2018-02-27, 23:24
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Glm inte att han nd vann- i kampen om drogerna.
Det ska han ha credit fr. Han har skerligen genomgtt tolvstegsprogrammet och d -blir man vinnaren.

Lter mest pk o sga s. De flesta tar inte droger o r nd inga vinnare. Mulle r mer av en born loser i mina gon.
Citera
2018-02-27, 23:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
jag tror att Rocco precis som Ann, blev mltavla fr J-P.
j-P insg snabbt vilka som var lmpliga att trakassera,
han fick igng ngonting, han pstod att hon Ann
lg och sov -
han frljligade och hnade Rocco direkt, fick honom att sjunga och hetsade fram Rocco p nt mrkligt stt.
Ann drog sig undan, medan Rocco fjdrade upp sig- bda frlorade mot J-p.
Han befste deras lga status. Fick alla att tycka som han.
Mullorna mste ha haft diskussioner hur de skulle psyko ner folk- fr Gustaf gick igng p samma stt som Rocco. Det mste ha varit nn sjuk strategi, Mullorna retade upp vissa personer -
p nt mrkligt stt.
I efterhand nr man ser de tidigaste avsnitten s framgr det tydligt,
Hon som slog grten p Kirsi- blev pverkad av de andra - de hetsade mot Kirsi-

och Kirsi var sjlv en person, som reagerade som en tndhatt.
Tillsist blev det bara Dee kvar och hon reagerade inte p deras angrepp- p det vis som mullorna frvntade.

Lugn och fin. Alla som har sett programmet har insett vad Vagina-fyran r fr ngra typer efter typ tre avsnitt. De som borde skmmas och f en tankestllare r PKbolaget TV4. Att hmta deltagare frn avdelning fyra samt brottsregistret r inte frsvarsbart. Den jag helt har tappat respekt fr r Pablo Roberta som dansar med i denna tragikomik . Paulo som han heter har helt slt ut sig fr tre silverpenningar och r bara en tragisk programledare helt utan pondus lngre.

Det fanns en tid, lng sdan, som jag gillade Paulo men den r frbi. Ett stort fall fr honom sjlv tror jag och ser han sig sjlv nu i efterhand s mste han skmmas oerhrt att han tillts bli en trasdocka fr PKbolaget. Hr har v i den riktige frloraren av farmen.

Det sgs att i krlek och krig r allt tilltet, men hr har vi inte sett ngondera. En hel drs trasiga mnniskor som PKbolaget har utnyttjat fr att tjna ngra spnn p reklamen och stilla en blod och mobbartrst fr en del tittare. Mrker man p en del kommentarer ocks.

Det finns dock En hel del deltagare som pallade inte med denna trasiga vrld och i princip sjlvmant lmnade programmet eller stllde sig till frfogande som frstekmpar, det fanns helt enkelt en grns fr dem ven om en massa cash str p spel.

Sedan finns det de som behll och behller kylan och skrattar mer t det hela och har tidigt insett att PKbolaget har hllit Vagina-fyran under armarna fr att gra s.k. bra TV. Dee r en av dem, norrbaggen och Robban en annan, ven om man har sett deras frustration ibland. ven Wermland kan rknas in dr.

Att vi sedan tidigare vet att dessa bolag triggar de medverkande med att utfra fulsaker r ju knt. De erbjuds extra cash samt prylar frn reklamkparna. Har sjlv jobbat inom produktion redan i brjan av 90 talet och s gr det till.
Det enda som har skiljt ifrn denna ssong r att de har valt extrema psykopater med personliga problem samt folk som direkt har och finns med i brottsregistret. Trasiga mnniskor som PKbolaget har kallt utnyttjat och triggat, fr dessa individer r lttriggade och lttkpta.

Resultatet har blivit en fars med Pablo Roberta i spetsen.
Senast redigerad av kermith 2018-02-27 kl. 23:36.
Citera
2018-02-27, 23:43
Medlem
Zurfarn08s avatar
Man kan inte annat n tycka lite synd om Robert. Enligt Dees snack med Robin tydde sig hon o Robban till varann fr att bgge var utsttta. Vad har Robban gjort fr ont egentligen?? Stefan smlte in i gruppen men Robban blev utsttt. Uppfattas han som en besserwisser eller vad? Inte ens Dee har ngra varmare knslor fr Robban utan hon hnger med honom fr att hon inte har nn annan. Han som trodde han skulle f vnner fr livet p Farmen... Lite tragikomiskt p nt stt.
Citera
2018-02-27, 23:58
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
En krigare som urinerar ner sig nr han stod och tittade p nr det brann. Tnkte mer p sina gamla sockor n att rdda Bstis. Ja verkligen en krigare bland sina pundarkompisr kanske men inte i verkliga livet.

r du sker p att det r urin?
Citera
2018-02-27, 23:58
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Tack, glmde den kroppsdelen.
Lite vaselin s mr han nog bra.
Det r skert ingen fara med honom, han var vltrnad p rygglge redan innan han kom till Farmen. Han har vanan inne, det mrks. Ingen nybrjare direkt.

