2018-03-13, 19:41
Medlem
bagarn29s avatar
Alex är förkyld och har feber. Sant eller ursäkt?
Citera
2018-03-13, 19:44
Medlem
Wandras avatar
Snacka om vilken gentleman Robban är!

Har respekten att vända sig bort när Helena badar näck.

En riktig man!
Citera
2018-03-13, 19:44
Medlem
Hyrkoons avatar
Bra tisdag när man kollar Farmen med en bärs i näven och får se bonnatösens rumpa och styva bröstvårtor genom handduken.
Otroligt vacker kvinna.
Senast redigerad av Hyrkoon 2018-03-13 kl. 19:49.
Citera
2018-03-13, 19:49
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Bra tisdag när man kollar Farmen med en bärs i näven och får se bonnatösens rumpa och styva vårtor genom handduken.
Otroligt vacker kvinna.

Håller med, en mycket vacker, stark svensk kvinna.
Citera
2018-03-13, 19:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Bra tisdag när man kollar Farmen med en bärs i näven och får se bonnatösens rumpa och styva bröstvårtor genom handduken.
Otroligt vacker kvinna.
Du såg inte alls några styva bröstvårtor, ärslet var lite för litet

Mens flashbacks gossar ropar ja!!!! rörande hennes bad, så ropade ja nej!
för jag vill inte ge dom manliga deltagarna en sexualiserad upplevelse
Citera
2018-03-13, 19:53
Medlem
Hoppas att Robban vinner. Men utgången är oviss.
Citera
2018-03-13, 20:00
Medlem
Wandras avatar
Märkte idag att Alexandra helt plötsligt läspar?

Eller hörde jag fel?
Citera
2018-03-13, 20:02
Medlem
Skicka hem den fete äckligen subban en gång för alla nu. Pizzeriorna i hennes hemort har väl gått på knäna under hennes vistelse på farmen. Robban, sluta va så j-a mjäkig och bli lite förbannad för fan.
O vinner JP farmen är det den mest oförtjänta vinsten som någonsin vunnits, alla tävlingar inräknade. Hatar människan och kommer ha svårt att låta bli att spotta honom i ansiktet om jag ser honom. Förhoppningsvis har bönderna på byakrogarna där han spinner skivor tagit hand om honom.
Citera
2018-03-13, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Märkte idag att Alexandra helt plötsligt läspar?

Eller hörde jag fel?

Märkte du det nu? xD Hon läspar och är smällfet, så man kan väl utgå ifrån att hon självvet hur det känns att bli mobbad
Citera
2018-03-13, 20:06
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Snacka om vilken gentleman Robban är!

Har respekten att vända sig bort när Helena badar näck.

En riktig man!

Mycket respektfullt. JäklaPajas tittar och vill krypa ner till Alex på natten. Är där något samband?
Citera
2018-03-13, 20:06
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsmokesalot
Märkte du det nu? xD Hon läspar och är smällfet, så man kan väl utgå ifrån att hon självvet hur det känns att bli mobbad
Förutom att hon egentligen är smal och modellsnygg. Hon tävlade med sin kompis innan Farmen om vem som kunde gå upp mest i vikt på en viss tid. Hon vann med 20 någonting kilo.
Citera
2018-03-13, 20:10
Medlem
Phoenixboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsmokesalot
Skicka hem den fete äckligen subban en gång för alla nu. Pizzeriorna i hennes hemort har väl gått på knäna under hennes vistelse på farmen. Robban, sluta va så j-a mjäkig och bli lite förbannad för fan.
O vinner JP farmen är det den mest oförtjänta vinsten som någonsin vunnits, alla tävlingar inräknade. Hatar människan och kommer ha svårt att låta bli att spotta honom i ansiktet om jag ser honom. Förhoppningsvis har bönderna på byakrogarna där han spinner skivor tagit hand om honom.
Haha.. Gud vad folk tycks hata JP.

Jag har träffat människan av en slump IRL, låt mig säga er en sak, han är jävligt karismatisk och social. Det blir definitivt livat med han runt omkring sig, men däremot upptäckte jag rätt fort att han var problem. Sjukt sniken människa.
Rolig i små doser dock!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in