2021-08-20, 16:57
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Logal Paul och hans bror Jake förstod väl det som svenska youtubers aldrig kommer förstå.. att dom kunde ha tjänat stora pengar på att folk vill se dom få stryk efter allt skit som dom har gjort på internet.

Logan och Jake har mycket bättre affärs-sinne än vad svenska youtubers har.

Hur många hade inte kollat om Rask var i en boxningmatch efter alla uthängningar och blåsningar på nätet. Klart att hela Sverige hade setat klistrade framför skärmen för att se Rask få stryk lol.
Ough! Jag skulle gärna representerat flashback i en boxningsmatch mot Rask!
Citera
2021-08-20, 17:02
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Ough! Jag skulle gärna representerat flashback i en boxningsmatch mot Rask!

Hahahaha klockrent.

Han har nu erkännt att det var bra att andra youtubers hängde ut honom för hans lögner och förtal.

Snart erkänner han nog hur mycket flashbacktråden har betytt för honom och hur bra ni är för att ni fick han att skärpa till sig. LoL eller inte.
Citera
2021-08-20, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
På vilket sätt då?

Fejkat hur?

Tillexempel jag mailar Rask och berättar att jag länge levt ensamt mörkt liv, pappa dog när jag bar 9. Mamma drack sen jag var 12.
Rasks videos har hjälpt mig enorm mycket.

Något sånt men mer detaljerat. Alltså, hans tittarmejl tycker jag flesta låter ganska snarlika. Jag tycker det är lite som när personerna som är deltagare i Talang drar deras snyfthistorier ”Aaa jag kommer från iraq, min pappa föddes utan huvud och min mamma är blind, döv och kan inte röra på sig” det blir lite larvigt tycker jag.
Citera
2021-08-20, 18:21
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Fejkat hur?

Tillexempel jag mailar Rask och berättar att jag länge levt ensamt mörkt liv, pappa dog när jag bar 9. Mamma drack sen jag var 12.
Rasks videos har hjälpt mig enorm mycket.

Något sånt men mer detaljerat. Alltså, hans tittarmejl tycker jag flesta låter ganska snarlika. Jag tycker det är lite som när personerna som är deltagare i Talang drar deras snyfthistorier ”Aaa jag kommer från iraq, min pappa föddes utan huvud och min mamma är blind, döv och kan inte röra på sig” det blir lite larvigt tycker jag.
Nu ska jag erkänna här! Du har gjort mig helt ställd...
Jag kan liksom inte placera dig i spektrat... Du kanske gör utslag på flera ställen?
Citera
2021-08-20, 18:32
Medlem
I natt påstår han att han åkte till Norrköping. Det är dryga 20 milen ToR för att lämna sina produkter som försvunnit någonstans mellan köket (lagret) och kunden.

Han brukar vara så jäkla på i IG och filma varför gjorde han inte det i natt? Ljuger han igen?

När jag ser Alexander springa runt i lgh/företagslokalen så tänker jag på den radio reklamen som gick förut, kanske går än idag.

Där en och samma gubbe (Markus Scott) är allt från VD, ekonomichef, lagerchef och lager arbetare. Kan varit för unionen (facket) 😂

När når Alexander botten? Och säg inte att han är där nu för om du väntar en vecka så är han längre ner….

Alex, denna helgen har du lovat den sjukaste videon på hela YT, de lova du i EPA klipper som… just d den är borttagen. Vi väntar nyfiket på vad detta kan vara?
Citera
2021-08-20, 19:28
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
I natt påstår han att han åkte till Norrköping. Det är dryga 20 milen ToR för att lämna sina produkter som försvunnit någonstans mellan köket (lagret) och kunden.

Han brukar vara så jäkla på i IG och filma varför gjorde han inte det i natt? Ljuger han igen?

När jag ser Alexander springa runt i lgh/företagslokalen så tänker jag på den radio reklamen som gick förut, kanske går än idag.

