2018-03-08, 10:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjulhuset
Hoppas att Robban tar Stefan som förstekämpe igen och att han tar Robin så Stefan åker ut i Repet.
Det kommer säkert rensas mer så det blir ngn till som då blir vald av segraren av dem. Hoppas då Robin väljer Helena så hon får en medalj när hon slår ut Stella eller Colgate.

Hannibal Lecter kommer aldrig att välja Robin. Hans snack om "mano a mano" är som en Kalle Anka oneliner. Han kör bara på tjejer som andrekämpar. Det är hans enda chans. En riktigt patetisk snubbe som gärna dödar djur på långt håll men när det kom till slakten på nära håll så såg man hans byxor bli plaskvåta under bältet. Antingen så njöt han extremt eller så blev han fruktansvärt rädd. Dock är han väldigt händig och arbetsam.
Citera
2018-03-08, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingvinge
Måste säga att tisdagens avsnitt var det roligaste i Farmens historia fram tills Stefan vägrade plocka fram saxarna. Roberts jakt på kaninerna och vredesutbrott på dem var hysteriet roligt och när han försökte vara seriös och samtidigt såg ut som en rymling från Gökboet förstår jag mycket väl att övriga bröt ihop.
Tror ytterst få skulle kunna hålla minen om er arbetsledare gick igenom dagens uppgifter med den frisyren :-)

Löjligt av Stefan/JP att inte ta fram saxarna dock.
Hysteriskt roligt var det :-) Låg och vred mig i skratt på soffan. Robban försökte vara auktoritär med den frisyren och det var ju dömt att misslyckas. Roligaste avsnittet på farmen i år, tills saxarna var borta.
Citera
2018-03-08, 11:00
Medlem
jabbe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Återstår då endast en person då både Helena och Robin försökt övertala resterande farmare att plocka fram saxarna. Mysteriet löst

Och med tanke på Stefans hat mot Robban(vilket konstigt nog har varit lite svalare denna vecka tycker jag nog minsann) så är de inte konstigt att de var Stefan xD

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
jag har exakt samma minnen och Indiern-radarn har inte givit utslag, det här är helt enkelt ett antagande från flashbacks WT-klientel, jag minns en tjockis i skolan som utgick ifrån att alla med snea ögon i Asien bör vara kineser varpå han utformade sina skällsord efter sina geografiska/rasliga kunskaper

Sant.

Tror inte han är från indien oavsett vad WT-folk här inne påstår.
Senast redigerad av jabbe91 2018-03-08 kl. 11:06.
Citera
2018-03-08, 11:17
Medlem
dialektikers avatar
JP har brasilianskt påbrå.
Citera
2018-03-08, 11:31
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Jag har valt att knappt se programmet. Slänger man in någon av JP’s kaliber så har man valt att sänka kvaliten på programmet till knappt sevärt och det räcker inte för mej.

Den tittare eller deltagare som följer denna unga man, måste nästintill ha en skruv lös eller vara både ung och korkad.
I ung och bortskämd var han åtminstone ngt att skratta åt. Här är han just ingenting.

JP lyfter ju stämningen med sång och skämt och är allmänt positiv. Tänk om han vinner? Sen är han ju ögongodis också. Spännande till slutet detta.
Citera
2018-03-08, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Och med tanke på Stefans hat mot Robban(vilket konstigt nog har varit lite svalare denna vecka tycker jag nog minsann) så är de inte konstigt att de var Stefan xD

Sant.

Tror inte han är från indien oavsett vad WT-folk här inne påstår.

Gatuindiern JP är hälften indier/hälften Sydamerikan. Extremt aggressiv när han inte får som han vill (räcker med att kolla senaste avsnitten) och har en ytterst patetiskt tjuv-personlighet vilket med största sannolikhet också genomsyrar den riktiga personligheten ute i verkligheten (människor med narcissistiska/psykopatiska personligheter som honom utnyttjar det de får och den utnyttjade personen vaknar dessvärre alldeles för ofta för sent). Bedrar, manipulerar, ljuger och stjäl och måste ständigt stå i centrum. (Dessvärre ser inte naiva, läs blåögda människor det här innan det är alldeles för sent och stor skada har skett) Blir och bojkotta nästa års farmen om han vinner. Men han kommer inte vinna. Det kommer stå mellan de värdigaste deltagarna Robin/Helena/Stefan.
Senast redigerad av Gabbe4311 2018-03-08 kl. 11:59.
Citera
2018-03-08, 13:56
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
JP lyfter ju stämningen med sång och skämt och är allmänt positiv. Tänk om han vinner? Sen är han ju ögongodis också. Spännande till slutet detta.

