Citat:
Ursprungligen postat av
ADHD-syndromet
Varför bryr ni er om honom ? En föredetting till youtube aktör. Han får ca. 8000 som kollar på honom nu. Varav jag misstänkter att mängder sitter i flashbacktråden. Ärligt talat finns det någon mer oviktig och ointressant person än Rasken? Nää jag tvivlar på det. Döda tråden och gör något vettigt än att se något Trosa mongo spotta snus.
Det finns många olika anledningar varför folk följer han, min anledning är för att att har samma familjekonstellation som mig själv, fru + 3 barn. Vi är ish samma ålder också och när jag ser hur det går för T och framför allt barnen som får trängas ihop sig i den lilla lägenheten som Alexander härskar över så gör det mig arg.
Jag menar på att han kan köra sitt youtube och skäggprodukterna vid sidan av ett riktigt jobb. Att harva på varje månad där man inte vet om de kommer in 15k 10k eller 7k vid löning i år efter år och inte inse att fasiken jag behöver skaffa mig ett jobb. Ja då anser jag att man är ute på väldigt djupt vatten, man får då och då låna ihop pengar av släkten (läs farfar och Bror) för att få ihop ekonomin. Varför säger inte någon till han i den närmaste kretsen att skaffa sig ett jobb?
Grabbarna ca 10 och 6år delar rum, lille tjejen sover med A och T (självklart gör man de i den åldern) men tiden går fort och snart är hon 2-3-4-5 år. Vart ska hon husera?
Jag hoppas att Alexander vaknar upp och inser detta, men för han så är det att han förlorat om han skulle ta ett riktigt jobb.
Jag har till och med länkat jobb i tråden som han skulle kunna ha en chans på.
Därför skapar denna man ett intresse för mig, vad andra är ute efter vet jag inte..
// fiskmasen7