2018-03-12, 20:56
Medlem
mr.demons avatar
Helena ser alltid så stenad ut. Undrar röker på farmen?
Citera
2018-03-12, 21:23
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Helena ser alltid så stenad ut. Undrar röker på farmen?

Nej hon är från Värmland.
Citera
2018-03-12, 21:30
Medlem
Såg den här kommentaren på ett annat ställe. Har Paolo verkligen sagt så, nån som minns?
Såfall är det ju något som inte stämmer här..?

”Något jag undrat över är Paolos ord på Torpet : - Den som varit längst på torpet går direkt till finalveckan . Borde då inte Robin varit oantastbar innan dess?”
Citera
2018-03-12, 21:40
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag dyker upp där man minst anar.

Vem som vinner vet jag inte men Alex och JäklaPajas ser jag som ovärdiga. Jag tycker att det varit lite för mycket dagis och larv. Vissa saker är på gränsen till mobbing, de är kanske t.o.m över gränsen.

Underhållning är individuellt men jag har lite högre krav t.o.m på Tv4. Den enda gången jag har skrattat är när Rocco låste in sig på toan ute på Torpet. Vissa saker kan man ju le åt men det har inte varit många.

kan ju inte säga den är sämsta säsongen.

visst gillar inte mycket folk men bara jag lyckas följa farmen hela vägen tyder på att farmen håller klass i år.
Citera
2018-03-12, 21:44
Medlem
Citat:
Komiskt att JP är så jävla ful när hans syster ser helt jävla okej ut.

Några hade skrivit om att han (JP) var bisexuell, stämmer detta? Gatuindiern vill säga.
Citera
2018-03-12, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Några hade skrivit om att han (JP) var bisexuell, stämmer detta? Gatuindiern vill säga.

Men det var då ett jävla tjat om vem som är skinkryttare och vem som inte är det. Vem fan bryr sig?

Hur kan Alexandra tänka nu då?

Stefan känns otänkbart som alternativ p g a att han mest troligt är största hotet i kunskap som det ju garanterat blir eftersom hon bara har killar att välja mellan.

Robert är näst största hotet i kunskap och den person hon tycker minst om av de två, han vore det naturliga valet om hon tänker med hjärtat och inte med hjärnan. Dock om han vinner får han ytterligare en amulett och kommer nästan vara helt omöjlig att slå ut sedan. Han lär inte heller ge sina amuletter till någon av dem om han åker ut, som skett tidigare år.

JP är det taktiskt riktiga valet om de taktiskt sett vill se någon av de fyra som slutsegrare i farmen av den enkla anledningen att med såhär lite tid kvar finns det ingen orsak att behålla någon för sällskapets skull, de kommer ändå ställas mot varandra denna vecka och då kan de lika gärna göra det direkt, eftersom att den som vinner får en amulett, vilket är riktigt bra, och den som förlorar troligtvis kommer få välja ut en ny förstekämpe, vilket också är positivt för fortsättningen. Att JP dessutom är det lättaste valet att slå ut gör att om Alexandra har lite bakom pannbenet bör hon övertyga JP om rimligheten i att hon väljer honom. Amuletterna blir viktigare och viktigare.

Att hålla amuletterna inom laget blir allt viktigare och JP bör ge sin till Alexandra om han åker ut, på samma sätt som Alexandra lär ge sina till JP om hon åker ut. Om båda är kvar så kommer de slåss om varandras amuletter när återvändarna kommer.

Rent taktiskt är det överlägset bäst för både JP och Alexandra att mötas i nästa kamp för bägge två. Därför tror jag att Alexandra kommer välja Robert som andrekämpe...
Citera
2018-03-12, 22:19
Medlem
Citat:
Knappast troligt. Det är väl så att han retar upp tittarna med sina fasoner.
Därför får en massa tillmälen. Han är inte heller av indiskt ursprung-och inte heller har han varit ett gatubarn.
Men street-smart är han.
Hans cv
- Fotboll-spelare , utövar sång/musik , gjort modelljobb och deltagit i flera såpor och nu med i Farmen final.
Variation- verkligen. Med en sak gemensamt har alla hans aktiviteter haft.
Han får/fick uppmärksamhet- och verkar gilla det.
Snart fyra-barns-far, också. Eller är det tredje barnet som väntas?
Citera
2018-03-12, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
kan ju inte säga den är sämsta säsongen.

visst gillar inte mycket folk men bara jag lyckas följa farmen hela vägen tyder på att farmen håller klass i år.

Tycker det har varit en grym säsong hela vägen. Visst en massa dysfunktionella människor och det måste nästan vara rekord i antal uppdrag som gått åt helvete(?) men underhållningsvärdet har varit på topp.

Alexandra må vara en "ful fisk"...men är hon även en elak häxa?
Citera
2018-03-12, 22:30
Medlem
mr.demons avatar
Citat:

Har ingen aning om han är BS eller inte.
Citera
2018-03-12, 22:35
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Har ingen aning om han är BS eller inte.
Han är sannerligen ingen riktig man.
Vilken"fin förälder" för fyra ungar:

-"Jag har inte tagit mig hit på någon annans bekostnad."

Okej.. Dee räknas inte ens då?

Vilken "bra människa" JP är. Haha NOT.

Senast redigerad av Xedome 2018-03-12 kl. 22:39.
Citera
2018-03-12, 22:42
Medlem
Tveksamt om det blir flera klassiska kamper, styrka, teknik, kunskap. Tror mer på uppskattning, stapling fortsättningsvis.
Citera
2018-03-12, 22:47
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Jag höll på fina och trevliga Rocco men han föll liksom...nu håller jag på JP då det inte finns andra exotiska spännande personer..båda vet hur vi tjejer vill ha det...Kirsi var falsk.. Heja JP!

Där outade du dig som rasist liksom. Det måste liksom suga för JP att han liksom inte ses som en kändis när han liksom varit med i andra program liksom. Kvalificerade sig liksom inte för Farmen VIP.

Du kan inte vara äldre än 12år.
Senast redigerad av InflatableBoppo 2018-03-12 kl. 22:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in