Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Tessan var väl påväg att leta lägenhet för att ta steget och lämna krokodiltårsbebisen, tror att en till bebis var raskrns enda sätt att hålla henne kvar, dessutom skulle han kunna dra nytta av gravidvlogg mm
Pinsamma jävla människa som livesänder, gnäller över kall takeaway, inget snus mm, när senaste skulle födas. Allt fokus på hans välmående.
Han är äckligt genomskinlig.
Det han gjorde mot Ulf, som han försökte rättfärdiga med att det var Ulf som kom med ideen, är sämsta lögnen. De som såg hans första video, minns, någon som sparade ner den?
Brottet rask begår genom sitt handlande är ocker.
Ulf är fritt villebråd för baronen. Glädjande dock att inte ens hans mest hardcore följare i tråden ställer sig bakom utnyttjandet av Ulf.
För att sätta det i kontext:
Lek med tanken att baronens farfar en dag kom på tanken att han vill ge tillbaka till baronens följare. Han är villig att dela ut en halv mille. Tror ni baronen hade nappat på det direkt och tyckt att det var en skitbra idé? Baronens arv minskar avsevärt, men det är Alfs pengar och han bestämmer!
Min uppfattning är att det dels aldrig skulle hänt då Alf mig veterligen inte är psykiskt instabil, men även för att baronen aldrig skulle tillåta att arvet minskade.
Kom ihåg hur ofta han utnyttjat sina följare. Kort lista nedan.
1. Den gången han sålde sitt gamla instagramkonto med flera tusen följare för 8000 kr. Sålde ut sina följare för en spottstyver.
2. Den gången han köpt zigenarmercan och yrade om hur fantastiskt bra bilfirman var, "detta är ABSOLUT INTE ett samarbete, utan en genuin rekommendation från min sida". Vad erkände han ett par månader senare? Jo, att det visst var en del han slutit med bolaget. Han pratar gott om dem i utbyte mot rabatt på bilförsäljningen.
3. Hundköpet är en klassiker. Samla in pengar till en hund för att barnen ville ha en. Vi vet alla hur det slutade.
Listan kan göras lång. Ulf kvalar definitivt in på listan.