2018-02-28, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Dom hr sidorna som Robban visar nu har funnits dr hela tiden, man behvde bara kolla lite mer noggrant fr att se dom.

Alla skriver nu exakt samma saker jag skrev om Robban fr ett par veckor sen. Men d blev jag attackerad av mnga fr att jag inte tyckte att Robban var vrldens bsta mnniska. Hehe kul att se hur det vnder.

Synd bara att det inte r tillrckligt lng tid kvar fr att vissa andra ska visa sina riktiga ansikten tillrckligt tydligt fr att alla ska se vilka de verkligen r.

Njae...tycker frvisso han fegar fr mycket men han framstr fortfarande som vettig. Klart han vill sl ut norskjveln och Wermland. Andragrupperingen vill ju samma sak s han r vl medveten om att de kan f till ett kortare eld upphr p s stt ocks. "Min fiendes fiende r min vn"
Citera
2018-02-28, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Synd bara att det inte r tillrckligt lng tid kvar fr att vissa andra ska visa sina riktiga ansikten tillrckligt tydligt fr att alla ska se vilka de verkligen r.
Det lter som att du sitter p en hel del information som inte vi tittare har tillgng till?
Citera
2018-02-28, 22:54
Medlem
Tycker mig hra knivar som slipas....
Citera
2018-02-28, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott
Men Stefan har vl knappt tvlat ett skit eller sttt ut med Gustav heller?
Missade den hrliga personligheten Kirsi och
han fick inte lika stor dos Skurt-gift som Dee som malts mot onda fyran under hela sin Farmentid.
S jag ser grna Dee i slutrundan.
Hon r vl den storbonde som trots aktivt motstnd frn de fyra Skurts fick till bst resultat.
Hon krde inte heller ver ngra andra nr hon frdelade uppgifter och fljde upp hur det gick.
Som jag minns det iallafall fall men rtt vad det r dyker det vl upp ngon Dee-allergiker och pminner om ngon scen jag missat, glmt eller frtrngt.
Dessutom spelade hon ut Linda p ett mycket kraftfullt och intelligent stt.
Visst jag retade mig ocks p sprkblandningen och den sprudlande entusiasmen i brjan men det finns annat som frtjnar min irritation s nu tycker jag att det r charmigt.
Citera
2018-02-28, 22:58
Medlem
Vad ska alla dessa mten om vem de ska vlja som FK vara bra fr.. Det r ju bara att vlja den starkaste och hoppas p det bsta typ.

Ngon av Robin, Helene eller mjligtvis Stefan lr vinna detta, de andra r fr svaga i tvlingarna som vntar. Det kan ju i och fr sig komma mer slumpartade tvlingar som "stapla ved" eller vga saker men till slut lr ngon av "jokrarna" st som segrare. Hoppas nd lite p Dee, en riktig fajter som haft oddsen mot sig hela resan typ, hon har ju ven lite amuletter som kan vara behjlpliga.
Citera
2018-02-28, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
Vilken sopprot Alexandra r. Dee -Jag har varit i tten med att mobba ut dig men kan du nu stlla upp fr laget???
Ja det r lite som om Trump skulle be Hillary Clinton ta en kula fr honom.
Citera
2018-02-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Missade den hrliga personligheten Kirsi och
han fick inte lika stor dos Skurt-gift som Dee som malts mot onda fyran under hela sin Farmentid.
S jag ser grna Dee i slutrundan.
Hon r vl den storbonde som trots aktivt motstnd frn de fyra Skurts fick till bst resultat.
Hon krde inte heller ver ngra andra nr hon frdelade uppgifter och fljde upp hur det gick.
Som jag minns det iallafall fall men rtt vad det r dyker det vl upp ngon Dee-allergiker och pminner om ngon scen jag missat, glmt eller frtrngt.
Dessutom spelade hon ut Linda p ett mycket kraftfullt och intelligent stt.
Visst jag retade mig ocks p sprkblandningen och den sprudlande entusiasmen i brjan men det finns annat som frtjnar min irritation s nu tycker jag att det r charmigt.
Jag kan bara hlla med om allt du sger, Om Dee vann Farmen skulle det tminstone finnas ngon rttvisa...
Citera
2018-02-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
Jag kan bara hlla med om allt du sger, Om Dee vann Farmen skulle det tminstone finnas ngon rttvisa...
Citera
2018-02-28, 23:07
Medlem
Kom p att det r ngot med Colgate nd.
Totalt vrdels men p ngot mirakulst stt lyckas den irriterande, lismande, late, inkompetente och sjlvgode nollan fortfarande vara kvar.
Hur br han sig t?

