2021-08-26, 20:40
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Rask, du säger att du gråter ihjäl dig och att du desperat ber om hjälp... Lipa inte då när folk ger dig hjälpen du behöver, vilket är rekommendationen att skaffa ett heltidsarbete. Du är långt ifrån ensam om att lida av psykisk ohälsa och växa upp med förjävliga föräldrar. Det är dags att få tummen ur röven.

Rask, låt mig förklara det väldigt enkelt för dig. Svara på frågan: jobbar du med sociala medier?
Om svaret är NEJ: varför lägger du då någon som helst energi på det?
Om svaret är JA: är det i så fall verkligen det enda "jobbet" som du klarar av att sköta?

Fundera på det, Rask, för jag tror ärligt talat att du lurar dig själv. Du har fastnat i ångestloopen och även om det kommer kännas förjävligt i början så måste du komma ur den. Skaffa ett jobb nu. Du kanske kan agera webmaster, eller content manager, eller brevbärare, eller kanske kan du arbeta med att sopa rent framför din egen trapp.

Med vänlig hälsning, herren på min profilbild.
Den här texten måste ju upp i Rasks kommentarsfält!
Testa om du kan lägga den som reply under CHRIPPA, så kanske den inte censureras...

Och nu är det bara en nedräkning kvar till nästa video med titeln "SISTA VIDEON OM DETTA DRAMA - JAG ORKAR INTE MER"
Citera
2021-08-26, 20:50
Medlem
Citat:
Rask, du säger att du gråter ihjäl dig och att du desperat ber om hjälp... Lipa inte då när folk ger dig hjälpen du behöver, vilket är rekommendationen att skaffa ett heltidsarbete. Du är långt ifrån ensam om att lida av psykisk ohälsa och växa upp med förjävliga föräldrar. Det är dags att få tummen ur röven.

Rask, låt mig förklara det väldigt enkelt för dig. Svara på frågan: jobbar du med sociala medier?
Om svaret är JA: är det i så fall verkligen det enda "jobbet" som du klarar av att sköta?

Fundera på det, Rask, för jag tror ärligt talat att du lurar dig själv. Du har fastnat i ångestloopen och även om det kommer kännas förjävligt i början så måste du komma ur den. Skaffa ett jobb nu. Du kanske kan agera webmaster, eller content manager, eller brevbärare, eller kanske kan du arbeta med att sopa rent framför din egen trapp.

Han klanka ner väldigt mycket på jews & issy när dom körde youtube, hon led väl också av något då sa rask att det finns massa jobb som hon kan göra hemifrån, han är expert på att tala om vad andra ska söka för jobb. Han sa även då att med dom visningarna dom hade så kan det inte gå runt, dom hade ungefär lika många visningar som rask har nu. Som sagt han lever aldrig som han lär…..
Citera
2021-08-26, 20:58
Medlem
OM Rask skulle ha 10x mer visningar, samt 10x mer köpare. Hade han nånsin pratat om sin psykiska ohälsa? Jag tror inte!

Går det ”bra” då är det skjorta, kavaj, guldkedja och klockor som gäller. Och pratar illa om andra personer.

Nu tror jag inte Rask kommer läsa men om du gör det Rask. Ta och fråga din familj vad de tycker är värt. Tänk vad dina barn hade velat…
Citera
2021-08-26, 21:06
Medlem
Citat:

Det är inte jobb jobb han behöver akut egentligen, utan en aktivitet.

Missförstå mig inte nu, självklart behöver han ett riktigt atbete. Det jag menar är att viktiga är just nu att byta mönster. Han skulle kunna ett exempel bara vara att städa hela förrådet, klippa någons grannes tomt/klippa häcken.
Tvätta familjemedlemmars bilar. Skaffa ett simkort och simma. Eller en cykel och cykla.
Min poäng är att han måste börja nånstans.
Citera
2021-08-26, 21:09
Medlem
Vilken lirare, och i senaste videon är det ju bara halvt utvecklingsstörda som svarar positivt. Någon Jessica Eriksson har svarat typ 5 gånger om hur förjävligt det är att Chrippa kritiserat Raskens arbetsförmåga. Rask klarar inte av att ha någon chef, han klarar inte av att bli tillsagd eller ha fasta tider att sköta. Därav jobbar han inte. Sen kan han ju ändra argument för att vinna debatter hur mycket han vill.

