Flashback bygger pepparkakshus!
2021-11-10, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det är det här jag inte begriper. Vill jag läsa en expressenartikel så läser jag hellre expressen själv än lyssnar på högläsning av en jävla imbecill. det tror jag dom flesta föredrar.
Det måste vara det absolut lataste sättet att skapa content på.

Möjligtvis ja. Samtidigt är väl ljudböcker ett ganska vanligt sätt att läsa idag? Jag själv läser "Det som inte dödar oss" av David Lagercrantz samt några Beck som ljudböcker just nu.

Tjänster som samlar media-content och försöker sortera det är ganska vanligt också. Google News, MSN är de jag känner till, förutom Samsungs egna. Windows har väl också någon sådan.

Byggt på den omvärldsanalysen så kan jag ge han beröm för hur han tänker, även om det än inte gett önskat resultat.

Kan tänka mig att man ansåg det som ganska slött att spela in"Girls gone Wild" filmerna med, men det gav upphovsmannen råd att köpa ett privatjet.
Citera
2021-11-11, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Möjligtvis ja. Samtidigt är väl ljudböcker ett ganska vanligt sätt att läsa idag? Jag själv läser "Det som inte dödar oss" av David Lagercrantz samt några Beck som ljudböcker just nu.

Tjänster som samlar media-content och försöker sortera det är ganska vanligt också. Google News, MSN är de jag känner till, förutom Samsungs egna. Windows har väl också någon sådan.

Byggt på den omvärldsanalysen så kan jag ge han beröm för hur han tänker, även om det än inte gett önskat resultat.

Kan tänka mig att man ansåg det som ganska slött att spela in"Girls gone Wild" filmerna med, men det gav upphovsmannen råd att köpa ett privatjet.
Tja, skulle du orka lyssna på en David Lagercrantz- ljudbok uppläst av arbetsvägrarbaronen? (retorisk fråga haha)
Citera
2021-11-11, 11:14
Medlem
Nu har Företagsbaronen släppt ytterligare 4 dofter på mirakelolja på sin hemsida. Dubbelt så stora flaskor, och därför säljer han dem för hissnande 389 kr styck.

Någon som känner sig manad att gräva lite i varifrån han beställt produkterna? Läser produktbeskrivningarna och det lutar mycket åt att det är tillverkarens egna produktbeskrivning som den hårt arbetande företagsledaren kört genom Google translate.
Citera
2021-11-11, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu har Företagsbaronen släppt ytterligare 4 dofter på mirakelolja på sin hemsida. Dubbelt så stora flaskor, och därför säljer han dem för hissnande 389 kr styck.

Någon som känner sig manad att gräva lite i varifrån han beställt produkterna? Läser produktbeskrivningarna och det lutar mycket åt att det är tillverkarens egna produktbeskrivning som den hårt arbetande företagsledaren kört genom Google translate.

Det verkar vara dessa:
https://thebeardandthewonderful.com/...histicated-guy
Citera
2021-11-11, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janos
Det verkar vara dessa:
https://thebeardandthewonderful.com/...histicated-guy

Ah! Ett påslag med nästan 240 kr. Skynda och köp!

Med rabattkoden BaronenÄrGniden i ett enda ord får du 10 % rabatt. Och du: Vi bjuder ALLTID på ett kuvert och ett frimärke till ett värde av hela 6,50. Så länge lagret räcker!
Citera
2021-11-11, 15:56
Medlem
Haubits77Bs avatar
Första gången på år som Baronen inte är med inom "Aktuella ämnen".

Ny trend på gång?
Citera
2021-11-11, 20:25
Medlem
Borka88s avatar
Oj det var ju ett mastigt påslag, och han rättfärdigar det med att det är handgjorda produkter och en dyr tull..

1 flaska 30ml = 389 kr hos skägg-baronen.
1 flaska 30ml = 179 kr hos välkänd försäljare.
1 flaska 30ml = 113 kr hos välkänd försäljare.
1 flaska 30ml = 219 kr hos välkänd försäljare.
1 flaska 30ml = 119 kr hos välkänd försäljare.
1 flaska 30ml = 319 kr hos välkänd försäljare.
1 flaska 30ml = 219 kr hos välkänd försäljare.
1 flaska 30ml = 399 kr hos välkänd försäljare.
1 flaska 30ml = 355 kr hos välkänd försäljare.

Ett ställe som är dyrare än plagiat-baronen, alla oljorna innehåller samma eller liknade ingredienser som röv-skäggets handgjorda oljor. Så man betalar alltså för hans namn och handstil. Och då betalar man det näst dyraste priset på marknaden. Hans skäggfjuniga ansikte är mer värderat än filmstjärnor och muskelmän.

Till sist: Undrar hur många kvinnor som smetar in sig just nu med hans ypperliga handgjorda olja..
Citera
2021-11-11, 20:28
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Tror de hade sålt endel om han gjort det med en komisk men sann vinkling och döpt parfymen till Bajsbaronen och den faktiskt luktade röv, hade blivit den nya Liquid ass alltså bajssprayen

Haha, det tror jag nog att han skulle kunna bli rik på.

Till sist: Ny fräsch doft av bajs! Snart i en skämtartiklar butik nära dig.
Citera
2021-11-11, 20:57
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Tja, skulle du orka lyssna på en David Lagercrantz- ljudbok uppläst av arbetsvägrarbaronen? (retorisk fråga haha)

Om man svårt somna kanske det kan vara något om han inte skriker och gormar för mycket.
Citera
2021-11-11, 22:07
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entjockbanan
Om man svårt somna kanske det kan vara något om han inte skriker och gormar för mycket.
CAAAAARL FREDRIK ALEXANDERRRR RASK hade lätt inflikat sina egna tankar och åsikter mellan varenda skiljetecken.
Citera
2021-11-11, 22:22
Medlem
Jag kollade på den här gamla godingen och det slog mig att jag är medberoende till Rask, kolla från 7:50 och ventilera dina tankar.

https://youtu.be/mXUet41wBNo

Möjliggör inte vi en dagdrivar livsstil för Baronen?
Citera
2021-11-11, 23:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Första gången på år som Baronen inte är med inom "Aktuella ämnen".

Ny trend på gång?
Ja man kan hoppas i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in