2018-03-11, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det är förstås en bra lösning, men Stellas formulering löd: ”Vi var inte överens så det blev...” vilket låter som att storbonden blev någon ingen av dem hoppades på till 100%.
Stella och Mulles knulldocka bondade ju från början och att Stella skulle välja Helena en annan tjej som dessutom kom till Farmen sent är väl inte tänkbart.
Stefan blev väl det minst dåliga när deras egna favoriter inte kunde väljas.
Spännande att se hur dom gamla skogsmullarna Stefan och Robert hanterar tiden tillsammans nu.
Speciellt om Sheldon blir storbonde.
Citera
2018-03-11, 21:20
Medlem
Hade Robin imte hållt i brädan när han sågat så hade JP åkt. Skönt att Stella åtminstone fick packa väskan.
Citera
2018-03-11, 21:21
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Hoppas för hans egen skull att hans arbetsledare inte tittar på det här programmet.

Eller så åkte han med flit.

Man blir ju väldigt förvirrad med tanke på att han inte ens sågade som man ska göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Ja för Helena och Robin är så jävla roliga. Hade man tagit in massa folk på farmen med deras personligheter så hade bara pensionärerna kollat.. Och du då. Zzz

Jag tycker att Robin och Helena var en ren fröjd att titta på. Det är väl en intelligensfråga antar jag. Du kanske gillar att titta på hjärndöda personer som inte vet hur man betalar av sina telefonräkningar? Suck.
Citera
Medlem
Banangurkazzs avatar
JP (Styrka : visade att man kan glida men när det gäller då kör man, bra JP. viljestyrka fysiskt, manipullativ! Svaget : vet ej, kanske JP vill ge sken att vara svag men inte är det)

Stefan (Sytkra : Smart och händig, vältalig troligtvis stark, svaghet : Få men tyngden kan vara en svaghet i fysisk kamp mot exempelvis Robert)

Helena (Styrka Stark, bra på kunskap, Svaghet, dålig taktik, kör med öppna kort)

Robban (Styrka : Stark som oxe! Svaghet : blandar in för mycket känslor och spelar för öppet)

Alexandra (Styrka : Tung fysiskt. Svaghet : Clown, har få styrkor men än sin vikt i fysiska grenar där vikten spelar roll, bör plugga nu om hon tänker lite)
Citera
2018-03-11, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Eller så åkte han med flit.

Man blir ju väldigt förvirrad med tanke på att han inte ens sågade som man ska göra.

Med tanke på hur arg han blev efteråt så kan vi nog utesluta det scenariot.
Citera
2018-03-11, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Impulskraften ökar ju med snabba och korta drag men det tar också mer energi. Om du kör snabbat så skapas värmenergi i stålen som gör att den lättare sågar så snabbt och kort är bra om man har energin att gå hela vägen.
Då har jag lärt mig något nytt.
Tack för det.
Citera
2018-03-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Robin verkar vara en sympatisk person ( förutom mobbningen av feg Robban). Men han har inget vidare tävlingsstatistiken på farmen.

Förlust mot dee och mulle

Vinst mot daniella som verkade vilja förlora oavsett vem hon ställdes mot.

Förlust mot jp.

Inte någon munter läsning. Nä trist att han åkte.

Vann väl ytterligare två tävlingar på torpet? Bl.a. En sågning modell gigantisk stock?
Citera
2018-03-11, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Jag tycker att Robin och Helena var en ren fröjd att titta på. Det är väl en intelligensfråga antar jag. Du kanske gillar att titta på hjärndöda personer som inte vet hur man betalar av sina telefonräkningar? Suck.

Ja dom var verkligen roliga. Därför dom fick så mycket tv tid när de kom till farmen också? Eller vi kanske har kollat olika avsnitt. Du kanske har kollar på oklippt material som någon tv4 person skickat till dig i smyg?

du gör också misstaget att blanda ihop personligheter med intelligens.

Folk trodde pawel var så jävla smart för han var en tyst nörd. En tänkare.

Så går hönshjärnan och vill bli 1e kämpe frivilligt.
Du får nog tagga ner lite innan du drar iq kortet utan belägg
Citera
2018-03-11, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Helenas stockkamp mot Kirsi kommer att överleva min Alzheimers.......
Citera
2018-03-11, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purjo123
Vann väl ytterligare två tävlingar på torpet? Bl.a. En sågning modell gigantisk stock?

Mötte han inte en sparris från någon tidigare säsong i den grenen? Han vann med minsta möjliga marginal där.
Citera
2018-03-11, 21:27
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Med tanke på hur arg han blev efteråt så kan vi nog utesluta det scenariot.

Så, orsaken till Robins förlust är alltså att proppen gick fullständigt i skallen just när det var dags att börja såga för att bli kvar i Farmen? Det låter inte så troligt ärligt talat.

Min flickvän skrek direkt när Robin började såga "Haha hur sågar Robin"
Senast redigerad av Steinarr 2018-03-11 kl. 21:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in