Frsker alla andra spara honom som finalmotstndare?
Citera
2018-02-28, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Ok tack.

Alexandra knns s himla vidrig, riktig mobbare..Nr de samlades i rummet fr att diskutera kndes det som att se ett gng tonringar i 9e klass tala om hur de ska mobba ut ngra i klassen..Alexandra kallar Robert fr versittare? Hon fick frfan Dee att klttra upp i ett trd och gra frnedrande lten samt betedde sig fruktansvrt illa under hela sin tid som storbonde mot dem andra...Genomfalsk den dr Alexandra.
De tre mullorna har sjlvklart bearbetat Robert- han vistades tillsammans med dem i kket- och J-P har sjlvklart tjatat
att Robert ska agera- J-p ser ett stort hot frn de tv torparna och i vanlig ordning s styr han in andra att tycka som han-Alexandra, Stella och J-P har sin strategi -allt r uttnkt-
Det gllde att f Robert med i handlingen -och han frstod inte att mlet r att f ut Dee eller Helena
Robert var svag och nappade-
Mullorna vill ha ut bgge tjejerna-Dee o Helena-vem som frsvinner frst gr detsamma fr dem. Dee r den som frsvinner frst. Sedan utser Dee -Robert-ovh i n'sta tvling s ryker antingen Stefan el
Robin.
Sedan r det de tre mullorna kvar med Robert och d r han r chansls.
Ska jag bedma mnniskornas goda sidor- s framstr Dee och Robin som de karaktrsfasta.
Bda r riktiga segrare, pga sina goda egenskaper.
Men mullornas fulspel ser ut att segra. Trist.
Citera
2018-02-28, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Det r Robin och Helena (Stefan) som r bst! Trodde inte Robban skulle kra med kniven i ryggen, en helt fel taktik, och han visar sig inte bttre. Dee r mer normal, han kan inte stta Dee som frstekmpe, d sjunker han igen...
Stefan r med Robin och Helena, s det blir en vldigt stark triplett.... Fattar inte hur Robban tnkte.... Ondigt mte, tycker jag.
Han skall stta Stefan om han inte tycker om honom.
Ja precis vad r problemet fr honom han ska ju passa p att stta ngon som r ett hot mot honom sjlv och d r ju Stefan eller Robin lmpligast, Stefan har vl dessutom deklarerat att han vill ha riktiga fighter man mot man s han kommer ju inte att vlja en tjej.
Jag tror att hela problemet r att han r rdd fr att bli av med JP jag tror att det r dr det lser sig fr bde honom och en del av de andra de tror sig veta att JP r ett skert kort fr de sjlva att sl ut och drfr r de livrdda att ngon annan ska hinna fre.

Han har dessutom det klassiska argumentet sist in frst ut att skylla p om han skulle ta Robin s han slipper frklara att han r rdd fr honom.

Vljer han Dee s hoppas jag att Dee vljer JP eller Alexandra i ren protest och att hon vljer Stefan till storbonde om hon ker ut s kan han st dr sedan och vlja mellan JP eller norsken.
Frhoppningsvis var det bara ett spel av honom s att mullorna ska knna sig trygga och inte gnlla p honom sedan nr han vljer, men antagligen inte d han inte verkar vara s tekniskt lagd nr det gller att planera taktik.
Att det ens blir tal om att Dee ska upp och kmpa igen nr han r storbonde r ju helt otroligt.
Citera
2018-02-28, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Kom p att det r ngot med Colgate nd.
Totalt vrdels men p ngot mirakulst stt lyckas den irriterande, lismande, late, inkompetente och sjlvgode nollan fortfarande vara kvar.
Hur br han sig t?

Frsker alla andra spara honom som finalmotstndare?
Utan tvekan s r det s alla tror att han r ett ltt byte i en kamp s de vill spara honom.
Problemet med det r att han kanske inte alls r s enkel, kanske r han tex starkare n ngon rknat med eller r bra i kunskap han har ju aldrig visat ngot s det skulle inte frvna om han chockar och slr ut ngon i en kamp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in