2018-03-25, 19:30
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjulhuset
Slog Helena gjorde han inte i kunskap, det var för han lyckades slå i Spiken utan böj, det är väl teknik!

Sant
Citera
2018-03-26, 03:56
Medlem
UNPROFORs avatar
Rätt man vann, kul att se Skönt att de jobbiga babbarna jp och stella försvann, samt deras fettokompis. Helt klart att Stefan var en värdig vinnare; Skicklig på både kunskap och fysiska arbeten, låg inte och latade sig utan utförde de jobb som krävdes, dessutom inte en känslig liten fitta.

Han känns som en grabb som förmodligen har vettiga åsikter rent politiskt också? Fashy cut-frisyr och allmänt stabil och kapabel

Hell Seger Stefan
Citera
2018-03-26, 23:42
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1597536842
Stefan var för mig en hemsk typ i början men växt under programmets gång, Känner mig nöjd med Stefan som vinnare. Mest glad över att Helena inte vann.

Säsongen i övrigt var en besvikelse. Hoppas Farmen VIP är bättre, förhoppningarna är dock låga.

Jag hoppades in i det längsta på JP, sedan Robban och Helena. Helena med sin härliga attityd och kunskap var liksom farmen personifierad ju.
Citera
2018-03-27, 10:24
Medlem
Fazerfazers avatar
Massa snack om att stefan är så kall, psykopat, narcissistiska drag osv. Själv tycker jag att han verkar vara en klockren aspergare, tror han är godhjärtad men ej förmågan att visa det på rätt sätt.
Citera
2018-03-27, 22:31
Medlem
Hunden007s avatar
äh folk får sluta säga säsong sög för fel person vann.

tycker klockren säsong som jag orkade se mig igenom. orkade knappt se igenom när Örjan vann och han gillade jag mycket.
Citera
2018-03-28, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
äh folk får sluta säga säsong sög för fel person vann.

tycker klockren säsong som jag orkade se mig igenom. orkade knappt se igenom när Örjan vann och han gillade jag mycket.
tyckte att farmen dog typ efter 70%, sista veckorna hände inte mycket.
Citera
2018-03-28, 11:24
Kirsi är lik Gunilla Person.
Lika galen.
Citera
2018-03-28, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Någon som vet vilken låt som spelades efter kräftskivan idag (antar att det är bättre att fråga här än i söker låt-tråden iom att avsnittet är färskt). Text "I woke up with the sunshine on my face so dehydrated don't know what to say" osv.

Dagens avsnitt slutade så bra som det kunde. Ingen mer Swenglish från helvetet. Robban sjunker dock. Lierar sig med fel personer. Han kommer ändå inte släppas in i gruppen så varför böla? Bara att välja bättre.

Har fått ett svar nu!

"
Ledsen att vårt svar dröjt.

Låter heter We were dancing in the dark av Loving Caliber.

Det är katalogmusik och finns därför inte tillgänglig kommersiellt.

Däremot finns den på Youtube. J

https://www.youtube.com/watch?v=B0IWQMv5WHA
"
Citera
2018-03-28, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joi
Har fått ett svar nu!

"
Ledsen att vårt svar dröjt.

Låter heter We were dancing in the dark av Loving Caliber.

Det är katalogmusik och finns därför inte tillgänglig kommersiellt.

Däremot finns den på Youtube. J

https://www.youtube.com/watch?v=B0IWQMv5WHA
"

Minsann. Trodde inte du skulle få svar efter så pass lång tid. Tack för att du delade med dig.
Citera
2018-03-28, 17:26
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fazerfazer
Massa snack om att stefan är så kall, psykopat, narcissistiska drag osv. Själv tycker jag att han verkar vara en klockren aspergare, tror han är godhjärtad men ej förmågan att visa det på rätt sätt.
Mycket av det du skriver stämmer. Men många av de med diagnos, Asperger, skulle ha svårt med den sociala biten och lätt bli lurade eller utnyttjade, baktalade. Tro mig jag vet, de kan lätt bli mobbade, utnyttjade, i skolan, i arbetslivet, samtidigt väldigt omtyckta. Men som sagt lätta att utnyttja brukar de vara. Jag talar av egen erfarenhet.

Stefan hade utmärkt självkänsla, och inte alls lätt att utnyttja eller lura, och han ingav respekt. Jag tror ej att han har diagnos som asperger, för det behövs inte i hans fall då han klarar livet så bra. Jag skulle tolka det som en begåvad (precis som AS), men med en speciell personlighet utefter uppväxt, och fin i grunden. Att han har narcissistisk indikation tar jag tillbaka, snarare att han är begåvad! Vissa här på FB skojar om honom (Hell Seger, etc men blaha... Hannibal Lecter). Klart värdig vinnare av farmen 2018!
Citera
2018-03-28, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Mycket av det du skriver stämmer. Men många av de med diagnos, Asperger, skulle ha svårt med den sociala biten och lätt bli lurade eller utnyttjade, baktalade. Tro mig jag vet, de kan lätt bli mobbade, utnyttjade, i skolan, i arbetslivet, samtidigt väldigt omtyckta. Men som sagt lätta att utnyttja brukar de vara. Jag talar av egen erfarenhet.

Stefan hade utmärkt självkänsla, och inte alls lätt att utnyttja eller lura, och han ingav respekt. Jag tror ej att han har diagnos som asperger, för det behövs inte i hans fall då han klarar livet så bra. Jag skulle tolka det som en begåvad (precis som AS), men med en speciell personlighet utefter uppväxt, och fin i grunden. Att han har narcissistisk indikation tar jag tillbaka, snarare att han är begåvad! Vissa här på FB skojar om honom (Hell Seger, etc men blaha... Hannibal Lecter). Klart värdig vinnare av farmen 2018!

ja nej han har inte aspergers, han verkar smart, känslokall mot andra men hade svårt med känslorna (hans hat mot robert som dök upp ofta).
tävlingsmänniska och självisk personlighet.
Citera
2018-03-31, 20:03
Medlem
Vobblers avatar
Stefan jobbar tydligen på en däckfirma i en stad som som är mest känt för ett kärnkraftsverk, Gotlandsfärja och ett hyfsat allsvenskt hockeylag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in