2018-03-01, 08:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Jag minns när jag var helt ensam i tråden om att ens tycka något positivt om Stefan öht.
Nu verkar det ha vänt. Poletten trillade ner även för er till sist.

Finns ingen som hade förtjänat segertiteln av Farmen 2018 bättre än honom.

Norrmannen, i all ära, men han om någon har ju glidit räkmacka deluxe.
Knappt tävlat ett skit. Levt idyll i Torpet utan grupperingar och en sinnessjuk Gustav.
Han fick dessutom bara lära känna den snälla Rocco.

I min bok förtjänar Robin INTE att vinna.
Tror han hade köpt ett hus till Afghanpojkar för pengarna den här gången

Jag känner likadant för Hannibal Lecter nu som jag gjorde då. Har inte märkt att någon annan ändrat uppfattning heller. Så du måste ha tappat polletten eller stoppat den i fel hål.

Att nästan dö i en brand är en märklig liknelse med räkmacka deluxe. Han räddade dessutom pundaren, wermland och Bästis undan en självklar död, där man hade fått använda tandkontroll för att urskilja kropparna.

Hannibal har ju bara hållit sig på sin egen kant och var ju likblek varje gång slakten kommit upp.
Senast redigerad av kermith 2018-03-01 kl. 09:22.
Citera
2018-03-01, 08:29
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Så behändigt att du "glömde" att Daniella sa att de skulle offra sig för Dee och Gustav. Och att Gustav sen gick frivilligt från Torpet, och därmed visade att den påstådda överenskommelsen inte existsterade.

Fult att välja ut info som passar din agenda men "glömma" sånt som motsäger den.
Det var inte planen tror jag. Jag tror Gustav skämdes för att ha förlorat mankampen mot Mulle så han inte ville visa sig på farmen igen. Detta och han hade hemlängtan. Man kan bara spela "tuff" ett tag sen kommer den lille pojken fram efter ett tag. Hade han varit mjuk ifrån början och slutat med alla sina fucking hit och dit hade han nog ta sig långt.
Citera
2018-03-01, 09:05
Medlem
kermiths avatar
Flabbar riktigt ordentligt nu när man ser hur Robban kallar in Vagina-fyran och låter de få uttrycka sin frustration. Som roliga timmen på mellanstadiet. Han vaggar in dem i trygghet vilket är riktigt duktigt. Att tottenham-denver-washington stack från mötet var uppgjort redan på förhand. Dock tror jag att vagina fejset inte låter sig luras så lätt som Big Fat Mama och husnegern. Så ett varningens finger för vagina fejset. Trots silikonförgiftning har hon kvar några synapser som är på sin vakt.

Hoppas att de visar upp Bästis snart så man får se att han inte smälte bort tack vare pundaren. Och det känns skönt att pundaren är borta ur leken.

Att norrbaggen leker Jesus stör mig lite och ger bort ett hus till en Kosovo familj där det inte ens är krig när våra pensionärer svälter och dör av undernäring. Albanerna är fullt kapabla att fixa till ett eget liv då de ser friska och starka ut. Men i vanlig ordning blir det bara kaos i byhålan när sjuhundra släktingar skall få asyl och samtliga vettiga vet att det inte bådar gott för den byhålan med sådant klientel. Bevis finns i överflöd för vad dessa raketforskare betyder för ett litet samhälle.

Kan tyvärr ändå inte sluta att tycka bra om norrbaggen och förhoppningsvis lär han sig läxan med åren.
Senast redigerad av kermith 2018-03-01 kl. 09:20.
Citera
2018-03-01, 09:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Det var inte planen tror jag. Jag tror Gustav skämdes för att ha förlorat mankampen mot Mulle så han inte ville visa sig på farmen igen. Detta och han hade hemlängtan. Man kan bara spela "tuff" ett tag sen kommer den lille pojken fram efter ett tag. Hade han varit mjuk ifrån början och slutat med alla sina fucking hit och dit hade han nog ta sig långt.

