Citat:
Nej, nu har ni missförstått. Baronen har under den senaste tiden hållit lite rants som påminner om hans glansdagar. Bl.a när han klagade på hat och hot. Han har även gjort lite content som påminner om drama även om han inte vågar gå full Raskning.
Sen har han sagt flera gånger att han är alkoholist och att han därför valt att sluta dricka alkohol. Men igår kom det upp grejer på instagram-story som visade att Baronen satt och drack hemma hos Lets Feast.
Jag tänker att om det här drickandet fortlöper, plus lite värme så Rasken inte kan sova så gott om nätterna (man kan ju tänka sig att en man som Rask, som under perioder tjänat fantastiskt bra med pengar, redan för längesedan borde ha investerat i en AC.), så kommer vi snart se Rasken hålla arga fyllerants igen.
Sen har han sagt flera gånger att han är alkoholist och att han därför valt att sluta dricka alkohol. Men igår kom det upp grejer på instagram-story som visade att Baronen satt och drack hemma hos Lets Feast.
Jag tänker att om det här drickandet fortlöper, plus lite värme så Rasken inte kan sova så gott om nätterna (man kan ju tänka sig att en man som Rask, som under perioder tjänat fantastiskt bra med pengar, redan för längesedan borde ha investerat i en AC.), så kommer vi snart se Rasken hålla arga fyllerants igen.
Exakt, han har inte gapat på fyllan (ännu). Men han ranta om att polisanmäla folk för någon vecka sen om dem skicka hot till han. Och klippen om olof påminner om raskningarna i början av hans förtalar period. Nu är sommaren här och igår dracks det. Jag har noterat att varje gång det varit öl på bordet så har han zoomat in burkarna på texten "alkoholfri" och alltid varit noga med att poängterar att det är alkoholfritt, igår blev det ingen sån inzoomning, utan snarare såg mer ut som han försökte täcka hela burken med handen för att man inte skulle se vad han drack. Såg bara storyn i all hast men de såg ut som en falcon, men de känns för premium för rask, sofiero är nog närmare hans prisklass, blå var burken i alla fall.