Det är rasken och Somalier som inte vet hur man bidrar till samhället, skatt osv vad är det liksom?
Citera
2021-08-26, 21:11
Medlem
Hahaha vilken stor bebis den där rask är. Från att leka tuff och farlig och crazy till en liten bebis.
Hade inte denna tråd funnits så hade vi sett rask så som han var i början, lekte tuff, stark och galen

KAN VI FÅ FLER LIKES PÅ CRILLES KOMMENTAR ÄN BAJSBARONENS VIDEO?
Citera
2021-08-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vilken lirare, och i senaste videon är det ju bara halvt utvecklingsstörda som svarar positivt. Någon Jessica Eriksson har svarat typ 5 gånger om hur förjävligt det är att Chrippa kritiserat Raskens arbetsförmåga. Rask klarar inte av att ha någon chef, han klarar inte av att bli tillsagd eller ha fasta tider att sköta. Därav jobbar han inte. Sen kan han ju ändra argument för att vinna debatter hur mycket han vill.

Det är rasken och Somalier som inte vet hur man bidrar till samhället, skatt osv vad är det liksom?

Skriv inte personernas namn kanske?
Vi kan se det själva, lite onödigt, eller?
Citera
2021-08-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Hahaha vilken stor bebis den där rask är. Från att leka tuff och farlig och crazy till en liten bebis.
Hade inte denna tråd funnits så hade vi sett rask så som han var i början, lekte tuff, stark och galen

KAN VI FÅ FLER LIKES PÅ CRILLES KOMMENTAR ÄN BAJSBARONENS VIDEO?

Det tror jag inte vi kan. Hans arme utav arbetslösa mammor har mer tid att skapa nya konton och ge fler visningar. Eller så plockar Rask ned videon helt enkelt.
Citera
2021-08-26, 21:43
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Chrille har kommenterat Rask´s senaste video.

"Seriöst nu får du väl ta och ge dig.

Jag har aldrig kritiserat psykisk ohälsa jag har kritiserat dig med öppna armar. Jag tycker att man inte ska utnyttja människor som inte är i sitt sinnes fulla bruk. Jag tycker att man ska göra allt man kan för att sin familj ska få det bra.

Jag skrev även att jag är 100% säker på att du skulle må bättre av att bryta ditt mönster du gått i väldigt länge pga av att du är hemma om dagarna. Att jobba och träffa andra människor även träna och äta bra löser mer än vad många tror.

Att du nu sitter och ska försöka tjäna pengar på mitt namn är också vidrigt. Fråga mina bröder båda två har mått dåligt och jag har sagt samma sak till dom, vi har haft öppna diskussioner om att försöka sluta älta gammalt och gå vidare i livet försöka se ljuset istället för att ständigt tänka på ”allt som varit”.

Du kan syssla med youtube, med massa sidoprojekt och träffa folk på bilträffar, men så fort jag skrev att du skulle försöka ta ett vanligt jobb och ha youtube som hobby? Då Kritiserar jag psykisk ohälsa?

Herregud!"

Screenshoot?
Citera
2021-08-26, 21:51
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Screenshoot?
Jobbigt att kolla själv? Är du lat?
Citera
2021-08-26, 21:52
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Jobbigt att kolla själv? Är du lat?
Han kanske lider av konstant panikångest på grund av gamla trauman som gör att han inte KAN titta själv?
Citera
2021-08-26, 21:53
Medlem
RonJeremyJRs avatar
Chrille hälsar att han är en flitig läsare och att den här tråden är det bästa som har hänt.😊👍🏻

http://imgur.com/a/FLzELbx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in