JP pminner starkt om Slle i Rasmus Nalle, om nn minns den klassikern. Slle tog inte heller hnderna ur fickorna i ondan.
Citera
2018-02-28, 00:32
Medlem
ZTs avatar
Amuletter (2018-02-27)

Tre stycken
Dee Omar
Robert Lundstrm (Storbonde)

Tv stycken
Alexandra Louthander
Stella Kibona

En styck
Robin Johansen
Stefan Eriksson

Inga amuletter
Jean-Pierre Marques

Tvan frn torpet finalen blir:
Citera
2018-02-28, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lugn och fin. Alla som har sett programmet har insett vad Vagina-fyran r fr ngra typer efter typ tre avsnitt. De som borde skmmas och f en tankestllare r PKbolaget TV4. Att hmta deltagare frn avdelning fyra samt brottsregistret r inte frsvarsbart. Den jag helt har tappat respekt fr r Pablo Roberta som dansar med i denna tragikomik . Paulo som han heter har helt slt ut sig fr tre silverpenningar och r bara en tragisk programledare helt utan pondus lngre.

Det fanns en tid, lng sdan, som jag gillade Paulo men den r frbi. Ett stort fall fr honom sjlv tror jag och ser han sig sjlv nu i efterhand s mste han skmmas oerhrt att han tillts bli en trasdocka fr PKbolaget. Hr har v i den riktige frloraren av farmen.

Det sgs att i krlek och krig r allt tilltet, men hr har vi inte sett ngondera. En hel drs trasiga mnniskor som PKbolaget har utnyttjat fr att tjna ngra spnn p reklamen och stilla en blod och mobbartrst fr en del tittare. Mrker man p en del kommentarer ocks.

Det finns dock En hel del deltagare som pallade inte med denna trasiga vrld och i princip sjlvmant lmnade programmet eller stllde sig till frfogande som frstekmpar, det fanns helt enkelt en grns fr dem ven om en massa cash str p spel.

Sedan finns det de som behll och behller kylan och skrattar mer t det hela och har tidigt insett att PKbolaget har hllit Vagina-fyran under armarna fr att gra s.k. bra TV. Dee r en av dem, norrbaggen och Robban en annan, ven om man har sett deras frustration ibland. ven Wermland kan rknas in dr.

Att vi sedan tidigare vet att dessa bolag triggar de medverkande med att utfra fulsaker r ju knt. De erbjuds extra cash samt prylar frn reklamkparna. Har sjlv jobbat inom produktion redan i brjan av 90 talet och s gr det till.
Det enda som har skiljt ifrn denna ssong r att de har valt extrema psykopater med personliga problem samt folk som direkt har och finns med i brottsregistret. Trasiga mnniskor som PKbolaget har kallt utnyttjat och triggat, fr dessa individer r lttriggade och lttkpta.

Resultatet har blivit en fars med Pablo Roberta i spetsen.
Detta r Frsta Farmen programmet jag sett- sltittade aningsls -men tnkte vad r detta ?
Sedan fljde jag denna trd-och insg att skriverierna i trden flje paralellt med vad J-P sagt i programmet-och insg att J-p framfr allt, men alla i hans gng, gavs tid att portrttera deltagarna som tokar- vilket de kanske inte alls r-och pverkade tittarna och ven skribenterna hr.
Det var trnrosa - s beskrevs hon Ann, som pstods ha legat o sovit p loftet,
pajasen-Rocco, osv.
Mullorna avrttade deltagarna, genom sina egna olika pstenden.
Det har tagit lite tid fr mig att frst "det s kallade spelet".
Senast redigerad av moshes 2018-02-28 kl. 01:00.
Citera
2018-02-28, 01:07
Medlem
Citat:
Detta r Frsta Farmen programmet jag sett- sltittade aningsls -men tnkte vad r detta ?
Sedan fljde jag denna trd-och insg att skriverierna i trden flje paralellt med vad J-P sagt i programmet-och insg att J-p framfr allt, men alla i hans gng, gavs tid att portrttera deltagarna som tokar- vilket de kanske inte alls r-och pverkade tittarna och ven skribenterna hr.
pajasen-Rocco, osv.
jag hade frvntat mig ngot annat n vad det r.
Men det r bra att tittare har reagerat.
Citera
2018-02-28, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Man kan inte annat n tycka lite synd om Robert. Enligt Dees snack med Robin tydde sig hon o Robban till varann fr att bgge var utsttta. Vad har Robban gjort fr ont egentligen?? Stefan smlte in i gruppen men Robban blev utsttt. Uppfattas han som en besserwisser eller vad? Inte ens Dee har ngra varmare knslor fr Robban utan hon hnger med honom fr att hon inte har nn annan. Han som trodde han skulle f vnner fr livet p Farmen... Lite tragikomiskt p nt stt.
i detta sammanhanget s r det hedrande att Dee o Robert blev utsttta.
Robert o Dee- skulle frysas ut-
ge upp-

men nu har Dee o Robert ftt frstrkning av - av Robin o Helena,

nu finns det fyra bra, och schyssta individer- alla vrdiga vinnare.
ven Sefan- han skter sig sjlv. Inte beroende av vnskap eller std frn omgivningen.
Citera
2018-02-28, 01:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
pajasen-Rocco, osv.

PKbolagets genier har lagt upp det snyggt i spnnande och trovrdiga klipp.
En manusfrfattare med psykopatiska drag frn en annan trasig individ. Snyggt men styggt.
Citera
2018-02-28, 01:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
r du sker p att det r urin?

r du sker p att torpet brann ner?
Citera
2018-02-28, 02:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Har inte alls uppfattar att Hannibal Lecter skulle ha smlt in i gruppen. Det har han dessutom sjlv sagt att han skiter i vilket. Han kr ett eget race. Och tottenham-denver-washington har ju vid flera tillfllen sagt att hon r tacksam och glad att hon har Robban. De r ju bundisar och han stter henne p trdgrdslandet. De har ju tisslat och tasslat i nstsn varje avsnitt. Det knns som du har missat en hel del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in