2018-02-28, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Ja där sjönk han lite...Varför alliera sig med sina antagonister? Missade vad Dee gjorde gick hon bara ut från rummet eller vadå? Ännu mer respekt till henne..Hon känns mest äkta.

Hon tröttnade, och gick på "toa", när Alexandra sa att Robert borde nominera Dee som förstekämpe för att sedan välja Helena.
Citera
2018-02-28, 20:04
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Ja där sjönk han lite...Varför alliera sig med sina antagonister? Missade vad Dee gjorde gick hon bara ut från rummet eller vadå? Ännu mer respekt till henne..Hon känns mest äkta.

Hon sa att hon skulle gå o kissa... ganska korkat o tro att de skulle få med henne på tåget. Hade jag varit dee hade jag hellre allierat mig med Robin, Heléne o Stefan o eventuellt Robert om han inte ställer sig på fel sida.
Citera
2018-02-28, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Tur att Dee visade civilkurage och lämnade mötet annars hade min världsbild varit helt förstörd.
Fast vem vet kanske Robert kör sin Linda-variant och spelar falskt med vedervärdiga 4(-1):an för att bredda kunskapsunderlaget inför 1:e-kämpe valet.

Dee drog ju för att de andra ville att hon skulle tävla mot Helena..
Citera
2018-02-28, 20:06
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Nu sjönk Robert ner i dyn och sällskap med kräftorna.
Från +8 på 10-gradiga till -4.
Naive Robert smider planer,........
Det är ju 12 steg mellan -4 och 8, hur ska du ha det med din skala?
Citera
2018-02-28, 20:06
Medlem
Väljer Robert mot förmodan Dee som förstakämpe hoppas jag Dee tar JP som andrekämpe.
Citera
2018-02-28, 20:07
Medlem
Det kunde ha varit värre.
Tänk om Robin och/eller Helena skulle bilda koalition med "krigarens stridskamrater", då hade det väl bara varit att kolla tågtiderna och gå ner till spåret för att lägga halsen mot rälsen när pendeln kommer.
Citera
2018-02-28, 20:07
Medlem
Pantheraduss avatar
Det är Robin och Helena (Stefan) som är bäst! Trodde inte Robban skulle köra med kniven i ryggen, en helt fel taktik, och han visar sig inte bättre. Dee är mer normal, han kan inte sätta Dee som förstekämpe, då sjunker han igen...
Stefan är med Robin och Helena, så det blir en väldigt stark triplett.... Fattar inte hur Robban tänkte.... Onödigt möte, tycker jag.
Han skall sätta Stefan om han inte tycker om honom.
Citera
2018-02-28, 20:09
Citat:
Tur att Dee visade civilkurage och lämnade mötet annars hade min världsbild varit helt förstörd.
Fast vem vet kanske Robert kör sin Linda-variant och spelar falskt med vedervärdiga 4(-1):an för att bredda kunskapsunderlaget inför 1:e-kämpe valet.
Jag tror tyvärr inte att han är så slipad. Han är som en öppen bok i allt han gör. Stötta sig på tjuv- och sabotörpacket .

Jag vill heja på Robban, jag vill! Men det går fan inte.
Citera
2018-02-28, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Det är ju 12 steg mellan -4 och 8, hur ska du ha det med din skala?
Försökte bara förtydliga hur djupt jag tyckte att han sjönk.
Speciellt djurvännen som beordrar avbrytande av pågående mjölkning.
Då är djuren inte prio 1.
Citera
2018-02-28, 20:10
Medlem
Crashs avatar
kanske robban kör fulspel här med fantastic four!
Citera
2018-02-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tror tyvärr inte att han är så slipad. Han är som en öppen bok i allt han gör. Stötta sig på tjuv- och sabotörpacket .

Jag vill heja på Robban, jag vill! Men det går fan inte.
Nej nu måste jag börja inse att det finns bättre Robban-kännare än mig själv.
Det finns ju några som hade djupare insikt i det Robbanska psyket tidigare i tråden.
Citera
2018-02-28, 20:13
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Hon tröttnade, och gick på "toa", när Alexandra sa att Robert borde nominera Dee som förstekämpe för att sedan välja Helena.

Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Hon sa att hon skulle gå o kissa... ganska korkat o tro att de skulle få med henne på tåget. Hade jag varit dee hade jag hellre allierat mig med Robin, Heléne o Stefan o eventuellt Robert om han inte ställer sig på fel sida.

Ok tack.

Alexandra känns så himla vidrig, riktig mobbare..När de samlades i rummet för att diskutera kändes det som att se ett gäng tonåringar i 9e klass tala om hur de ska mobba ut några i klassen..Alexandra kallar Robert för översittare? Hon fick förfan Dee att klättra upp i ett träd och göra förnedrande läten samt betedde sig fruktansvärt illa under hela sin tid som storbonde mot dem andra...Genomfalsk den där Alexandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in