Citat:
Ursprungligen postat av
sheriffenavutah
Robban: feg jävla råtta som gärna vill skapa drama men vågar inte göra det själv utan försöker få andra att göra det istället. Han har också ett behov att framstå som duktig och smart. Man ser på hans ansikte att han har nån ilska i sig som han har förtryckt hela sitt liv. Fick nästan utbrott när han såg att dom andra hade glömt att ta bort selen(?) från hästen, tillochmed Dee fick säga "ta det lugnt dom har väl glömt bara, det är ju mänskligt" Och det är inte för att han bryr sig om hästen så mycket.
Dee: Enorma bekräftelsebehov säger nån till henne "osten du har gjort smakar helt ok" så blir hon så glad att hennes leende går runt hela huvudet och möts på baksidan av huvudet (som paolo en gång sa till henne) och hon hoppar runt som om hon har vunnit 10 miljoner. Nån gång genom livet har människan förstått att hon är underbegåvad intellektuellt och har fått ett behov att "bevisa" motsatsen. Hon har byggt upp en fasad där hon har lärt sig såhär ska jag tycka och såhär ska jag prata för att verka bra.
Det är inte konstigt att dom här två människorna har hittat varandra och kommer förmodligen vara vänner för livet
Du öser ovett över Dee o Robert. Hur är du själv funtad ?
Härligt att Dee visar glädje när hon lyckas, hon ställs inför utmaningar av ett slag som är overkligt för henne, hon är väl ett äkta asfaltsbarn.
jag beundrar henne, hon griper tag i allt hon ställs inför, tvekar aldrig och gör sitt allra bästa.
Jag tycker hon verkar nog så intelligent. Och har också kultiverad stil. Det har också Robert, han uppträder på sådant vis, att man förstår att de har fått inre trygghet och en god uppfostran.
Detsamma gällde Pawel.Ingen av dessa tre är "rövar-barn till Svartenbrandt".
Det är deras uppfostran och deras uppträdande som du hackar ner på.
De leker inga gangsta utan är normala.