2021-08-11, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Du måste vara 12 år gammal alltså. Det finns massor av legitim kritik i tråden.

Ja? Det finns det.

Välkommen tillbaka.
Citera
2021-08-11, 16:51
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkaGoraKaos
Såg hans senaste video precis, vad är det han menar med handtillverkad/handgjort/hantverk?

Svara gärna på det Alexander!

Det måste väl vara att han klistrar på etiketterna själv på burkarna när de kommer hem, hårt arbete som kräver stora påslag på priset😅

Är det någon som kan förvränga sanningen och överdriva så är det våran Baron, tänk bara videon han gjorde efter det han upptäckt ett litet märke på fönstret därhemma, själva glaset alltså, ett litet stenskott som kan uppkomma om man har otur när man klipper gräset t.ex, alltså inga brytmärken efter kofötter o dyl..
Det fick han till att det hade varit inbrottsförsök under natten, och han bröstade upp sig och förklarade vad som skulle hända med inbrottstjuvar som kom på besök, här snackar vi inte att göra en höna av en fjäder, han gjorde en hel jävla broilerfabrik av ett litet dun som fladdrade i vinden🤣

Och det var inte gjort med satir eller ironi,
Asså det var något helt otrolig😂….
Citera
2021-08-11, 17:04
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Vet du om han besökt några varuhus ännu?

Skulle vara en fröjd för ögat att se honom i kostym, hatt och sälja in sina helfabrikats grejer med sitt egna ansikte på produkterna.
Ser framför mig hur baronen står i kostym samt hatt och gormar på Pajala marknad nästa sommar

"Kom och köp baronens specialtillverkade skäggvax extrapris bara idag! Kom och köööp!"
Citera
2021-08-11, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Det måste väl vara att han klistrar på etiketterna själv på burkarna när de kommer hem, hårt arbete som kräver stora påslag på priset😅

Är det någon som kan förvränga sanningen och överdriva så är det våran Baron, tänk bara videon han gjorde efter det han upptäckt ett litet märke på fönstret därhemma, själva glaset alltså, ett litet stenskott som kan uppkomma om man har otur när man klipper gräset t.ex, alltså inga brytmärken efter kofötter o dyl..
Det fick han till att det hade varit inbrottsförsök under natten, och han bröstade upp sig och förklarade vad som skulle hända med inbrottstjuvar som kom på besök, här snackar vi inte att göra en höna av en fjäder, han gjorde en hel jävla broilerfabrik av ett litet dun som fladdrade i vinden🤣

Och det var inte gjort med satir eller ironi,
Asså det var något helt otrolig😂….

Tror det är "leverantören" som gör det. Verkar som affärsidén för "leverantören" är att barberare som vill ha lite "egna" burkar att kränga på sina salonger kan beställa hem med egen logga. Varför jag sätter leverantör inom citationstecken beror förstås på att Rask får det att låta som att han har någon exklusiv leverantör när det handlar om skit som alla kan köpa lika billigt som Rask.

