2018-03-11, 21:11
Medlem
hashs avatar
JP har mörkat sina skills helt enkelt och nu är han i final
Citera
2018-03-11, 21:11
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Han var kaxig innan och sa att han var en solklar vinnare i alla grenar. Han till och med hånlog åt JP:s sågningsteknik.

Där sjönk han i mina ögon. Loser.

totalt underskattade honom. han får skylla sig själv också. skulle valt en tjej då båda är starka.
Citera
2018-03-11, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleRoo
HELVETE vad J-P seglade i skyn efter vinsten över Robin, fanfanfan.

Luder vad lack jag är. Nu får gärna Helena eller Sheldon vinna.

Då är vi två. Jag brinner av ilska, bokstavligen.
Citera
2018-03-11, 21:13
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Kanske tävlingsnerver ?
Men jag tyckte det såg ut som Robin till skillnad från rövtvätten hade "kort slaglängd" och utnyttjade inte hela sågbladet medan rövtvätten tog längre tag.
Impulskraften ökar ju med snabba och korta drag men det tar också mer energi. Om du kör snabbat så skapas värmenergi i stålen som gör att den lättare sågar så snabbt och kort är bra om man har energin att gå hela vägen.
Citera
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Kanske tävlingsnerver ?
Men jag tyckte det såg ut som Robin till skillnad från rövtvätten hade "kort slaglängd" och utnyttjade inte hela sågbladet medan rövtvätten tog längre tag.

Läste för ett tag sedan att Robin har jobbat som snickare. Han jobbar just nu på en oljeplattform dessutom.

Vem som helst får inte jobba på en oljeplattform då man är tvungen att klara vissa tester.

Menar du att Robin på fullt allvar inte vet hur man sågar på bästa sätt?
Citera
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Stella i Aftonbladet just nu:

Citat:
Jag personligen tycker inte jag har mobbat någon. Hade det varit så hade jag bett om ursäkt, men jag vet att jag inte har gjort något.

J-P sa något liknande i programmet väldigt nyligt. Därmed har han, Alexandra och Stella alla missat att mobbning ligger i vad som upplevs och inte vad som menas. Dee har tolkningsföreträde.
Citera
2018-03-11, 21:14
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det är förstås en bra lösning, men Stellas formulering löd: ”Vi var inte överens så det blev...” vilket låter som att storbonden blev någon ingen av dem hoppades på till 100%.

Ja vi får se. Tyckte Alexandra såg oroväckande nöjd ut i klippet till måndagens avsnitt men vi får se som sagt. Hoppas inte Alexandra blir storbonde.
Citera
2018-03-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Då är vi två. Jag brinner av ilska, bokstavligen.

Ja för Helena och Robin är så jävla roliga. Hade man tagit in massa folk på farmen med deras personligheter så hade bara pensionärerna kollat.. Och du då. Zzz
Citera
2018-03-11, 21:17
Bannlyst
JAAAAAA!!! Den ekonomiska asylant-importören till norskjävel åker i sin egen paradgren mot en slöande neger på bästa/mest iriterande möjliga sätt (så nära att det riktigt måste svida) medan Fläskläppen drogs runt med som en säck potatis. "GÖTT!" som törparen hade sagt.

"DRA I REPET S-S-S-STELLA! DRRRRA I RRRREPET!"

Dra i REPET säger du?

Vilket underbart avsnitt.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-03-11 kl. 21:20.
Citera
2018-03-11, 21:17
Medlem
bombaccis avatar
Robin verkar vara en sympatisk person ( förutom mobbningen av feg Robban). Men han har inget vidare tävlingsstatistiken på farmen.

Förlust mot dee och mulle

Vinst mot daniella som verkade vilja förlora oavsett vem hon ställdes mot.

Förlust mot jp.

Inte någon munter läsning. Nä trist att han åkte.
Citera
2018-03-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Läste för ett tag sedan att Robin har jobbat som snickare. Han jobbar just nu på en oljeplattform dessutom.

Vem som helst får inte jobba på en oljeplattform då man är tvungen att klara vissa tester.

Menar du att Robin på fullt allvar inte vet hur man sågar på bästa sätt?

Hoppas för hans egen skull att hans arbetsledare inte tittar på det här programmet.
Citera
2018-03-11, 21:20
Medlem
Hunden007s avatar
med detta sagt så har den farmen ändå varit bra. vill inte se folk säga "sämsta farmen någonsin" om typ alexandra vinner.

bra säsong men med sämsta vinnaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in