2021-08-31, 22:34
Medlem
StellaArtoiss avatar
Nja, denna tiggarliven lär stängas ner snart.
Inga donationer alls och då har det ändå gått 30 minuter.

Pressad situation, kommer Rask lyckas samla in tillräckligt till sin oxfilé innan det är helg?

Peppe Fredriksson ställer frågan
"Du fläker ut ditt privatliv och sen grinar när folk kritiserar det. Tycker du inte att du lite får skylla dig själv då?"

Rask svarar - "Nej jag tycker inte det, bara för att jag delar med mig utav mitt privatliv så har ingen rätt att kritisera mig"

Senast redigerad av StellaArtois 2021-08-31 kl. 22:37.
Citera
2021-08-31, 22:50
Medlem
StellaArtoiss avatar
Tråkig tiggarlive hittills, men tur att någon David i chatten ger dig hoppet om att bli en framgångsrik entreprenör Rask!

https://ibb.co/GRc5YgY
Citera
2021-08-31, 22:54
Medlem
1procentares avatar
Dom vet knappt vad som är efter 30 skyltarna.
Tycker dem duckar många frågor ikväll. Känns som fisen läst lite på flashback därav sitt dåliga humör. Hon kommer från ett dåligt förhållande som varade 7 år. Sedan kom Rask på en vit häst med riddarutrustning och räddande henne.

Shit vad bekväma människor som tycker de bästa med livet är att sitta med tiggarlive efter att barnen lagt sig. Detta är höjdpunkten no doubt
Citera
2021-08-31, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Har han verkligen gjort allt detta?

Dildo i arslet har jag hört i en story time men resten?!

Enligt honom själv så har han det.
Citera
2021-08-31, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1procentare
Dom vet knappt vad som är efter 30 skyltarna.
Tycker dem duckar många frågor ikväll. Känns som fisen läst lite på flashback därav sitt dåliga humör. Hon kommer från ett dåligt förhållande som varade 7 år. Sedan kom Rask på en vit häst med riddarutrustning och räddande henne.

Shit vad bekväma människor som tycker de bästa med livet är att sitta med tiggarlive efter att barnen lagt sig. Detta är höjdpunkten no doubt

Är det bättre att kolla på skiten då?
Citera
2021-08-31, 23:13
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ja.
Citera
2021-08-31, 23:24
Medlem
1procentares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Ja på avstånd är det intressant men vill ej leva så.
Citera
2021-08-31, 23:44
Medlem
RonJeremyJRs avatar
T sa ju i kvällens live att om alla som skrev negativt om ekonomi osv, bara visste vad dom hade runt sig och hur bra dom kommer få det i framtiden.
Vad tror ni hon syftade på?
Är det Farfarn hon tror BB kommer få ärva?
Eller är det kanske hennes egna föräldrar hon har i tanke att ärva?
Har för mig att jag hört att hennes föräldrar är relativt gamla, så det kanske är det dom går och väntar på.
Helt sjukt om så är fallet.
Citera
2021-09-01, 02:07
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
Enligt min personliga uppfattning så tyckte jag inte Rask lät så påverkad utav benso igår, förmodligen eftersom han insåg sitt misstag efter förra vekans tiggarlive.

