2018-03-11, 17:18
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Alltså ni som klagar på Robban , som storbonde. Visst gör han en del fel, men enligt Vincent blev förra veckans uppdrag det bäst gjorda.
Ja, man får stå ut en del som Storbonde, och säkert bli icke-omtyckt. Sedan, dra igång med arbetet 5 min, efter träffen de hade.

Ja- det där med kaninburarna. Så var J-P som triggade Robban (om kaninerna) och berättade för alla. Klart att det inte är lätt för en människa att fånga en kanin, och burarna var dåligt byggda liksom tidigare staket etc.
Istället för att skratta, kunde de deltagarna som kunde, hjälpt Robban med råd och hur man lockar in kaninerna.

(Jag har haft samma problem, men då var det bara att släppa ut grannens katt, så var den inne i buren igen, och allt gick bra..)

Detta är ett farmen-spel och klart man inte hjälper till extra, eller ger råd. Robbans bästis kom för att hans tjej av någon anledning inte ville.

Det blir antagligen 2 som ryker ikväll, så var det förra året, att den vinnande kämpen fick plocka ned en av åskådarna, för en ny fight.!

Undrar hur röstningen går till sen... om de får hänga amuletter på den de vill skall vinna..?
.

Det låter lite konstigt att den vinnande kämpen ska behöva tävla två gånger samma kväll. Tidigare säsonger har två andra utsetts men att vinnaren från tidigare kampen och eventuellt storbonden var immuna mot att bli valda. Andra säsonger tror jag att alla har behövt gå ned o tävla, ungefär som när Heléne åkte ut från farmen o kom till torpet istället. Blir nog ett spännande avsnitt oavsett. Själv tycker jag att den spm vunnit sin tvekamp ska få sitta säkert resten av det tinget.
Citera
2018-03-11, 17:20
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danieldenhemske
Den där Stefan är ju en tvättäkta psykopat. Försöker få Paolo att framstå som dum, med sitt lilla prank. Ojojoj, vad han blottgör sig själv som ett äckligt psyko genom att medverka i detta program.

Jag tycker det var ett ganska oskyldigt skämt o Paolo tycktes inte ta illa upp. Mycket värre " skämt" av jp och Alexandra mot dee i sådana fall.
Citera
2018-03-11, 17:26
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
.

Det låter lite konstigt att den vinnande kämpen ska behöva tävla två gånger samma kväll. Tidigare säsonger har två andra utsetts men att vinnaren från tidigare kampen och eventuellt storbonden var immuna mot att bli valda. Andra säsonger tror jag att alla har behövt gå ned o tävla, ungefär som när Heléne åkte ut från farmen o kom till torpet istället. Blir nog ett spännande avsnitt oavsett. Själv tycker jag att den spm vunnit sin tvekamp ska få sitta säkert resten av det tinget.

Jo, jag håller med. Den vinnande kämpen skall inte utsättas 2 ggr.... men jag kanske mindes fel. I så fall borde det bli dom som har minst amuletter som får tävla...?
Senast redigerad av Pantheradus 2018-03-11 kl. 17:29.
Citera
2018-03-11, 17:28
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Den där Stefan är ju en tvättäkta psykopat. Försöker få Paolo att framstå som dum, med sitt lilla prank. Ojojoj, vad han blottgör sig själv som ett äckligt psyko genom att medverka i detta program.

Hannibal Lecter , verkar inte bry sig så mycket om auktoriteter Vilket jag faktiskt, tycker är coolt.
Citera
2018-03-11, 17:38
Medlem
danieldenhemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Jag tycker det var ett ganska oskyldigt skämt o Paolo tycktes inte ta illa upp. Mycket värre " skämt" av jp och Alexandra mot dee i sådana fall.

Grejen är väl. Att han försöker få alla att verka dumma och mindre, än vad han själv är.
För att styrka sitt eget välbefinnande. Och det är ju för min del, genomskinligt.
Citera
2018-03-11, 18:06
Medlem
danieldenhemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Hannibal Lecter , verkar inte bry sig så mycket om auktoriteter Vilket jag faktiskt, tycker är coolt.

Jaså. Du tycker psykopater är coola? Din lilla cuck. Själv slår jag helst ihjäl dem.
Citera
2018-03-11, 19:35
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Jaså. Du tycker psykopater är coola? Din lilla cuck. Själv slår jag helst ihjäl dem.

Åherregud, han är verkligen ingen psykopat.
Citera
2018-03-11, 19:38
Medlem
Jag hoppas att Robin väljer JP och förnedrar honom i duellen.
Citera
2018-03-11, 20:04
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Jag hoppas att Robin väljer JP och förnedrar honom i duellen.

han borde ta en tjej. är rädd att JP är ändå rätt start i repet kan de går hur som helst.
Citera
2018-03-11, 20:13
Medlem
Hunden007s avatar
han Stefan skulle lätt kunna skjuta ner massa folk i en skola och inte visa några känslor.

Breivig vibbar ger han mig lite.
Citera
2018-03-11, 20:19
Medlem
Jean-Babian/Bidé ordbajsar så fantastiskt hela tiden.
Först så är Robin "smart" om han inte väljer honom, sedan så är det hans plan att bli vald.

Ut med Jean-Babian/Bidé nu, så har han slösat bort en hel sommar på att äta kånkelbär!
Citera
2018-03-11, 20:19
Medlem
Bra val. Hoppas att Robin tar detta enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in