Där en och samma gubbe (Markus Scott) är allt från VD, ekonomichef, lagerchef och lager arbetare. Kan varit för unionen (facket) 😂

När når Alexander botten? Och säg inte att han är där nu för om du väntar en vecka så är han längre ner….

Alex, denna helgen har du lovat den sjukaste videon på hela YT, de lova du i EPA klipper som… just d den är borttagen. Vi väntar nyfiket på vad detta kan vara?

Självklart så försvinner brev som man skickar om man skriver som en slarvig unge istället för att använda skrivare och en tejpbit. 2 kronor för en sidas utskrift på ett bibkliotek.. och han får plats med många adresser och namn på en sida.

För att gottgöra kunder som inte får sina beställningar så försöker han nu utmåla sig som nån hjälte som ser till att kunden får sin beställning fast han borde ha gjort det rätt från början istället så hade inga brev hamnat fel.

Det måste handsorteras av människor vilket tar extra tid så kunden får sin beställning (om postens personal kan läsa adressen dvs) men inte på normal tid på grund av just det att brev som datorerna inte kan läsa hamnar i en separat låda som behandlas manuellt.
Senast redigerad av KungPungPat 2021-08-20 kl. 19:32.
Citera
2021-08-20, 19:45
Medlem
Härligt att vara tillbaka efter en veckas avstängning.

Var inne och kolla lite på raskens produkter, och jag själv är ingen användare av skäggvax utan kör bara olja. men går man in på hans skäggvax så står det skäggbalsam på burkarna, så jag surfa in på min ''skäggleverantör'' (gents), där är skäggvax och skäggbalsam två olika produkter, är det ännu ett tryckfel på hans burkar eller vet han bara inte vad han säljer? är det skäggbalsam eller skäggvax i burkarna. rätta mig om jag har fel av er mer erfarna skäggvax användare. känns ju inte jätte seriöst.
Senast redigerad av razerdayzer 2021-08-20 kl. 19:48.
Citera
2021-08-20, 20:05
Medlem
KungPungPats avatar
Helt obegripligt hur han kan vara så noob att han inte ens klarar av att skicka ut produkter utan att skapa en härva av brev som inte komer fram.
Skickar han inte rekomenderat trots det skyhöga priserna så vet han ju inte ens om produkten kom fram eller inte.
Alla hans kunder lär väl hävda att deras produkt aldrig kom så att dom får en dubbel vilket betyder att dom får tre flaskor sammanlagt för prset av en flaska, vilket låter rimligt iof.

Det är dock begripligt varför Rask aldrig kan ha något jobb hos nån arbetsgivare.
Senast redigerad av KungPungPat 2021-08-20 kl. 20:08.
Citera
2021-08-21, 09:40
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det går ju att göra bra content som får mycket views bara man anstränger sig lite, har ett tema och satsar på det. Kolla på matkoma. Deras kanal går ut på att de äter mycket eller konstiga saker. Men de anstränger sig för att göra bra och roliga videor genom redigering samt att de åker runt och har en idé för sina avsnitt. Minst 100 000 visningar per klipp. Sen lägger de upp på bestämda dagar = tittaren vet när man ska bänka sig.
Ja exakt! Rask tema var ju missbruksbloggen och han blev poppis men insåg att det går inte att bara köra videos gång på gång och prata hur jävla dålig och dum hans pappa är.. Folk tappar intresset!

Nu går det ut på att han ska sälja burkar med skäggolja? Väldigt spännande..
Citera
2021-08-21, 10:07
Medlem
cerns avatar
Har Rask fru eller sambo en Youtube-kanal? Var kan man följa henne i sådan fall?
Citera
2021-08-21, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Har Rask fru eller sambo en Youtube-kanal? Var kan man följa henne i sådan fall?

Nej hon har ingen
Citera
2021-08-21, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Nej hon har ingen

hon har haft, även barnen har haft en egen där olika saker skulle prövas osv, såklart ännu ett nedlagt projekt av baronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in