Haha, jag såg just Cluee News video där Baronen grinar efter narkotikaklassade preparat OMFG
Jag kan tyvärr inte ge högre poäng än 2/10 för den skådespelarinsatsen
BB hos farbror Doktorn:
-Jag är en berömd influenser på Youtube med över 100.000 följare..
-Jag lyckades i en vlogg
fånga rätt väl hur fruktansvärt dåligt jag mår, så av en händelse har jag en jättebra film att visa här på min splitternya iphone 12, den fångar verkligen upp ångesten och mitt lidande..
*
Baronen tar upp snusdosan och bakar en snus som han världsvant lägger in under läppen torkar av de snusiga fingrarna på sina byxor och avslutar ritualen med en redig rap för att sedan fippla upp telefonen ur fickan*
-Doktorn: WTF!
-Kolla här doktorn vilket lidande jag lyckades fånga på film, det kommer ju FFS t.om tårar,

jag hade sådan ångest att jag nätt och jämt kunde komma mig för att filma det, men som Youtuber och familjeförsörjare måste jag filma allting 24/7 och lägga upp på mina olika sociala medier, faktiskt har jag t.o.m en gång filmat när jag bajsat och sedan visat upp bajset.

.
-Doktorn: Ja normalt så är inte den första tanken att ta upp mobilen och filma sig själv under en svår ångestattack, faktiskt så är du den första jag har hört talas om... Hade du filmat dig själv när du bajsa också sa du

kan jag få se den filmen också?
-Neej, den filmen finns inte kvar, det var länge sedan, jag hade knappt ens hunnit blivit farsa när jag gjorde den videon, skit i den nu, nu gäller det min svåra ångest, du ser väl på filmen hur dåligt jag mår och att jag behöver starka beroendeframkallande mediciner som gör att det känns lugnt och skönt i kroppen, visst behöver jag det Doktorn?
-Doktorn: Jag tror jag känner igen dig, visst är väl du den där kända Youtubern som nyligen dömdes i tingsrätten för grovt förtal och som mellan dina historier om bajs och grova övergrepp med dildos även vloggar om din missbrukande far och allt det fört med sig genom åren?
-Jo det stämmer bra det, men det där med att trycka upp sexleksaker i ändtarmen på utslagna var bara på skoj så då räknas det inte som övergrepp utan bara ett skämt man gott kan skratta åt efteråt

jag är
faktiskt en av Sveriges största youtuber och innan dess drev jag flera företag, en del skulle nog vilja kalla mig för ”superentreprenör”
-Doktorn: Jo jag har nog sett en del av det du har lagt upp på kanalen, bland annat har du själv gått ut ned att du är alkoholist och har en far som hamnat i grovt missbruk vilket du fördömt, och även det att någonsin ta till narkotikaklassade preparat för att döva ångest och dyl, tror till och med att du hade råd och lösningar att med tanke och andra förhållningssätt lösa problemet i stället för att börja knapra piller, men nu vill du alltså själv ha benzodiazepiner utskrivna?
-Ja tack doktorn, är det någon någonsin som behövt få denna medicin utskriven så är det
Jag och här och nu, Doktorn ser väl hur jag Liiiiiider???

....
-Doktorn: Med tanke på att själv gått ut med att du är alkoholist och så att säga har missbruksgenerna i dig så kan det inte komma på tal alls, en alkoholist klarar inte ett enbart medicinsk bruk av dessa läkemedel, det borde du om någon veta om, om det du på din kanal förmedlar ska kunna ge någon som helst trovärdighet, dessutom så såg jag att du snart nog på instagram efter det att du filmat din Oscarsnominerade film var precis som vanlig och som ingenting alls är fel, sådana här svåra sjukdomstillstånd svänger inte över så här fort ska du veta, så det är inte utan att man anar ugglor i mossen gällande dina medel att komma över farmaka på det här viset.. Sen har jag förstått att du även vid sidan av Youtube säljer allternativ-medicin som enligt egen utsago hjälper jättebra mot just sådana åkommor du söker för här, att använda oljan kan jag inte förbjuda dig men pillerna du vill få utskrivna blir det inget av med.
-Cbd oljan vi säljer hjälper inte mig som jag sagt förut, Doktorn förstår väl att man i kommersiella sammanhang
säger en sak fast verkligheten är en annan, degen måste in bara, skadestånden haglar över mig och nya iphones jag
bara måste ha kommer ideligen ut, bara mitt nikotinberoende kostar mig tre lax i månaden då jag byter snus var femte minut ungefär..
Men, jag behöver benzo Ge,Mig, Benzzooooo!
-Doktorn: Nej tyvärr, jag råder dig att ta tag i ditt liv och ge upp din dröm om att försörja dig på Videohälsningar och swish, dina uthängnings och förtalsvideos visade sig dessutom bli rena förlustaffären om det nu blir så att du någonsin gör rätt för dig..
Vem som helst i din situation skulle ända upp med ångest deluxe..
Ring till lyxfällan och gå till arbetsförmedlingen det första du gör på måndag morgon, ditt problem är inte din ångest utan vad som orsakar den, seså iväg nu....
*
Trosabaronen lommar surmulet ut från mottagningsrummet* 😡
Jag håller med Doktorn gällande Rask, focusera på dina problem och inte på symtomen de ger..
Tror du själv att du kan fortsätta som du gjort och gör om du i framtiden vill kunna bo drägligt och leva ett värdigt liv med frugan i behåll tillsammans med barnen?
Den kurs du sätter nu bestämmer var du befinner dig om tio år och om du ens kommer att befinna dig så nära stigen att den då ens finns att finna att gå tillbaka upp på...