2021-07-08, 11:55
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-DRUNK
Följer inte karln men sett här att han har ett åtal mot fyllekärringen, några nya updates gällande det?

Status är väl oförändrad, han är dömd till skadestånd på 85 papp, han kan inte betala och det har hamnat hos kronofogden, han har gjort ett försök att motanmälan henne i ett desperat försök till att få henne att att bli dömd till Förtal och få lite skadestånd.
Citera
2021-07-08, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Status är väl oförändrad, han är dömd till skadestånd på 85 papp, han kan inte betala och det har hamnat hos kronofogden, han har gjort ett försök att motanmälan henne i ett desperat försök till att få henne att att bli dömd till Förtal och få lite skadestånd.

Aj då, hur fungerar det kommer dom hem och hämtar bilen TVń datorn TV-spelet ....
Kanske dom inte gör när han har barn?
Citera
2021-07-08, 12:19
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Aj då, hur fungerar det kommer dom hem och hämtar bilen TVń datorn TV-spelet ....
Kanske dom inte gör när han har barn?

Vet inte hur de funkar, en viss levnadsstandard borde man ju få ha. Tv och gamla konsoler är ju inte mycket värda längre, dator står på företaget likaså telefon, rask har noll av värde, kanske vigselringen kan inbringa någon tusenlapp (om det är äkta guld, och inte fake som han brukar springa runt med)
Citera
2021-07-08, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Vet inte hur de funkar, en viss levnadsstandard borde man ju få ha. Tv och gamla konsoler är ju inte mycket värda längre, dator står på företaget likaså telefon, rask har noll av värde, kanske vigselringen kan inbringa någon tusenlapp (om det är äkta guld, och inte fake som han brukar springa runt med)

Ok ok. Vore ändå rätt gött om han lyckades sätta åt fyllekärringen hon verkar helt galen.
Citera
2021-07-08, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Är du efterbliven eller leker du bara dum? Tråden handlar inte om Jocke, jag bryr mig inte om Jocke. Jag skriver om rask och vad han har för moral och vad han anser sig själv vara för kompis. Men du verkar ju inte läskunnig så det är ingen idé att prata med efterblivna.

Tror du får läsa dina inlägg igen. Skämmer ju ut dig sj
Citera
2021-07-08, 14:50
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ok ok. Vore ändå rätt gött om han lyckades sätta åt fyllekärringen hon verkar helt galen.

Ja hon kanske redan sitter inne, det var länge sen micro uppdatera oss om situationen.
Har hon varit på förhör? Har målsägande fått något mer betalt sen skatteåterbäringen?
Kanske har rask vunnit på lotto och löst alla sina problem.
Citera
2021-07-08, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tror du får läsa dina inlägg igen. Skämmer ju ut dig sj

Hehehe, du är väl den sista som ska yttra dig om att skämma ut sig. Du har ett antal gånger blivit bedd att sluta med dina pinsamma inlägg för att du skämmer ut dig. Varför lägger du dig i En diskussion du inte har med att göra? Speciellt där du skämmer ut dig mer än du gör nytta. Återgå till topic på tråden, tack!
Citera
2021-07-08, 16:04
Medlem
Nu är han mitt inne i en manisk period. Det sprutar ut youtubefilmer av ovanligt låg kvalitet och det är hög aktivitet på instagram.
En ny karaktär har skapats där Rask med ett old man-filter försöker vara rolig.
Karaktären har fått en egen instagram och den ligger också ute på TikTok.
Det är precis som tidigare sketcher korta filmsnuttar med snodda skämt.

Samtidigt som ny skit skapas så fortsätter den ny hårdrockskanalen ligga i träda. Gissningsvis för att det krävs mer arbete att leta fram nyheter än att googla fram ordvitsar.
Citera
2021-07-08, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Nu är han mitt inne i en manisk period. Det sprutar ut youtubefilmer av ovanligt låg kvalitet och det är hög aktivitet på instagram.
En ny karaktär har skapats där Rask med ett old man-filter försöker vara rolig.
Karaktären har fått en egen instagram och den ligger också ute på TikTok.
Det är precis som tidigare sketcher korta filmsnuttar med snodda skämt.

Samtidigt som ny skit skapas så fortsätter den ny hårdrockskanalen ligga i träda. Gissningsvis för att det krävs mer arbete att leta fram nyheter än att googla fram ordvitsar.

Det är humor för lågbegåvade, det är liksom inte ens roligt längre. Att hans fru tillåter denna teater istället för att försörja familjen är för mig en gåta. Han brukar säga ”hur kan man vara anonym och sprida hat och fortfarande känna sig som en man”, rätt konstig parallell, men hur kan man känna sig som en man när man har tre barn men kan inte försörja sin familj man sitter på skulder man inte kan betala man måste tigga ihop pengar för nästa måltid. Det är så en ynkrygg beter sig. Varför skickar han bara inte ut Therese och börja jobba igen? Han är ju ändå hemma hela dagarna och kan ta hand om Astrid, och vad vi har sett så tjänar hon 3 gånger mer än rask....hur kan han känna sig som en man?
Citera
2021-07-08, 16:31
Medlem
Citat:
Är du efterbliven eller leker du bara dum? Tråden handlar inte om Jocke, jag bryr mig inte om Jocke. Jag skriver om rask och vad han har för moral och vad han anser sig själv vara för kompis. Men du verkar ju inte läskunnig så det är ingen idé att prata med efterblivna.

Du undrade, du fick svar.

Varför så otrevlig för?
Citera
2021-07-08, 16:43
Medlem
Citat:
Varför gnäller han om kostnaden på sin enda och första semester med barnen på flera flera år? Han har ju inte jobbat ihop en spänn själv, allt är ju sponsrat av följare, borde kommit upp en text i början av videon där det står "videon är sponsrad av Olof k, Emma med 300kr, Kalle 25 kr, osv osv"

"pengar vi har sparat" haha den var bra, han kanske menade att dom inte bränt alla donationer innan dom kom iväg.

1100kr för 4 Pers!?!? Det är ju inte ens mycket, skulle säga att HC har ett väldigt lågt entré pris. Men dyrare kommer de bli för dig, om du inte ska lämna Astrid hemma varje semester.

12 munkar för 45 kr får du ju inte ens på Ica.

200kr för tåget som också är en show, den minns jag från att jag var där, och har man ett roligt minne från minst 15 år tillbaka så är ju 200 spänn ingenting.

Det var länge sen jag var på HC men de låter ju svinbilligt.

Jag vet inte, de verkade som att resan var mer till för att rask själv skulle ha kul, men det är ju för barnens skull och rask sitter och gnäller om priser och sen åker till leksaksaffären och gnäller om priser. Men en överpriserad burgare till pappa själv då åker lädret fram.

Håller med... asså vafan på riktigt. Kul för barnen att kanske fått göra något kul för första gången på flera år så håller han på och sitter och gnäller om pengar i bilen hem. Som liten var jag rätt lyckligt lottad, fick åka till gröna lund, liseberg, utlandssemster de flesta år osv. Dessa minnen är ju något man kommer ihåg och ser tillbaka på än idag som vuxen snarare än att sitta hemma och spela hela sommaren eller en semester man uppskattade men sen hör sina föräldrar sitta o gnälla över hur mycket det kostar när den ekonomiska situationen inte är något barnen förmår att förändra...
Citera
2021-07-08, 16:52
Medlem
Intressant hur ni klagar på nån annans person klagande. Han är ju pank, självklart man klagar när man inte får mycket för pengarna?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in