom det inte är rasism, utan som bara överanalytiska batikhäxor som du ser, i dimman av all alkohol och stämningsstabiliserande medicin.

Glöm inte ta ditt litium. Godnatt.
Självklart har du rätt .. Han är nog egentligen transsexuell själv och fick äntligen ge uttryck för det ...
Citera
2021-10-14, 00:08
Bannlyst
Citat:
Snarare så att jag fixar att sätta det i perspektiv mot vad han är dömd för ...

Sen har jag inte pratat om "transor" som är ett nedvärderande ord om transvestiter - utan om transpersoner och Rask historik gällande det...

Medicinen du föreslår heter Lithionit - inte litium - och är värdelös som sömnmedicin.

Du snackar goja. Vadå perspektiv.

Medicinen heter så ja, men det är fprtfarande litium. Det verksamma ämnet är litium. Nej jag vet, du sitter antagligenoch dricker fulöl tillsammans med en karta stilnoct. Men nog om dig.

Du sitter och horpostar nu bara för att få upp din pinsamma mängd med inlägg på forumet.
Citera
2021-10-14, 00:10
Medlem
Citat:
Självklart har du rätt .. Han är nog egentligen transsexuell själv och fick äntligen ge uttryck för det ...

Låter inte helt osannolikt. Baronens mentala hälsa börja närma sig samma skick som Lennart Bladh. Det senaste musikvideon från BB var riktigt illa, även för att vara honom.
Senast redigerad av AztecCrystal 2021-10-14 kl. 00:13.
Citera
2021-10-14, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AztecCrystal
Låter inte helt osannolikt. Baronens mentala hälsa börja närma sig samma skick som Lennart Bladh.

inshallah, vore ödets ironi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in