Att Gurra lämnade skiten var ingen högoddsare. Han köpte inte produktionsbolagets trigga taktik för och ge honom lite extra cash. Han är helt enkelt inte den typen av individ. De gjorde säkert allt för att se till att han skulle stanna kvar för att torpet skulle förbli intressant. Nu blev det lika roligt att se som en snigel som saktar in i en kurva efter att serben och Kirsi åkte. Även om serben var ett totalpucko var det lite underhållning. Han lyckades förvåna i varje avsnitt hur en förlorad själ fungerar.
Senast redigerad av kermith 2018-03-01 kl. 09:19.
Citera
2018-03-01, 09:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Så behändigt att du "glömde" att Daniella sa att de skulle offra sig för Dee och Gustav. Och att Gustav sen gick frivilligt från Torpet, och därmed visade att den påstådda överenskommelsen inte existsterade.

Fult att välja ut info som passar din agenda men "glömma" sånt som motsäger den.

Följer du Farmen eller Bolibompa? Alla kör sin agenda på farmen. 500 000 är ganska mycket cash min trähatt och de är alla där för att kamma åt sig kosingen.
Citera
2018-03-01, 09:25
Medlem
Att nästan dö i en brand är en märklig liknelse med räkmacka deluxe. Han räddade dessutom pundaren, wermland och Bästis undan en självklar död, där man hade fått använda tandkontroll för att urskilja kropparna.

MulleBulle Tjackdrulle .. har inga tänder ..
Citera
2018-03-01, 09:28
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Titta på Stellas livesändning med Daniella. I den livesändningen låter inte Daniella alls särskilt positiv till Dee. Hon medger tom att hon var hjärntvättad och helst inte hade velat vara i den gruppen. Hon uttrycker också förståelse för att tittarna blivit irriterade på Gustavs beteende.

vart kan jag se den?
Citera
2018-03-01, 09:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc

MulleBulle Tjackdrulle .. har inga tänder ..

Trots en rätt taskig syn så har Wermland, Norrbaggen och Bästis sina kvar, eller?
Så det skulle bli uteslutningsmetoden
Citera
2018-03-01, 09:52
Medlem
Ridgebacks avatar
Tror Robban väljer Helena som förstakämpe som i sin tur väljer Dee. Dee tror hon är så jävla smart och kör på kunskap mot Helena men åker på storpisk och får lämna. Så får det bli hoppas jag!
Citera
2018-03-01, 09:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Det sjukt jobbiga var nog något annat fast du önsketänker.
Om man kollar här www.instagram.com/p/BfNb-NGh3_9/?hl=sv
så verkar det som Daniella gillar och håller på Dee.
Så du får komma med någon öppen läsbar artikel innan jag ber dig om ursäkt.
Fram tills dess håller jag på Dee.
Storbonde 2 veckor i rad och godkända uppdrag 2 veckor i rad trots "krigarens" öppna arbetsvägran och dolda sabotage.
Dina försök att svartmåla henne gör att jag blir mer och mer förälskad i henne och imponerad av hennes intelligens och mentala styrka.

Alla svartmålar alla. Det hela beror på hur TV4 lägger upp det hela. Ena veckan skall vi älska husnegern andra veckan har vi sympatier för tottenham-denver-washington. Jag håller med om att man har sina favoriter av olika skäl. Men den här säsongen är inte som förra säsongen. Här har TV4 lagt upp det helt annorlunda. Mer lump åt folket har mottot varit. Och så sitter jag här som en duktig imbecill och lägger min tid åt praktiskt taget ingenting
Citera
2018-03-01, 09:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Tror Robban väljer Helena som förstakämpe som i sin tur väljer Dee. Dee tror hon är så jävla smart och kör på kunskap mot Helena men åker på storpisk och får lämna. Så får det bli hoppas jag!

Hur menar du här? Vad kan tottenham-denver-washington välja mer än kunskap mot wermland? Hon skulle inte ha en minsta chans i annat än kunskap. Wermland är ju som ett ånglok i styrka och skulle piska nästan alla de andra herrarna i det också.

Blir det kamp mellan de två hôppes jag på wermland naturligtvis.
Citera
2018-03-01, 10:05
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur menar du här? Vad kan tottenham-denver-washington välja mer än kunskap mot wermland? Hon skulle inte ha en minsta chans i annat än kunskap. Wermland är ju som ett ånglok i styrka och skulle piska nästan alla de andra herrarna i det också.

Blir det kamp mellan de två hôppes jag på wermland naturligtvis.

Ja, Dee tror hon har mer kunskap då hon pluggat mycket och tror hon kommer köra ut Helena i kunskap.
Inte snackat om några andra grenar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in