Till och med hans "fans" frågade förra veckan om han var påverkad under sin tiggarlive, inte så konstigt med tanke på hur mycket han flummade.
Han verkade väldigt lugn, onaturligt len för att motbevisa att han inte är påverkad?
Han agerade emellanåt skrikigt när han hetsade upp sig själv och dämpade sig när Tess bad honom, för att sen öka röststyrkan.
Helt uppenbart att rasken snackat omkull tessan med att fb-tråden består av människor son är avundsjuka på dem?
Sen lite pussar, hålla armen runt och vara sådär mysig...
Så genomskinligt och desperat.
Sen brillorna..han har tidigare sagt att han inte har glasögon, men han gillar att ha det som accessoar, för att se bildad/smart ut.
Intressant när han svarade på frågan om han fick betalt för sitt "jobb" med att vara flygande reporter, eller vad det nu va, då garvade han och sa självklart, han gör ingenting gratis.
Varför åkte han till U*f?
Ingen kort resa, jäkla gåpåande om att han skulle lotta ut pengar, sen vet vi hur det slutade.. dessutom hävdade rasken att U*f inte var tvångsvårdad...eh, U*f berättar ju om att det var bitcoinsen som fick honom tvångsvårdad på psyket
Ingen koppling alls?
Citera
2021-09-01, 02:10
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Jo visst, mycket möjligt. Jag tror att han gillar att ha kontroll och veta vart hon befinner sig. Bra eller dåligt i dunno.
Läs på lite mer om psykisk misshandel
Citera
2021-09-01, 02:42
Medlem
1procentares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han verkade väldigt lugn, onaturligt len för att motbevisa att han inte är påverkad?
Han agerade emellanåt skrikigt när han hetsade upp sig själv och dämpade sig när Tess bad honom, för att sen öka röststyrkan.
Helt uppenbart att rasken snackat omkull tessan med att fb-tråden består av människor son är avundsjuka på dem?
Sen lite pussar, hålla armen runt och vara sådär mysig...
Så genomskinligt och desperat.
Sen brillorna..han har tidigare sagt att han inte har glasögon, men han gillar att ha det som accessoar, för att se bildad/smart ut.
Intressant när han svarade på frågan om han fick betalt för sitt "jobb" med att vara flygande reporter, eller vad det nu va, då garvade han och sa självklart, han gör ingenting gratis.
Varför åkte han till U*f?
Ingen kort resa, jäkla gåpåande om att han skulle lotta ut pengar, sen vet vi hur det slutade.. dessutom hävdade rasken att U*f inte var tvångsvårdad...eh, U*f berättar ju om att det var bitcoinsen som fick honom tvångsvårdad på psyket
Ingen koppling alls?

Måste säga att du är helt rätt på det. Gillar hur du tänker. Mitt i prick.

Hon har ingen chans, man märker att hon mådde extra dåligt idag. Tror faktiskt hon läst lite i tråden. Hon sa att hon aldrig varit lyckligare. Viktigt att ha i åtanke är att när hon sitter själv i stream så är Alexander i närheten så han hör. Sanningen svider som man säger. Hon undviker enkla och svåra frågor gällande livet. Konstigt. Om hon är så lycklig så hade man ju kunnat motivera varför. Inget jag hörde i alla fall. Hon kunde knappt svara på vad som gjorde henne glad.

Dock kan hon inte göra något för att hon är fast i ett destruktivt miserabelt förhållande. Hon vet inte bättte. Hon kommer från ett dåligt 7 års förhållande sen tidigare och nu har hon 3 barn med en jättebebis som är bra på att manipulera likt hans far.

Det är inte frågan om hur utan när Rask tar fram flaskan för att dämpa. Gäller båda.
Therese är fast i detta och dom kommer snylta på allt som finns så länge det går. Sen väntar och längtar dem efter arv o dylikt för att leva kvar i bubblan. Detta kommer fortgå tills dom blir gamla och sjukskrivna. Finns inte på kartan att någon av dom kommer jobba heltid under någon längre tid i deras liv.

Patetiska och giriga. Inte konstigt att dem inte har några vänner.
Citera
2021-09-01, 06:11
Medlem
exexexexs avatar
Finns det något klipp på Therese 30-årsdag?

Här planeras det ju lite kort från 4:14
https://youtu.be/EhPAFZlA1GQ?t=254

Och vid 4:40 får hon en pik om sina vänner, och att hon borde skaffa sig nya.
-"men man väljer ju inte sina vänner" Sen klipps det.
Det klipps alltid extremt mycket när T försöker säga någonting.

När hon snackar i liven känns hon som en klassisk "bryta ner och bygga upp", om hur bra hon har det nu.

Synd att FightOrFlight1´s pricksäkra inlägg flyger över huvudet på många Rask-fans här inne...
Senast redigerad av exexexex 2021-09-01 kl. 06:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in