2021-08-26, 21:59
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Han kanske lider av konstant panikångest på grund av gamla trauman som gör att han inte KAN titta själv?

Hittar inte Kommentaren du skrev på hans senaste Video. ¯\_(ツ)_/¯ ·
Citera
2021-08-26, 22:14
Medlem
Kavajfyllos avatar
Någon som vet om Rask är en f.d pundare? Får den känslan när man kollar hans material på YT. Att han har ADHD det fattar väl vem som helst dock.
Citera
2021-08-26, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Någon som vet om Rask är en f.d pundare? Får den känslan när man kollar hans material på YT. Att han har ADHD det fattar väl vem som helst dock.

Japp, han är 100% öppen med det. Innan hans son föddes så både drack han och pundade.
Citera
2021-08-26, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Skriv inte personernas namn kanske?
Vi kan se det själva, lite onödigt, eller?

Inte ett dugg onödigt, hon väljer att vara offentlig och får då stå sitt kast.
Citera
2021-08-26, 23:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Han kanske lider av konstant panikångest på grund av gamla trauman som gör att han inte KAN titta själv?
Det kanske skapar ångest att de psykiskt sjuka som han hängt ut, förvrängt och spottat på inte tillåter att hans övergrepp sjunker bort i glömska...

Det kanske är det som jagar honom.
Citera
2021-08-26, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Inte ett dugg onödigt, hon väljer att vara offentlig och får då stå sitt kast.

Onödigt. Men ok. Förstår din poäng
Alla här vet redan vad han har för typ av följare. Inget nytt, inget konstigt. Han kan visst ha en chef, det är det han behöver ha.
Han har aldrig haft ett eget företag och vet förmodligen inte ens vad det betyder.
När han säger kan inte gör om det till jag vill inte då blir det korrekt.
Senast redigerad av Kubeen 2021-08-26 kl. 23:28.
Citera
2021-08-26, 23:24
Medlem
Fattar inte vad T ser i honom? Hon skulle dra i handbromsen efter första barnen…

Tragiskt för barnen som enligt Alexander inte tar någon skada och är hur lyckliga som helst… Tro fan att stora killen vill ha eget rum. Men snart delar 3 barn sovrum.

Fan skulle man lägga fram idén i morgon till tacos myset till familjen att man ska sluta jobba och starta YT karriär och starta upp projekt med försäljning av olika skit saker, då skulle man ju få en tacos i huvudet.

Alexander, har sagt det flera gånger. Släpp prestigen och stoltheten och ta en riktigt paus från sociala medier och sök dig ett jobb. Man kan förändra sig!
Citera
2021-08-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Fattar inte vad T ser i honom? Hon skulle dra i handbromsen efter första barnen…

Tragiskt för barnen som enligt Alexander inte tar någon skada och är hur lyckliga som helst… Tro fan att stora killen vill ha eget rum. Men snart delar 3 barn sovrum.

Fan skulle man lägga fram idén i morgon till tacos myset till familjen att man ska sluta jobba och starta YT karriär och starta upp projekt med försäljning av olika skit saker, då skulle man ju få en tacos i huvudet.

Alexander, har sagt det flera gånger. Släpp prestigen och stoltheten och ta en riktigt paus från sociala medier och sök dig ett jobb. Man kan förändra sig!

Jag undrar mest hur det ser ut när han träffar hela familjen och vad känner dem på riktigt.

Har du en bror eller syster? Föreställ dig nu att din bror/syster är Rask. Jag blir arg, ledsen och frustrerad bara av den tanken.
Jag hade fan i mig gått in och raderat kanalen. ”Skaffa en sysselsättning, du är en skam för familjen just nu” Stackars Alf också… Vad är det som gick så snett. Och varför går det så bra för Ludvig?
Citera
2021-08-26, 23:41
Medlem
1procentares avatar
Nu är tiggarliven igång med T och Rask. Ska bli intressant om några frågor kommer upp gällande faktan Krille skrev.

Verkar som det inlägget även är borttaget
Citera
2021-08-27, 00:36
Medlem
StellaArtoiss avatar
Det diskuteras ofta om hur mycket Rask drar in varje månad.

Man glömmer lätt hur Rasks pension kommer se ut när det väl är dags att gå i pension. Han lär leva en misär ekonomiskt sett, och därav rida på Therese pengar livet ut.

Sorgligt, läser du detta Rask, tänk på din framtid.

Hade fätt ångest utav att läsa Rask orangea kuvert.
Citera
2021-08-27, 00:38
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1procentare
Nu är tiggarliven igång med T och Rask. Ska bli intressant om några frågor kommer upp gällande faktan Krille skrev.

Verkar som det inlägget även är borttaget
Jag tänkte samma, men efter 15 minuter orkade jag inte kolla mer.

Jag tror inte Rask skulle ta upp det ämmet bredvid Therese, det hoppas jag iallafall.
Citera
2021-08-27, 00:42
Medlem
Bajjamannen87s avatar
För några år sedan var det någon dam som hade knallat över till honom och varit allmänt full och jobbig. Var det samma dam som hävdat att någon annan använt hennes flashback-konto och skrivit inlägg? Är inte det världens sämsta ursäkt som alla påkomna kändisar vars flashback-konto eller Twitter-konto läckt ut brukar ha som försvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in