2021-09-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Skulle inte säga att det är mobbing. Det är tough love. Rask behöver få höra att han prioriterar trams och att det är därför hans situation är dålig med bl.a trångboddhet. Det är bara Rasks fel att han och hans familjs levnadsstandard inte utvecklats under alla dessa år. Det är inte hans pappas fel, det är inte hans psykiska ohälsas fel.
Det är Rask själv och valen han gjort som orsakat Rasks situation.
Mata inte trollet mullenö, hen är välkänd från raffatråden.
Citera
2021-09-05, 23:03
Medlem
StellaArtoiss avatar
Ett tips till er som vill spara ner alla tiggarlives framöver.

Kopiera länken till tiggarliven, när den är slut så ligger den fortfarande uppe. Den är dock olistad, så det gäller att ha länken sparad.

Ett tips till er som vill spara den, eller helt enkelt inte hinner kolla klart.
Citera
2021-09-05, 23:09
Medlem
StellaArtoiss avatar
Haha, vilken blick Therese gav Rask när han berättade att kan se på en tjej om det är en feminist.

Han insåg rätt fort vad han precis sa och försökte rädda det.

"Det är såklart inget fel med att vara feminist, men det är ändå kul hur fördomsfull man kan va"

Citera
2021-09-06, 11:56
Medlem
Bra att mod rensat lite, håll er till topic.

Någon som har koll på vad Rask gjort idag?
Citera
2021-09-06, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Bra att mod rensat lite, håll er till topic.

Någon som har koll på vad Rask gjort idag?
Ja lite ordning vill vi ha i tråden.

Klockan är 12 och jag sitter på lunchrast, Rask borde just precis klivit upp ur sängen, kanske har han hunnit kolla hemsidan om det ramlat in några ordrar under natten.
Citera
2021-09-06, 12:16
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tycker det är kul och inte alls tjatigt, han varierar sig ju.
Extra kul i kväll med den lilla hinten åt Flashback
Vad för hint?
Citera
2021-09-06, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
Haha, vilken blick Therese gav Rask när han berättade att kan se på en tjej om det är en feminist.

Han insåg rätt fort vad han precis sa och försökte rädda det.

"Det är såklart inget fel med att vara feminist, men det är ändå kul hur fördomsfull man kan va"

Attans rabarber! Typiskt att man missar något så actionspeccat! Du spelade inte in eller? Händer mycket galet under dom timmarna som det körs live på kvällen. Får nästan ångest över att jag inte hinner se dom, osis. Lycko dig som hinner se dom allihopa.

Jag förbluffas helt hur kunde han säga så, bra reaktion från T. Hoppas att någon har spelat in det där måste jag se. Helt galet, han Rask är Wild and Crazy i det han gör o säger haha shit kan inte sluta föreställa mig hur liven var igår. Helvete också att jag missa den.
Citera
2021-09-06, 12:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad för hint?
Du får kolla klippet, det är precis i början så det kan vara så ansträngande - och länk finns ju här i tråden.
Citera
2021-09-06, 12:23
Var det någon som fick tag i skatteverket gällande inkomst?
Citera
2021-09-06, 12:23
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du får kolla klippet, det är precis i början så det kan vara så ansträngande - och länk finns ju här i tråden.
Sorry, jag hittade, tack för svar ändå
Citera
2021-09-06, 12:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Sorry, jag hittade, tack för svar ändå
Bra, var inte meningen att låta kort
Citera
2021-09-06, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Attans rabarber! Typiskt att man missar något så actionspeccat! Du spelade inte in eller? Händer mycket galet under dom timmarna som det körs live på kvällen. Får nästan ångest över att jag inte hinner se dom, osis. Lycko dig som hinner se dom allihopa.

Jag förbluffas helt hur kunde han säga så, bra reaktion från T. Hoppas att någon har spelat in det där måste jag se. Helt galet, han Rask är Wild and Crazy i det han gör o säger haha shit kan inte sluta föreställa mig hur liven var igår. Helvete också att jag missa den.

Instämmer, verkar hända sjukt mycket i Rasks liv. Väntar och hoppas på en live ikväll så jag kan ställa lite sjuka frågor, tur att man är anonym känner jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in