Ja, det är en cringefest när Rask kommer med sina överdrifter. Undra om han på allvar trodde att han råkat ut för ett inbrottsförsök eller om det i vanlig ordning handlade om att han fick tillfälle att framhäva sin våldspotential. Killen kan säga vad han vill om att han är en fjolla hit och kärring dit. Sanningen är att han i början av sin karriär verkar ha velat ge sig själv en image av att vara en riktig hårding som spöar upp folk som hotar honom och hans familj. Lite som när ett par ungdomar busade genom att banka på Baronens dörr och han satt och skröt om sitt batonginnehav och hur han inte skulle tveka på att använda den i en het situation.
Citera
2021-08-11, 18:39
Medlem
Hugin86s avatar
Något jag skulle vilja se, är att han besöker sin leverantör som visar hur dom gör hans olja. Nästan värt att försöka kolla på hans live komma med förslaget ha en insamling så du kan åka och vlogga och visa oss hur de hela går till med tillverkningen av din proffs leverantör. vill se vad han skulle svara om han nu ens skulle de
Citera
2021-08-11, 18:57
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Varför bryr ni er om honom ? En föredetting till youtube aktör. Han får ca. 8000 som kollar på honom nu. Varav jag misstänkter att mängder sitter i flashbacktråden. Ärligt talat finns det någon mer oviktig och ointressant person än Rasken? Nää jag tvivlar på det. Döda tråden och gör något vettigt än att se något Trosa mongo spotta snus.
Citera
2021-08-11, 19:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Varför bryr ni er om honom ? En föredetting till youtube aktör. Han får ca. 8000 som kollar på honom nu. Varav jag misstänkter att mängder sitter i flashbacktråden. Ärligt talat finns det någon mer oviktig och ointressant person än Rasken? Nää jag tvivlar på det. Döda tråden och gör något vettigt än att se något Trosa mongo spotta snus.
Håller med dig. Tycker det är otroligt att tråden har just under 13k inlägg om den här bajsbaronen.
Citera
2021-08-11, 19:10
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Håller med dig. Tycker det är otroligt att tråden har just under 13k inlägg om den här bajsbaronen.
Han har alltid varit en sopa . Bättre att tjackisen han ville munknulla. Åker över och slicka snopp tjenis dom är. Vi andra har ju sett ett meningslöst ufo med massa ordsallad. På youtube till vilken nytta? Han har aldrigt någonsin gjort en intressant video vad jag sett. Eller besatta Flashbackare åk och sliska sjärten på honom eller något.
Citera
2021-08-11, 20:11
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Faktiskt. Han måste vara sjukt intressant, finns A-kändisar som saknar tråd på Flashback.
Citera
2021-08-11, 20:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Faktiskt. Han måste vara sjukt intressant, finns A-kändisar som saknar tråd på Flashback.
Ja jag fattar inte fenomenet.
Citera
2021-08-11, 20:22
Medlem
Citat:

Killen verkar ju vara driven, engagerad och ha hjärtat på rätt ställe. Men han har mycket att lära vad gäller intervjuteknik. Framförallt måste han lära sig vara tyst när hans gäster svarar på frågor. Han stressar deras svar och avbryter konstant.
Citera
2021-08-11, 20:57
Medlem
Citat:

Hela hans youtubekarriär bygger på att hora ut sitt privatliv. Det innebär att han gör det väldigt enkelt för folk som vill syna honom i sömmarna. Han är sen lite av en klass för sig när det kommer till att hänga ut sig själv. Det ska han ha. Han hänger inte bara ut andra, mest av allt hänger han ut sig själv och sin familj.

Sen att han är fruktansvärt osympatisk på alla möjliga sätt samtidigt som han tycker synd om sig själv när man påpekar det gör det hela bara snäppet roligare.

Någon sa att ranten igår talar för att Rask är inne på fel spår. Det tror jag också. Den här killen mår inte bra av att få framgång. Missförstå mig rätt. Jag tror inte han kommer nå framgång med skäggprodukterna. Men den här tidiga hajpen ger Rask illusionen av att det går bra. Lite som när Rask körde dramacontent och fick några videor med hundratusentals visningar. I samma veva började han klä upp sig i kavaj, köra merca och hyra en plats i ett kontorskomplex. Det jobbiga har inte börjat än. Det jobbiga börjar när affärerna inte flyter längre. Rask är en sådan person som drar in i det sista innan han erkänner sig besegrad. Rask anser också att Flashback-skribenterna är hans värsta fiender. Om affärerna inte skulle flyta skulle det innebära en förlust för Rask. För Rask anser att det här är en kamp.

Han pratade igår i rantet om att han börjar få ut en inkomst. Han har krängt skäggolja till fans i ett par dagar och är redan övertygad om att han har lyckats. Jag ser det som att Rask lite tar ut segern i förskott. Går det inte vägen så kommer förnekelsen och där börjar det riktiga haveriet. (Jämför Rasks AMG-köp 2019.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in