2018-03-01, 20:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Jag komme skratta nr ditt skratt uteblir
Det dr var ditt stt att spoila farmen vinnaren frstr jag? , nja inte mitt problem
Citera
2018-03-01, 20:01
Medlem
OvissFramtids avatar
Stefan som velat ha ut Robert sedan de kom till farmen fr ADHD-utspel...Killen har ju snackat s mycket skit om Robert s det finns bara inte..Vad frvnta han sig egentligen?
Citera
2018-03-01, 20:03
Avstngd
konstapels avatar
Mrks vilken fjant Stefan r bakom allt tufft skitsnack. Brja grina som en tjurig femring fr att han blir vald.
Han vljer med stor sannolikhet JP men med viss brasklapp fr Dee.
Citera
2018-03-01, 20:04
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Personen jag har valt hugger folk i ryggen - definitivt Dee efter senaste tinget.
Ja, jag knner ocks att det mste vara Dee fr vem skulle han annars beskriva p det sttet?

Mste sga att det var ett otaktiskt val av Robban. Det stter hans nrmaste allierade i skottgluggen. Vem har han om Dee ker ut?

Annars mste jag sga att respekten fr Robban har stigit under storbondeveckan. Han har jagat p de andra bra. T o m JP verkar ha ftt jobba. Snyggt, Robban!
Citera
2018-03-01, 20:04
Medlem
mr.demons avatar
Nr man pratar om att hugga i ryggen s kan man ju alltid hoppas att det r fula JP han vljer. Eller att han bara visar att det r ett spel och tar nn annan n Dee. Grna tjockisen.
Citera
2018-03-01, 20:05
Medlem
DjungelJenss avatar
Stefan gnller som en bbis fr att Robert valde honom till frstakmpe.

"Fegt att vlja mig nr han sjlv r immun"...

Frsta Stefan sa nr han kom till farmen var:

"Jag hoppas p att bli storbonde. D tnker jag stta Robert som frstakmpe".

Fyfan vilken fjant,
Citera
2018-03-01, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ja, jag knner ocks att det mste vara Dee fr vem skulle han annars beskriva p det sttet?

Mste sga att det var ett otaktiskt val av Robban. Det stter hans nrmaste allierade i skottgluggen. Vem har han om Dee ker ut?

Annars mste jag sga att respekten fr Robban har stigit under storbondeveckan. Han har jagat p de andra bra. T o m JP verkar ha ftt jobba. Snyggt, Robban!

Dee hade blivit vald av Stella, tjockisen o jp ocks, s om Stefan nu vljer henne hade det inte blivit nn skillnad.
Vlja Robin eller Helena skulle Robert inte gra d de r mer p hans sida.
Citera
2018-03-01, 20:07
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Mrks vilken fjant Stefan r bakom allt tufft skitsnack. Brja grina som en tjurig femring fr att han blir vald.
Han vljer med stor sannolikhet JP men med viss brasklapp fr Dee.
Ja det mrks att han inte klarar av motgngar. nd var han frberedd, och han hade dessutom sjlv satt Robban som frstekmpe om han haft chansen. Men r man fem r mentalt s r man.
Citera
2018-03-01, 20:08
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det dr var ditt stt att spoila farmen vinnaren frstr jag? , nja inte mitt problem
Fr jag tror Stefan kommer vinna i tinget p sndag? Tror han slr alla i kunskap frutom Helena, sgen r nog bara Robin som kan matcha och styrka s r han nog starkare n Robin.
Citera
2018-03-01, 20:10
Medlem
Jackxasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Kanske inte s otaktiskt av han nd med tanke p att det inte r lngt kvar till final, Om det r Dee som blir vald s fr han antingen ut ett stort hot i Stefan eller om Dee ker fr han sannolikt vara storbonde igen och f d en till amulett och vara immun en vecka till.
Citera
2018-03-01, 20:10
Medlem
pyro860s avatar
Stefan kommer givetvis vlja JP..
Citera
2018-03-01, 20:12
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joi
Dee hade blivit vald av Stella, tjockisen o jp ocks, s om Stefan nu vljer henne hade det inte blivit nn skillnad.
Vlja Robin eller Helena skulle Robert inte gra d de r mer p hans sida.
Jag tror att Dee haft strre chans mot nn av mullorna. Tror dessutom att Robban haft strre chans att f Dee att vlja honom som storbonde igen om hon hade kt ut mot nn av dem. Dee ville ju att han skulle vlja Alex. Hade varit bttre fr honom sjlv om han lyssnat p henne, tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in