2018-04-01, 17:28
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Stefan jobbar tydligen på en däckfirma i en stad som som är mest känt för ett kärnkraftsverk, Gotlandsfärja och ett hyfsat allsvenskt hockeylag.
Nynäshamn.
Citera
2018-04-05, 19:58
Medlem
PingPongZongs avatar
Fick besök av den bästa farmen deltagaren någonsin. Tyckte jag kände igen rösten. Helt plötslig stod han där i dörröppningen. ROCCO !! Han pratade faktiskt om Flashback. Att alla här skrev bra om han och att dom gillar han.

Var på jobbet. Han känner min chef. Synd för svenska folket att dom inte fick mer av Rocco. Han är så unik. Kanoners gubbe.
Citera
2018-04-05, 20:18
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Fick besök av den bästa farmen deltagaren någonsin. Tyckte jag kände igen rösten. Helt plötslig stod han där i dörröppningen. ROCCO !! Han pratade faktiskt om Flashback. Att alla här skrev bra om han och att dom gillar han.

Var på jobbet. Han känner min chef. Synd för svenska folket att dom inte fick mer av Rocco. Han är så unik. Kanoners gubbe.

Haha härligt! ! Körde han nåt "Lissna min vän" med dig?
Citera
2018-04-05, 21:17
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Haha härligt! ! Körde han nåt "Lissna min vän" med dig?

Nä men jag gjorde mig till talesman för flashback. Han reagerade jävla härligt. Han är en otroligt trevlig gubbe. Visste om han sedan tidigare lite sådär så man skrattat när man sett och hört han. Han är ju fotbollstränare. Han bryr sig om människor.

jag sa att flashback gillar Rocco. Han pratar ju om sig själv som han det vore tredje person. Rocco kan, Rocco vet osv. Men han är ingen stöddig typ. Tvärtom ödmjuk. Min chef kan hans första språk.

Han är ju underhållning bara genom vanligt samtal.
Citera
2018-04-07, 11:08
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Nynäshamn.
Kärnkraftverk i Nynäshamn???
Citera
2018-04-07, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

exoticspice verkar blandat ihop hamnarna.
Citera
2018-04-07, 22:07
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Nä men jag gjorde mig till talesman för flashback. Han reagerade jävla härligt. Han är en otroligt trevlig gubbe. Visste om han sedan tidigare lite sådär så man skrattat när man sett och hört han. Han är ju fotbollstränare. Han bryr sig om människor.

jag sa att flashback gillar Rocco. Han pratar ju om sig själv som han det vore tredje person. Rocco kan, Rocco vet osv. Men han är ingen stöddig typ. Tvärtom ödmjuk. Min chef kan hans första språk.

Han är ju underhållning bara genom vanligt samtal.

Jag förstår. Jag personligen tyckte det var sk*t när han fick lämna, och hur hela hejarklacken uppe på läktaren uppförde sig. Dee var nog värst .Dock så blev det ju då ett par avsnitt av Rocco och norrbaggen på torpet, som blev det klart bästa på hela säsongen...!
Citera
2018-04-08, 14:11
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
exoticspice verkar blandat ihop hamnarna.
Hahaha det är tydligt att jag gjort. Var bombsäker på att det var Nynäshamn. Det ska ju vara Oskarshamn och ingen annan (har googlat för säkerhets skull).
Citera
2018-04-09, 20:10
Medlem
DyslexiKungens avatar
Ola- Konny är skön, när Yvonne blev storbonde och hon blev sa glad och hon sa, Nu kör vi. Då säger Ola -Konny då blir det ännu hårdare nu när vi kör ,,👌
Citera
2018-04-09, 20:13
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Ola- Konny är skön, när Yvonne blev storbonde och hon blev sa glad och hon sa, Nu kör vi. Då säger Ola -Konny då blir det ännu hårdare nu när vi kör ,,👌

Fel tråd
Citera
2018-04-09, 20:16
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Fel tråd

Oj då, Farmen VIP skulle det ha varit, tack
Citera
2018-04-30, 19:02
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Jag förstår. Jag personligen tyckte det var sk*t när han fick lämna, och hur hela hejarklacken uppe på läktaren uppförde sig. Dee var nog värst .Dock så blev det ju då ett par avsnitt av Rocco och norrbaggen på torpet, som blev det klart bästa på hela säsongen...!
Ja deras tid på torpet var verkligen en idyll. TV4 borde erbjuda Robin och Rocco ett eget program likt Sommartorpet där de får rusta upp något gammalt torp under sommaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in