2021-09-22, 19:25
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardenStiffensen
Hej hörrni! Harden Stiff har fått sitt yt konto borttaget och som tur var så hanns det att ladda ner materialet, ALLT material + lite Rask relaterat. Då man inte orkar/har tid med att sitta och ladda upp allt på en alternativ videotjänst så laddas det upp här. Tanka ner och ladda upp, om ni orkar.

Innehåller bl a:

Mitt svar till chrille berg, Tävlar ut 415k, Olof K
1 - https://www.transfernow.net/dl/20210921I4CItf9U

Skäggvax klippen, Olof K,
2 - https://sendgb.com/RmyvTH7VOgW

Svartmögeltest, Magmysaren, Läkemedelsverket stänger ner våran... Jacke bergs gamla ex, Jag startar ett företag, här är min nya bil
3 - https://www.transfernow.net/dl/2021092251pnFivL

Denna har exakt samma videos som första(1a). Tanka alltså ner denna eller den första, sårriii för det!
4 - https://www.transfernow.net/dl/20210922Xw15bwJ8

Jag är alkoholist, All denna drama... Jocke Jonna poolfest, SVT rapporterar om mitt föret.... Bemöter all eran kritik, Black Jim
5 - https://www.transfernow.net/dl/2021092215WBPFgr

Jävlar! Tack för din kulturgärning.
Citera
2021-09-22, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Sanningen. Okej, jag har ett förslag till:

Rask, be Anjo göra en serie om My Safety på sin kanal. Bli den första besvikna kund han intervjuar i serien.

Som tack för en idé han kan mjölka i 8-10 episoder, be att få vara hans assistent. Jobba gratis, se och lär. Fundera sen om du har vad som krävs. Orkar du lägga 25-40 timmar på en video på 20 minuter? Lägga på musik, effekter, klippa om och klippa om och klippa om så saker kommer i rätt ordning för tittaren, och intresset att se hela videon bibehålls? Läsa något i fyra timmar och sen kasta idén om den var ett irrelevant sidospår.

Om svaret är nej - gå till Arbetsförmedlingen.

Rask hemma efter att ha läst detta "arbetsförmedlingen? Nä tar mig en snus och en rap. Spelar in en skitvideo om Estonia.".

Rask är så jävla sämst. Vad gör karln på Youtube?
Citera
2021-09-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Seriöst vem fan vill betala för att se henne naken?

Jag, det beror dock självklart på priset och hur mycket innehåll hon lägger upp.
Citera
2021-09-22, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackertyp0
Jag, det beror dock självklart på priset och hur mycket innehåll hon lägger upp.

Varför?
Citera
2021-09-22, 20:19
Medlem
Citat:
Varför?

Jag tycker hon är hot
Citera
2021-09-22, 20:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Eftersom Baronessan kommer tjäna mer på OnlyFans än Baronen, blir det henne där kommer köra lite bilder och videor på OF, på dagarna kan hon börja jobba inom hemtjänsten och på natten kan hon träffa andra män och tjäna lite extra. Inom 2-3 år är hon skuldfri, och så kan barnen börja få det lite roligt igen.
Vem f*n vill inte åka till Gröna Lund eller Liseberg ibland?

Under tiden kan Baronen gå hemma och tycka synd om sig själv.

I skolan: "Hej Edward, är det riktigt ni inte har råd att åka till Gröna Lund? Din mamma sa det i en live stream."
Usch, så hemskt.
Det där är faktiskt så jäkla sorgligt. Jag växte upp under knappa förhållanden men semester - vanligen fiskesemester och/eller vandring var heligt under industrisemestern .. Vi gjorde alltid något på våra semestrar -- och Gröna Lund var det alltid minst en gång om året, Skansen minst två-tre gånger.

High Chaparall var jag på en gång som liten .. och det var det tristaste jag upplevt (i semsterupplevelse när jag var barn)- det kan jag hålla med Rasken om.

Däremot att de faktiskt inte verkar göra något försök ens för att ge ungarna en semester -- det är fan under all kritik. Ett tält och ett billigt kastspö och lite tid har alla råd med om de vill.
Senast redigerad av micro113 2021-09-22 kl. 20:32.
Citera
2021-09-22, 20:31
Medlem
Citat:
Rask hemma efter att ha läst detta "arbetsförmedlingen? Nä tar mig en snus och en rap. Spelar in en skitvideo om Estonia.".

Rask är så jävla sämst. Vad gör karln på Youtube?

Tack! Äntligen någon som ser Bajsbaronen för vad han är, Totalt jävla värdelös och en dödvikt för till och med sin familj. Bidrar med absolut ingenting än att göra så hans familj får utstå hat och hot för att han är ett riktigt jävla arsle. Han har ingenting på You Tube att göra, hans kanal är lika misslyckad som alla hans andra affärsidéer
Citera
2021-09-22, 20:37
Medlem
micro113s avatar
På Instagram för både T och baronen ligger nu ute någon helt sjuk reklam för skäggoljorna .... Om man är vuxen nog för ansiktsbehåring tilltalas man då verkligen av den där reklamen?
Vad är målgruppen liksom?
Citera
2021-09-22, 20:47
Medlem
Familjen svälter, Therese säljer smöret och tappar pengarna och Bajsbaronen lägger upp ännu en helt värdelös Estoniavideo för snabb bekräftelse av egot, allt är som vanligt i den lilla skithålan Trosa.
Citera
2021-09-22, 20:47
Medlem
Citat:
Jag tycker hon är hot

Här kan du få se hennes tutte om du vill utan att pröjsa

04:35
https://youtu.be/pEnMQMA7nWw

Lite kul att han gick på Jessica att hon visat pattarna på nätet men rask lägger ut en video på hela Therese pattar med bröstvårta. Rask är ju inte kung på att redigera så därav kanske censur saknas.
Citera
2021-09-22, 20:51
Medlem
Den nya Estoniavideon var intressant även om han läste mycket från altmedia. Segmentet där han svarade en bekant o satte dess argument på plats var min favorit i videon.

Lite för lång video bara är väl det enda, och att han inte har fixat ljussättningen så att skuggan från mikrofonen svävar runt i hans ansikte.
Citera
2021-09-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det där är faktiskt så jäkla sorgligt. Jag växte upp under knappa förhållanden men semester - vanligen fiskesemester och/eller vandring var heligt under industrisemestern .. Vi gjorde alltid något på våra semestrar -- och Gröna Lund var det alltid minst en gång om året, Skansen minst två-tre gånger.

High Chaparall var jag på en gång som liten .. och det var det tristaste jag upplevt (i semsterupplevelse när jag var barn)- det kan jag hålla med Rasken om.

Däremot att de faktiskt inte verkar göra något försök ens för att ge ungarna en semester -- det är fan under all kritik. Ett tält och ett billigt kastspö och lite tid har alla råd med om de vill.

Tror inte Bajsbaronens mentala förmåga sträcker sig såpass att han begriper hur man hanterat ett fiskespö så någon fisketur blir det nog inte! Någon aktivitet där man använder käften mycket är nog något han skulle vara bra på att göra med barnen, typ spela mungiga eller något HAHA Eller kanske en lek av Gissa Bajset då hans kunskap ang Bajs verkar vara slående hög!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in