Citat:
Ursprungligen postat av
chokladvanilj
När skulle han ha gjort detta då? Tror tyvärr inte ett skvatt på det. En riktig utredning är inget man gör om lättvindigt flera gånger. Jag har själv fått en felaktig ADHD-diagnos så jag vet hur fint det kan gå till.
Edit: obs jag tror inte att han har ADHD.
Om du menar när han skulle sagt det, så var det i en live, just när Tessan började hänga med i dessa. Tyvärr har jag ingen aning om när i tiden det var, men det var en live när Tessan tjatade som bara den efter att någon skulle åka och köpa snus åt henne för hon inte orkade handla själv. Kanske i höstas??
Om du menar när utredningarna skulle ha gjorts, så har jag ingen aning tyvärr. Framförallt för att jag inte minns att han sa något om tidpunkten, men skulle misstänka att det gjordes när han blivit vuxen, BUP har ganska långa tider, så sannolikheten att de skulle gjort tre försök känns orimligt.
Om han ljuger eller inte, så ärligt talat, om han skulle ljuga, varför ljuga om att ha gjort utredningar utan att bli diagnostiserad?? Vad hoppas han på att kunna uppnå med den lögnen?
Ärligt talat, så undrar jag om Rasken ljuger så mycket som vi tror i den här tråden, Rasken är gift, och kan alltså få hur mycket fitta som helst, varför skulle han orka lägga ner massa energi på att ljuga för totala främlingar? Att magmysarn ljuger som en häst travar må ju vara en sak, men Rask.