2021-11-21, 17:03
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Du vet redan vad det handlar om. Men manipulativ som du är spelar du dum. Det finns säkert mer än så. Du ljuger i det stora och det lilla om det krävs för att skydda ditt luftslott.
Ver du vad det handlar om själv? Eller spelar du dum själv?
Citera
2021-11-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Y-Sophie
Inte alla, somliga försöker faktiskt syna hatarnas diverse påståenden men gång på gång så kan de flesta inte backa upp det som de säger.
Vilka är "somliga" för det är inte du åtminstone.
Citera
2021-11-21, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Jag går 1 mil om dagen - jag ligger i sängen, backa gärna upp detta, för jag går 6km till en mil om dagen?

Print screena gärna det. Kolla i din hälsoapp. Kunde inte hålla mig.

Låga odds på detta.

Alex, idag har du suttit och svarat på inlägg hela dagen, varför gör du det? Är du barnledig? Varför hänger du inte med de gamla sköna polarna då som lekte ”den som somnar först sprutar ni i ansiktet på” helt sjukt hur du som helt plötsligt har ett privat liv du INTE ska delas ut kan berätta en sådan historia… Var någon på E dagens efter i skolan och frågade vad som händer där hemma?
Citera
2021-11-21, 17:11
Medlem
knark-kungens avatar
Förstår ni vad som händer när äldsta ungen hittar tråden? Där kan vi snacka trauma, stackars barn.

Mycket värre trauma än Rask varit med om.
Citera
2021-11-21, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Förstår ni vad som händer när äldsta ungen hittar tråden? Där kan vi snacka trauma, stackars barn.

Eller vara stolt över sin fina bästa pappa!!!
Citera
2021-11-21, 17:27
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Eller vara stolt över sin fina bästa pappa!!!
Självklart.
Det är ju inte alla barn som har en pappa med meriten att ha varit spermabulle ... Klart grabben kommer att bli stolt.
Citera
2021-11-21, 17:28
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Den absoluta stora saluten blir snarare när barnens kompisar hittar tråden.
Citera
2021-11-21, 17:34
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den absoluta stora saluten blir snarare när barnens kompisar hittar tråden.
Tror redan äldsta sonen vet om trådens existens, kanske inte läst själv men sannolikt redan fått höra gliringar från dom andra barnen på skolan, BB har inte gjort det lätt för dom.
Citera
2021-11-21, 17:43
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
- Jag har inte ljugit, bevisa gärna för mig var och när jag har ljugit!
- Okej, här är beviset på tio lögner.
- Okej, men vem drabbar det då???
Citera
2021-11-21, 17:51
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vilka är "somliga" för det är inte du åtminstone.

HON har ett sånt där parasocialt förhållande med Rask (enligt min tro) vilket får henne att tro att hon känner Rask och vilken härlig snubbe han är... utifrån att se på hans videos som får många att lära känna honom.. medans vissa då även sväljer lögnerna och manipulationen.. tills dom på riktigt tror att det är enbart stygga och fega människor i flashbacks forum, och att Rask själv aldrig har gjort några fel eftersom han halvt erkände dom och sa halvförlåt efter synderna.

Jag rekommenderar den där videon om parasociala förhållanden på kanalen Vice eftersom en kvinna tog självmord efter att hon sökte upp en youtuber utanför hans hem men hon fick inte komma in och blev då väldigt deppig och tog tillslut självmord.

Hon kände ju att hon kände youtubern.. medans han såg en främling som var lite krejsi.

Fett farligt när såna som Rask ljuger och manipulerar eftersom många tror ju på skiten och sen försöker dom prejja nån av vägen för att Rask och sekten har hävdat en sak.

Man kan väl nästan säga att Rask och gänget är missbrukare av parasociala förhållanden genom gasljus och manipulation av fans.
Citera
2021-11-21, 17:56
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
- Jag har inte ljugit, bevisa gärna för mig var och när jag har ljugit!
- Okej, här är beviset på tio lögner.
- Okej, men vem drabbar det då???
Äsch var ju bara en felsägning, överdrift alternativt pga dåligt minne..
Citera
2021-11-21, 18:00
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
”Mina produkter är för män - mina produkter är för kvinnor”, åh nej, vilken mörk hemlighet, hemsk är jag som märkte att även kvinnor handlar och därför ändrar min affärsidé, vem drabbar den ”lögnen”?

Jag slutar med youtube - jag slutar inte med youtube, clickbait för att få visningar, inte heller detta något som är hemskt att ljuga om och Inge. Som direkt drabbas annat än jag själv.

Jag tar en paus från youtube - jag tar inte en paus från youtube, återigen, är du så jävla butthurt över alla dessa skitsaker? 😂

Jag marknadsför inte cbd-olja som läkemedel - jag marknadsför cbd-olja som läkemedel, detta visste jag inte ens om själv.

Jag har haft många egna företag - jag har aldrig haft ett eget företag, ingen lögn, mer en felsägning, verksamheterna har drivits av mig men inte ägts av mig, ser inte heller här hur jag skall klandras för detta 😂

Jag startar en städfirma - jag startar inte en städfirma, stämmer, det blev en cbdfirma som blev en butik för kosmetik, vem bryr sig och varför?
Det är väl inte ens en lögn, snarare ändrade planer, vilket inte är förbjudet för någon, inte ens bajsbaronen.

Jag går 1 mil om dagen - jag ligger i sängen, backa gärna upp detta, för jag går 6km till en mil om dagen?

Jag passar barnen - jag låter dom spela medans jag pillar mig i naveln, även här visar du dina Sanna färger, skon klämmer inte vid några lögner, det handlar om att du VILL att jag skall framstå som hemsk. För hur påverkar dessa ”lögner” dig ens om det faktiskt var lögner?

Jag städar - jag sprejar på lite fönsterputs, svar: vad snackar du ens om?

Jag jobbar jämt - Jag jobbar nästan aldrig svar: ej sagt det närmsta året iaf.

Jag är genuin - Jag är oärlig och ljuger typ jämt, svar: skulle snarare säga impulsiv och tankspridd med ändrade planer.
Vad är dessa punkter för någon att ens bry sig om, driver du eller, är jag en lögnare pga dessa saker du skrev? Är du efterbliven på riktigt?

Så är det - Så är det inte

Känner du igen dig?
[/quote]

Swish, poängen flög dig rakt över huvudet. Poängen med dina påståenden kontra dina handlingar ovan var gissningsvis för att visa dig vilken hycklare och notorisk lögnare du är.

OM Jessica hade anmält dig för förtal, hur långt fängelsestraff tror du att du hade blivit dömd till då?

Slutar med YouTube obs inget clickbait...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in