2021-07-19, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Vad baserar du det på?

För han har frekvent donerat rätt stora summor i liven och han har ställt frågan några gånger om skulderna..Han verkar ha bra med deg..
Citera
2021-07-19, 23:35
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXXmen
För han har frekvent donerat rätt stora summor i liven och han har ställt frågan några gånger om skulderna..Han verkar ha bra med deg..
Observant av dig om så är fallet. Varje gång jag kollar in i hans live så är det bara små skitsummor som har donerats.
Citera
2021-07-19, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Observant av dig om så är fallet. Varje gång jag kollar in i hans live så är det bara små skitsummor som har donerats.

En kväll tävlade denne U*f mot Olof k i Swish och U*f donerade då ca 5-6 k
Citera
2021-07-19, 23:43
Medlem
2,6 miljoner visningar, 80 läsare, visst fan är han famous!

Han borde behandla sina följare på flashback bättre, vi är ändå typ 70% av hans totala följe.
Citera
2021-07-20, 00:36
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXXmen

Jag har en tes om att Ul*f Vikin*g är bara en påhitta figur för att hetsa andra donatorer att Swicha.
Det är i min tes hans bror eller fru som Swishar.

Till sist: Känd är ett stort ord, ökänd är ett mer passande ord.
Citera
2021-07-20, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Jag har en tes om att Ul*f Vikin*g är bara en påhitta figur för att hetsa andra donatorer att Swicha.
Det är i min tes hans bror eller fru som Swishar.

Till sist: Känd är ett stort ord, ökänd är ett mer passande ord.
Går det att fejkswisha? Alltså lägga upp ett fejkkonto som man swishar från men som givetvis inte har någon täckning?
Citera
2021-07-20, 00:50
Medlem
Alexander får frågan på instagram.
”Jag är med barn i 8nde veckan, när borde jag berätta för familj?”
Alexander svarar - Vi har alltid väntat tills efter vecka 12 eftersom risken för missfall minskar då.

Här har vi videon när de berättar för barnen.
W - hur länge har du vetat det?
T - 7 veckor.

Ser mig samtalet mellan A och T
Kan vi inte avslöja för barnen och filma det hela så vi kan gå ut med informationen till mina fans? Snälla snälla!

https://youtu.be/n8oI3uWWDL4

Dock är de roligaste i klippen när T berättar att vi ska minsann inte bo kvar här när lillebror/lillasyster kommer..

Halv off topic.
Nu har farsan baloo löst jobb, när gör du det Alexander?

När kommer skönhetsprodukter?
Senast redigerad av Fiskmasen7 2021-07-20 kl. 00:52.
Citera
2021-07-20, 01:04
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Går det att fejkswisha? Alltså lägga upp ett fejkkonto som man swishar från men som givetvis inte har någon täckning?

Det går ju att Swisha familje-medlemmar emellan eller så Swishar man inte alls och bara läser upp det som en Swish.

Till sist: Känd för att ljuga sig blå i ansiktet..
Citera
2021-07-20, 08:09
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Escobar Inc fick 1 miljard dollar från Netflix efter att "nån" skjöt ihjäl nån som jobbade för netflix vilket fick netflix att betala skadeståndet snabbt.
Jag tänker att du nog ljuger en hel del här. Har du någon källa på att Netflix betalat en miljard dollar till Escobar Inc?
Citera
2021-07-20, 08:14
Medlem
Det är ju inte så att han visar sin Swishlista på mobilen, han säger ju bara ”nu har vi fått en donation ifrån xxxxx” och så skriver han upp det i sin egna lista, han kan ju om han vill hitta på vad som helst, och det är väl ett Skatteverket undersöker så han kan betala skatt och göra rätt för sig. Men de finns ju en som brukar vara generös oavsett om det är Therese eller rask som lajvar.
Citera
2021-07-20, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag tänker att du nog ljuger en hel del här. Har du någon källa på att Netflix betalat en miljard dollar till Escobar Inc?
Självklart har det aldrig hänt.
Citera
2021-07-20, 13:10
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Ni hatare kanske ska vänta innan ni skriver att det är bullshit? Nu är det ni som får skämmas över att ni hade mega fel.
Rask 1 - 0 Avundsjuka haters.
Du är ju efterbliven om du tror Rask låg på 0 innan. -37 eller något snarare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in