2021-08-27, 01:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
För några år sedan var det någon dam som hade knallat över till honom och varit allmänt full och jobbig. Var det samma dam som hävdat att någon annan använt hennes flashback-konto och skrivit inlägg? Är inte det världens sämsta ursäkt som alla påkomna kändisar vars flashback-konto eller Twitter-konto läckt ut brukar ha som försvar?
Vad var det för kändis?
Detta har jag missat helt.
Har personen någon tråd i kändisskvaller som man kan botanisera i?
Citera
2021-08-27, 01:25
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Japp, han är 100% öppen med det. Innan hans son föddes så både drack han och pundade.
Tror inte han slutade iom barnet. Var det inte när W föddes som han var för påverkad för att stötta Tessan?
Citera
2021-08-27, 01:32
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad var det för kändis?
Detta har jag missat helt.
Har personen någon tråd i kändisskvaller som man kan botanisera i?

Ett exempel på kändis som hävdar att flera använt hans flashback är ju han muslimske rektorn som skulle varit med i På spåret men som fick bytas ut mot en annan sedan det uppdagats att han skrivit antisemitiska inlägg på Internet.

Patetiskt med människor som inte kan stå för vad de gjort. Håller du med?
Citera
2021-08-27, 01:33
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Fattar inte vad T ser i honom? Hon skulle dra i handbromsen efter första barnen…

Tragiskt för barnen som enligt Alexander inte tar någon skada och är hur lyckliga som helst… Tro fan att stora killen vill ha eget rum. Men snart delar 3 barn sovrum.

Fan skulle man lägga fram idén i morgon till tacos myset till familjen att man ska sluta jobba och starta YT karriär och starta upp projekt med försäljning av olika skit saker, då skulle man ju få en tacos i huvudet.

Alexander, har sagt det flera gånger. Släpp prestigen och stoltheten och ta en riktigt paus från sociala medier och sök dig ett jobb. Man kan förändra sig!
Tessan var väl påväg att leta lägenhet för att ta steget och lämna krokodiltårsbebisen, tror att en till bebis var raskrns enda sätt att hålla henne kvar, dessutom skulle han kunna dra nytta av gravidvlogg mm
Pinsamma jävla människa som livesänder, gnäller över kall takeaway, inget snus mm, när senaste skulle födas. Allt fokus på hans välmående.
Han är äckligt genomskinlig.

Det han gjorde mot Ulf, som han försökte rättfärdiga med att det var Ulf som kom med ideen, är sämsta lögnen. De som såg hans första video, minns, någon som sparade ner den?
Brottet rask begår genom sitt handlande är ocker.
Citera
2021-08-27, 01:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ett exempel på kändis som hävdar att flera använt hans flashback är ju han muslimske rektorn som skulle varit med i På spåret men som fick bytas ut mot en annan sedan det uppdagats att han skrivit antisemitiska inlägg på Internet.

Patetiskt med människor som inte kan stå för vad de gjort. Håller du med?
Jag vet inte vad det är för muslimsk rektor du pratar om, så det är svårt att ta ställning.
Citera
2021-08-27, 01:38
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Jag vet inte vad det är för muslimsk rektor du pratar om, så det är svårt att ta ställning.

Årets svensk 2018. Hamid Khan Zafar

Finns massvis av exempel på fega människor som inte kan stå för vad de skriver på nätet och skyller på att de delar sitt konto med andra. Patetiskt.
Citera
2021-08-27, 01:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Årets svensk 2018. Hamid Khan Zafar

Finns massvis av exempel på fega människor som inte kan stå för vad de skriver på nätet och skyller på att de delar sitt konto med andra. Patetiskt.
Jepp, väldigt patetiskt.
Vad har det för relevans i den här diskussionen menar du?
Citera
2021-08-27, 01:41
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Jepp, väldigt patetiskt.
Vad har det för relevans i den här diskussionen menar du?

Det skrev jag i mitt första inlägg. Scrolla upp.
Citera
2021-08-27, 01:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det skrev jag i mitt första inlägg. Scrolla upp.
Då frågar jag igen .. vilken kändis?
Citera
2021-08-27, 01:47
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Då frågar jag igen .. vilken kändis?

Då svarar jag igen; årets svensk 2018. Men han är förstås bara ett exempel på kändis som inte står för vad de skriver.
Citera
2021-08-27, 01:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Då svarar jag igen; årets svensk 2018. Men han är förstås bara ett exempel på kändis som inte står för vad de skriver.
Ok.
Jättedumt av honom givetvis. Relevansen för denna tråd?
Vill du påtala att Rask ofta ljuger så är det redan känt.
Citera
2021-08-27, 01:56
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ok.
Jättedumt av honom givetvis. Relevansen för denna tråd?
Vill du påtala att Rask ofta ljuger så är det redan känt.

Tråden avhandlar Rask och jag trodde man fick skriva om allt som avhandlade Rask. Jag trodde det där med den fulla kvinnan som kom över till honom var allmängods och att deras förehavanden t.o.m. gick till rättegång och således borde vara allmänna uppgifter att hämta ut rättegångsprotokoll etc.

Men rätta mig om jag har fel. Jag kanske inte får skriva om denna kvinna i Rask-tråden. I så fall får moderatorerna radera mina inlägg.

Jag ber om ursäkt om jag trampat någon på tårna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in