2021-07-19, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det hade ju vart väldigt humor.
Jag har ingen koll på Vad Olof är för en typ, men om det stämmer att denne sitter på kapital, så är väl Rask den perfekta människan att snurra upp i en personlig skuldspiral.

Olof skulle kunna göra Rask till sin bitch för resten av livet.

Olof hade INTE velat var anonym, Olof hade köpt reklamplats på radio o annonserat ut det, när han donera 2600kr så gick han ut och sa det på twitter. Olof vill synas när han spenderar pengar.
Citera
2021-07-19, 19:52
Medlem
KungPungPats avatar
Brottsofferfonden betalar väl ut skadeståndet direkt och sen är skulden mellan Rasken och statens förvaltare. Brottsoffer behöver aldrig lida genom att vänta på skadestånd för att nån som Rask inte kan generera nå pengar på sitt yrke.
Citera
2021-07-19, 19:57
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Känns som att den diskussionen är ganska efterbliven. I slutändan ser han jävligt sliten, smutsig och ofräsch ut ändå. Spelar ingen roll vad han har för skägg eller skäggväxt när hela kroppen är helt söndersmetad med massa fula tatueringar.

Skägg eller inge skägg eller tatueringar så ser både han och hans fruga slitna ut, speciellt hans fruga som jag skulle tippa på va 40+ om jag inte visste att hon ska va runt 28-30 år.
Citera
2021-07-19, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur skulle han kunna göra det genom att betala skadeståndet?

Faktum är att eftersom pengarna skänkts som gåva så spelar det ingen roll vem som skänkt dem. Rask är öppen med att han tagit emot dem - så det är mycket svårt att se hur det skulle kunna användas som utpressning på något sätt.
Jag tänker väl mer att han skulle kunna sätta Raskens i en tacksamhetsskuld som gör att han kan användas som nyttig idiot i framtiden om behov finnes. Fast detta är ju bara fri spekulation, då tror jag mer på att en släkting cashat upp, antagligen med tanke på att barnen inte ska behöva komma i kläm.
Citera
2021-07-19, 21:00
Medlem
exexexexs avatar
Är det bara för att han bor i sitt sovrum i trosa som gör att han inte skäms?
Fet och mäktig är han öppen med ALLT, tom kidsens kompisar som snubblat in på hans kanal, och hur han hårt och bestämt han ställer dennes föräldrar mot väggen, och sen vloggar om det, för 3000 utvecklingsstörda views.
Paras!

-"jag misstänker att jag har aspergers"
Jag är bombis på att hans analgryta jocki vloggat ut samma syndrom, och självklart har Rask också det!
Och "bipolär"
Hans påhittade bipolära tillstånd följer kurvan av tittarsiffror på tuben.

Tror ni att han vaknar upp ibland?
Alltså i verkligheten och förstår? Att hans projekt och hans persona på youtube inte flyger?
Citera
2021-07-19, 22:11
Medlem
Han som donerat heter med största sannolikhet U*f V*k*ng.
Citera
2021-07-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Tror ni att han vaknar upp ibland?
Alltså i verkligheten och förstår? Att hans projekt och hans persona på youtube inte flyger?
Ja han får stunder av självinsikt, det är vid dessa tillfällen han får en panikångestattack.

Men dessa känslor av skuld, skam och ilska är alldeles för jobbiga för narcissisten att bära, det är därför dom aldrig stannar I dessa känslolägen, lika fort som attacken är över sitter han där och jäser, grandios och jävlig och ska tala om för andra vilka problem dom har.

Nu när "någon" betalat hans skadestånd har han värsta möjligheten att vända sitt liv, kommer han ta den? Jag tvivlar.
Citera
2021-07-19, 22:17
Jag måste erkänna att jag skrattade när Raskens morsa tog fram baginboxen i senaste videon.
Citera
2021-07-19, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag måste erkänna att jag skrattade när Raskens morsa tog fram baginboxen i senaste videon.

Haha den var sjukt rolig, även piken i vloggen innan var rolig när flaskorna skramla i framsätet.
Tror hans morsa har rätt skön humor och har verkat mer positiv senaste tiden. Hon har alltid sett ut som en bitterfitta i hans vloggar men jag börjar digga henne.
Citera
2021-07-19, 22:38
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Ja han får stunder av självinsikt, det är vid dessa tillfällen han får en panikångestattack.

Men dessa känslor av skuld, skam och ilska är alldeles för jobbiga för narcissisten att bära, det är därför dom aldrig stannar I dessa känslolägen, lika fort som attacken är över sitter han där och jäser, grandios och jävlig och ska tala om för andra vilka problem dom har.

Nu när "någon" betalat hans skadestånd har han värsta möjligheten att vända sitt liv, kommer han ta den? Jag tvivlar.

Escobar Inc fick 1 miljard dollar från Netflix efter att "nån" skjöt ihjäl nån som jobbade för netflix vilket fick netflix att betala skadeståndet snabbt.

Escobar Inc har krävt cirka 200 000 kronor av Rasken OCH krävt att han ska ta bort deras varumärke från hans videotitlar.. men Rask nekade deras bestämmanderätt gällande deras varumärkespatent.

Han har inte fixat till sitt liv och har ingen chans att göra det heller om han inte ens kan klura ut vart och när han använde deras patent.

Kanske om det är Jockeboy som betalar skadestånd med hans firmas aktieägares pengar, för att undanhålla kunskap om varumärkespatent.. men isf måste han ju betala för att Rask ska få fortsätta använda deras patent i hans videotitlar.. och det lär inte bli billigt isf med tanke på vad som sägs i videon.
Citera
2021-07-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XXXmen
Varför?
Citera
2021-07-19, 22:47
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXXmen
Vad baserar du det på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in