2021-07-06, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
Jag håller egentligen med dig. Rask ÄR inte så jävla hemsk som vissa här vill få det till.

Jag tycker Rask ska fortsätta göra mer reaction videos, det är det han gör bäst. Ibland får han till lite lustiga formuleringar och han är ibland rätt snabbtänkt och lite rapp i käften. Familjevloggar, seriösa videor, rants, hårdrockssnack, och så vidare, det blir mycket mer svårtuggat för den breda massan. Om han lägger allting sånt bakom sig och fokuserar till 100 procent på att göra reaction videos i stil med typ Chrippa, då kan han nog så småningom bygga upp en publik igen och kanske locka mer familjevänliga och förmögna sponsorer. Ge honom ett år med ett par nya reaction videos i veckan så tror jag det kan flyga.

Precis. jag ser långt från alla videos. men man måste ha en balans i vad folk skriker här. det lite roliga i allt som rask gör som kan bli lite allt om allt och lite saker om vad som helst. vem orkar ärligt talat se på allt så seriöst!? vafan låt det bli lite som det blir..
Citera
2021-07-07, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Du fattar inte vad hon Cachero vill ju ens.

Dildohuvet Rask snackar ju skit hela tiden så vf ska man fråga BB för?

Kalla inte andra dumma när du inte är speciellt smart själv.
EXAKT! Precis allt han säger är rena lögner och dynga! Har åtskilliga gånger frågat bajsbaronen hur han rättfärdigar en våldtäkt med en dildo han begått på en medvetslös ”vän” han skrävlat om och garvat åt i en video bland annat men får aldrig något svar! Sen framhåller han sig så pompöst som de svagas beskyddare i sina videos om hur vidrigt andra beter sig när han samtidigt blåser människor på pengar genom rena lögner ang vad pengar ska gå till han fått i donationer etc.

Hur han får ihop den ekvationen är väldigt svårt att förstå när han är en av de mest hatade svenska youtubers idag! Pratar om hur han och Jocke o Jonna är ”vänner” samtidigt som han utan skam i kroppen tar emot pengar girigt o sliskigt av samma man som mordhotat lundellfamiljen!
Nej You tube vore en bättre plats utan genombrutna svin som den narsicistiska psykopaten Bajsbaronen
Citera
2021-07-07, 18:42
Medlem
Inte ens en clickbait på Joakim Lundell går hem hos följarna, Olof har han inte nämnt sen han bidrog till familjesemestern. Är de inte konstigt att det är så synd om Jocke och när mannen som öste mest skit på Jocke donerar en semesterdag till rask då är de lugnt. Fattar inte, är han på jockes sida eller inte? Eller använder han bara Jocke som ett dragplåster till sin döende kanal. Väldigt luddigt som rask uttryckte det i videon till Läkemedelsverket.
Citera
2021-07-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Inte ens en clickbait på Joakim Lundell går hem hos följarna, Olof har han inte nämnt sen han bidrog till familjesemestern. Är de inte konstigt att det är så synd om Jocke och när mannen som öste mest skit på Jocke donerar en semesterdag till rask då är de lugnt. Fattar inte, är han på jockes sida eller inte? Eller använder han bara Jocke som ett dragplåster till sin döende kanal. Väldigt luddigt som rask uttryckte det i videon till Läkemedelsverket.

Åsikter ändras inte enbart pga pengar
Citera
2021-07-07, 22:45
Medlem
Citat:

Lite av dubbelmoralen jag försökt påtala! Påstår sig vara jockes vän men tar emot pengar av killen som mordhotat han familj!

Garvade kraftigt när han benämnde sig själv som känd dock när 99,9% av befolkningen inte har en aning om vem Bajsbaronen är 😆
Citera
2021-07-08, 02:01
Medlem
Kriminologen Rask: Det här drar jag ur arslet men jag skulle vilja påstå att majoriteten av brott begås på nätet! -Rask 2021

"Under 2020 anmäldes cirka 1,56 miljoner brott, vilket var en ökning med 18 400 brott (+1 %), jämfört med året innan." Saxat från brå.

Tror ni Bajsbaronen skulle bli en bra polis/ kriminalare?
Citera
2021-07-08, 05:40
Medlem
Citat:
Åsikter ändras inte enbart pga pengar

Är det lämpligt att ta emot pengar av en snubbe som man har ranta om i flera videos och talat om vilken dålig människa han är, en snubbe som mordhotat sin vän. Jag menar om en snubbe hotar mina vänner och sen tar jag emot pengar från han, hur bra vän hade jag varit? Han säljer sig själv och allt han har sagt och stått för, för endast 2600 Kr. Olof pippa rask djupt i analen och vann över rask, Olof bevisa att rask är en 2 faced motherfucker på1 sekund.
Citera
2021-07-08, 10:03
Medlem
Citat:
Är det lämpligt att ta emot pengar av en snubbe som man har ranta om i flera videos och talat om vilken dålig människa han är, en snubbe som mordhotat sin vän. Jag menar om en snubbe hotar mina vänner och sen tar jag emot pengar från han, hur bra vän hade jag varit? Han säljer sig själv och allt han har sagt och stått för, för endast 2600 Kr. Olof pippa rask djupt i analen och vann över rask, Olof bevisa att rask är en 2 faced motherfucker på1 sekund.

Tror inte Jocke bryr sig helt ärligt..
Citera
2021-07-08, 10:15
Medlem
Citat:
Tror inte Jocke bryr sig helt ärligt..

Jag skiter väl i vad Jocke tycker, jag frågar vart moralen i det rask gör är?
Jag tror inte Jocke bryr sig ett skit om vad rask gör eftersom att han nog helst inte vill ha något med avskummet att göra. Det är ju rask som tror att han och Jocke är polare.
Citera
2021-07-08, 10:56
Medlem
Citat:
Jag skiter väl i vad Jocke tycker, jag frågar vart moralen i det rask gör är?
Jag tror inte Jocke bryr sig ett skit om vad rask gör eftersom att han nog helst inte vill ha något med avskummet att göra. Det är ju rask som tror att han och Jocke är polare.

Vilket de är?
Men uppenbarligen bryr du dig eftersom du ställer sådana frågor. Gör din egna bedömmning och strunta i vad andra tycker?
Citera
2021-07-08, 11:13
Medlem
Citat:
Vilket de är?
Men uppenbarligen bryr du dig eftersom du ställer sådana frågor. Gör din egna bedömmning och strunta i vad andra tycker?

Är du efterbliven eller leker du bara dum? Tråden handlar inte om Jocke, jag bryr mig inte om Jocke. Jag skriver om rask och vad han har för moral och vad han anser sig själv vara för kompis. Men du verkar ju inte läskunnig så det är ingen idé att prata med efterblivna.
Citera
2021-07-08, 11:25
Bannlyst
Följer inte karln men sett här att han har ett åtal mot fyllekärringen, några nya updates gällande det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in