För att gilla honom så jobbar man nog på dagis eller så har man egna barn. Jag har bara sett tre år, detta är det fjärde året. Detta år är i särklass sämst med Gamnacken, Stinsen, JäklaPajas, Bondmoran, Münchhausen, Ormen, Grötis, Trötter, Fakking Gurra, Klumpen, Ryktet och Manne the King.

De som jag skulle kunna tänka mig att ta en öl med är Jabba dabba Dee, Norsken, MrPerfect, Chefen, Törpet och Pavan.

Ögongodis har Helena varit och i gårdagens avsnitt var Stinsens kompis något att vila ögonen på.

Jag sett de sista avsnitt utan ljud och med Textningen på. Skönt att slippa höra den fjantige blöjungen.
Citera
2018-03-08, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
För att gilla honom så jobbar man nog på dagis eller så har man egna barn. Jag har bara sett tre år, detta är det fjärde året. Detta år är i särklass sämst med Gamnacken, Stinsen, JäklaPajas, Bondmoran, Münchhausen, Ormen, Grötis, Trötter, Fakking Gurra, Klumpen, Ryktet och Manne the King.

De som jag skulle kunna tänka mig att ta en öl med är Jabba dabba Dee, Norsken, MrPerfect, Chefen, Törpet och Pavan.

Ögongodis har Helena varit och i gårdagens avsnitt var Stinsens kompis något att vila ögonen på.

Jag sett de sista avsnitt utan ljud och med Textningen på. Skönt att slippa höra den fjantige blöjungen.

Fast den kommentaren om ögongodis (läs föregående inlägg) kom från ett typiskt WT så ingen kommentar att ta större hänsyn till.
Citera
2018-03-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Det enda han gör är att bekräfta och ge ett ansikte till alla fördomar man har.
Citera
2018-03-08, 14:33
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingvinge
Måste säga att tisdagens avsnitt var det roligaste i Farmens historia fram tills Stefan vägrade plocka fram saxarna. Roberts jakt på kaninerna och vredesutbrott på dem var hysteriet roligt och när han försökte vara seriös och samtidigt såg ut som en rymling från Gökboet förstår jag mycket väl att övriga bröt ihop.
Tror ytterst få skulle kunna hålla minen om er arbetsledare gick igenom dagens uppgifter med den frisyren :-)

Löjligt av Stefan/JP att inte ta fram saxarna dock.

Håller med dig, skratta så tårarna rann ,han försökte spela så oberörd men
det lyste igenom så tydligt hur vansinnig han var,, sen vid matbordet!!!
skrattar jag bara tänker på det, försök att sitta där och inte skratta.
Brast ju för alla förutom Hannibal så klart...
Men Gilllar HL aka Stefan ändå även om han saknar känslor & humor... Han får gärna vinna

Spelar ingen roll vem Robban väljer någon av mulle-trion kmr åka på måndag
JP STELLA LR KOSSAN, enkla AK för resterande...
Senast redigerad av Michael-ScarN 2018-03-08 kl. 14:42.
Citera
2018-03-08, 14:41
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Jag hade velat se A-K och Fikri i denna säsong. A-K med sin moderlighet för att lugna och fostra Manne och Stefan men även Fikri som ögongodis och som kunde hålla ordning på gänget. Tälja 100 grillpinnar och räkna hur många gånger korna går in i kosjulet.
Senast redigerad av argaangelica 2018-03-08 kl. 14:44.
Citera
2018-03-08, 15:27
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Jag vill också se en repris på det och se fontanellen flyga av.
Du bör inte svänga dig med ord som du inte vet betydelsen av, det visat bara hur korkad du är. Det finns inte en chans i världen att en fontanell kan flyga av, det är nämligen ett hål/fördjupning i skallen där skallbenen inte har slutit sig ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in