2018-03-06, 19:55
Medlem
IQpizzasallads avatar
Sämsta Farmenavsnittet nånsin. ...
Citera
2018-03-06, 19:56
Medlem
Skiten är så överregisserad och uppgjord nu att t.o.m JP verkar en aning mindre patetisk i jämförelse.
Citera
Medlem
Storbondens ord är lag.😁
Citera
Medlem
bagarn29s avatar
Vilket jävla dagis. Ingen är värd att vinna dagis 2018. Robin sjönk i mina ögon, ja även Helena.
Citera
2018-03-06, 19:58
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Dumle jobbade, hon tog upp handen ur fickan.
Måste ha varit ansträngande.

Den lekfulle afrikanen JP förnekar sig inte. Nu har han barnslat fram en tattarfrisyr åt Robban också. Är man så dum att man låter en afrikan sköta ens frisyr, så får man banne mig skylla sig själv.
Citera
2018-03-06, 20:00
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsmokesalot
Skiten är så överregisserad och uppgjord nu att t.o.m JP verkar en aning mindre patetisk i jämförelse.

Det är så överregisserat att det har blivit ett jävla sömnpiller.
Senast redigerad av bagarn29 2018-03-06 kl. 20:15.
Citera
2018-03-06, 20:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Fattar fortfarande inte varför några kallar honom för bollywood, eller gatuindiern.
Har ni några bevis på att han är från indien?

Minns när han var med i Ung och bortskämd för många år sedan, då sa han att han var Brasilianare(iafall hans mamma var från Sydamerika), därav hans namn "Marques".. Låter inte så indiskt för mig, inte heller Jean-Pierre låter så jävla indisk

Utöver det så ogillar jag honom starkt oavsett vart fan han kommer ifrån.
jag har exakt samma minnen och Indiern-radarn har inte givit utslag, det här är helt enkelt ett antagande från flashbacks WT-klientel, jag minns en tjockis i skolan som utgick ifrån att alla med snea ögon i Asien bör vara kineser varpå han utformade sina skällsord efter sina geografiska/rasliga kunskaper
Citera
2018-03-06, 20:11
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsmokesalot

Det kändes faktiskt väldigt riggat. Nu när Dee är ute och ingen fakking finns för att få lite TV-tid med så verkar produktionen greppa efter halmstrån.

Fan vad tråkig den här säsongen varit jämfört med förra året Fylle-Bettan, majoren, silikonlinnea och knäpp-stina mfl gjorde att det alltid var hyfsat intressant att titta på farmen 2017.

Det här året var det alldeles för mycket av det absoluta bottenskrapet.
Citera
2018-03-06, 20:14
Medlem
Crashs avatar
Hoppas saxarna ligger långt ute i sjön så robban förblir sur hela veckan, bäst att han låser in all mat nu annars kommer det smygätas
Citera
2018-03-06, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Vad förväntade sig Robban? Han får skylla sig själv!

Han verkar inte ha förstått att det är en fast hand som krävs för att hantera djur. Gillar att Hitler-tendenserna kommer fram fast det kommer nog bita honom. Han känns inte som någon naturlig auktoritet precis.

J-Bidés huvudvaggande börjar gå mig på nerverna. "Huehuehue!" cue klapp med händerna också nickar han som en bobble head figur varenda. jävla. gång. Ser ut som Jolly Chimp (JC?):

https://www.youtube.com/watch?v=KgSpdqSUkrQ

Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Storbondens ord är lag.😁

Så länge produktionen inte tycker det blir roligare att skita i.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-03-06 kl. 20:21.
Citera
2018-03-06, 20:17
Medlem
Fan va jag ser fram emot Farmen VIP. Ola-Conny, Patrik Sjöberg, Henemark m.fl!
Citera
2018-03-06, 20:19
Medlem
Banangurkazzs avatar
Robin sjönk rätt fett här. JP är farmens clown som tror att han är rolig. Denna säsong helt värdelöst dålig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in