Citat:
Ursprungligen postat av
Hackertyp0
Eftersom Baronessan kommer tjäna mer på OnlyFans än Baronen, blir det henne där kommer köra lite bilder och videor på OF, på dagarna kan hon börja jobba inom hemtjänsten och på natten kan hon träffa andra män och tjäna lite extra. Inom 2-3 år är hon skuldfri, och så kan barnen börja få det lite roligt igen.
Vem f*n vill inte åka till Gröna Lund eller Liseberg ibland?
Under tiden kan Baronen gå hemma och tycka synd om sig själv.
I skolan: "Hej Edward, är det riktigt ni inte har råd att åka till Gröna Lund? Din mamma sa det i en live stream."
Usch, så hemskt.
Det där är faktiskt så jäkla sorgligt. Jag växte upp under knappa förhållanden men semester - vanligen fiskesemester och/eller vandring var heligt under industrisemestern .. Vi gjorde alltid något på våra semestrar -- och Gröna Lund var det alltid minst en gång om året, Skansen minst två-tre gånger.
High Chaparall var jag på en gång som liten .. och det var det tristaste jag upplevt (i semsterupplevelse när jag var barn)- det kan jag hålla med Rasken om.
Däremot att de faktiskt inte verkar göra något försök ens för att ge ungarna en semester -- det är fan under all kritik. Ett tält och ett billigt kastspö och lite tid har alla råd med om de vill.