”Mina produkter är för män - mina produkter är för kvinnor”, åh nej, vilken mörk hemlighet, hemsk är jag som märkte att även kvinnor handlar och därför ändrar min affärsidé, vem drabbar den ”lögnen”?
Jag slutar med youtube - jag slutar inte med youtube, clickbait för att få visningar, inte heller detta något som är hemskt att ljuga om och Inge. Som direkt drabbas annat än jag själv.
Jag tar en paus från youtube - jag tar inte en paus från youtube, återigen, är du så jävla butthurt över alla dessa skitsaker? 😂
Jag marknadsför inte cbd-olja som läkemedel - jag marknadsför cbd-olja som läkemedel, detta visste jag inte ens om själv.
Jag har haft många egna företag - jag har aldrig haft ett eget företag, ingen lögn, mer en felsägning, verksamheterna har drivits av mig men inte ägts av mig, ser inte heller här hur jag skall klandras för detta 😂
Jag startar en städfirma - jag startar inte en städfirma, stämmer, det blev en cbdfirma som blev en butik för kosmetik, vem bryr sig och varför?
Det är väl inte ens en lögn, snarare ändrade planer, vilket inte är förbjudet för någon, inte ens bajsbaronen.
Jag går 1 mil om dagen - jag ligger i sängen, backa gärna upp detta, för jag går 6km till en mil om dagen?
Jag passar barnen - jag låter dom spela medans jag pillar mig i naveln, även här visar du dina Sanna färger, skon klämmer inte vid några lögner, det handlar om att du VILL att jag skall framstå som hemsk. För hur påverkar dessa ”lögner” dig ens om det faktiskt var lögner?
Jag städar - jag sprejar på lite fönsterputs, svar: vad snackar du ens om?
Jag jobbar jämt - Jag jobbar nästan aldrig svar: ej sagt det närmsta året iaf.
Jag är genuin - Jag är oärlig och ljuger typ jämt, svar: skulle snarare säga impulsiv och tankspridd med ändrade planer.
Vad är dessa punkter för någon att ens bry sig om, driver du eller, är jag en lögnare pga dessa saker du skrev? Är du efterbliven på riktigt?
Så är det - Så är det inte
Känner du igen dig?