Citat:
. Alltså ni som klagar på Robban
, som storbonde. Visst gör han en del fel, men enligt Vincent blev förra veckans uppdrag det bäst gjorda.
Ja, man får stå ut en del som Storbonde, och säkert bli icke-omtyckt. Sedan, dra igång med arbetet 5 min, efter träffen de hade.
Ja- det där med kaninburarna. Så var J-P som triggade Robban (om kaninerna) och berättade för alla. Klart att det inte är lätt för en människa att fånga en kanin, och burarna var dåligt byggda liksom tidigare staket etc.
Istället för att skratta, kunde de deltagarna som kunde, hjälpt Robban med råd och hur man lockar in kaninerna.
(Jag har haft samma problem, men då var det bara att släppa ut grannens katt, så var den inne i buren igen, och allt gick bra..)
Detta är ett farmen-spel och klart man inte hjälper till extra, eller ger råd. Robbans bästis kom för att hans tjej av någon anledning inte ville.
Det blir antagligen 2 som ryker ikväll, så var det förra året, att den vinnande kämpen fick plocka ned en av åskådarna, för en ny fight.!
Undrar hur röstningen går till sen... om de får hänga amuletter på den de vill skall vinna..?
, som storbonde. Visst gör han en del fel, men enligt Vincent blev förra veckans uppdrag det bäst gjorda.Ja, man får stå ut en del som Storbonde, och säkert bli icke-omtyckt. Sedan, dra igång med arbetet 5 min, efter träffen de hade.
Ja- det där med kaninburarna. Så var J-P som triggade Robban (om kaninerna) och berättade för alla. Klart att det inte är lätt för en människa att fånga en kanin, och burarna var dåligt byggda liksom tidigare staket etc.
Istället för att skratta, kunde de deltagarna som kunde, hjälpt Robban med råd och hur man lockar in kaninerna.
(Jag har haft samma problem, men då var det bara att släppa ut grannens katt, så var den inne i buren igen, och allt gick bra..)
Detta är ett farmen-spel och klart man inte hjälper till extra, eller ger råd. Robbans bästis kom för att hans tjej av någon anledning inte ville.
Det blir antagligen 2 som ryker ikväll, så var det förra året, att den vinnande kämpen fick plocka ned en av åskådarna, för en ny fight.!
Undrar hur röstningen går till sen... om de får hänga amuletter på den de vill skall vinna..?
Det låter lite konstigt att den vinnande kämpen ska behöva tävla två gånger samma kväll. Tidigare säsonger har två andra utsetts men att vinnaren från tidigare kampen och eventuellt storbonden var immuna mot att bli valda. Andra säsonger tror jag att alla har behövt gå ned o tävla, ungefär som när Heléne åkte ut från farmen o kom till torpet istället. Blir nog ett spännande avsnitt oavsett. Själv tycker jag att den spm vunnit sin tvekamp ska få sitta säkert resten av det tinget.
Vilket jag faktiskt, tycker är coolt.