2018-02-27, 11:25
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Stefan r lik Stewie i Family Guy
http://familyguyfanon.wikia.com/wiki/Stewie_Griffin

Mer lik Sheldon.
Citera
2018-02-27, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Av samma orsak som Dee sjlv sa att hon inte ville ta sgen - att inte visa sina kort.

Exakt. S drfr sger Linda till Dee att hon vljer styrkegrenen och lgger sig i den. Som jag nu sger fr 3:e gngen , ett scenario dr Linda lgger sig s r det helt betydelselst vilken gren hon n vljer.
Citera
2018-02-27, 11:57
Medlem
Hjulhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Exakt. S drfr sger Linda till Dee att hon vljer styrkegrenen och lgger sig i den. Som jag nu sger fr 3:e gngen , ett scenario dr Linda lgger sig s r det helt betydelselst vilken gren hon n vljer.

Vart har du ftt det ifrn, att hon skulle lgga sig?
Citera
2018-02-27, 12:06
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Eh nej. Om nu Dee vill hlla p korten och mrka sin styrka inom vissa grenar s ber hon Linda vlja en gren dr alla redan knner till Dees styrka. Linda borde i s fall valt kunskap. OM Linda hade lagt sig, och OM Dee haft inflytande ver hennes val av gren.
Citera
2018-02-27, 12:11
Medlem
Pippirayas avatar
ntligen! Torpetfinal ikvll!
Citera
2018-02-27, 12:12
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Givetvis inte utan Robert blev annorlunda och det lackade Stefan ur p.
Om Stefan lackar ur fr att Robert "blir annorlunda" fr att Stefan kallar Roberts sambo fr "helt blst" s r Stefan en totalpsykopat.

Jag tror snarare att Stefan trttnade p Robert fr att Robert r mycket mer omstndig och lngrandig i det han gr n Stefan. Stefan vill ha action och r resultatinriktad, Robert r om sig och kring sig och fundersam hit och dit. Det tror jag ligger bakom, sen kan Stefan frska hitta p en annan anledning bst han vill.
Citera
2018-02-27, 12:29
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Stefan sa att p kursen fanns det en helblst tjej, NN, som visade sig vara Roberts sambo. Rid.

Var har du lst detta? Fr shr skrev Stefan sjlv om brket:

(FB) Farmen 2018
Citera
2018-02-27, 12:31
Bannlyst
Stefan framstr som mycket obehaglig och kall mnniska. Skickar smutstvtten till mamma nr han r 28 r, samtidigt som han tycker frldrarna "bara lgger sig i" och inte har med hans liv att gra.
Citera
2018-02-27, 12:50
Medlem
Faukess avatar
Vad har man fr frdel av amuletterna?
Citera
2018-02-27, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Vad har man fr frdel av amuletterna?

Frra ssongen kunde man kpa sig fri frn att bli AK med hjlp av en amulett. Vill ven minnas att den med flest amuletter gick direkt till final.
Citera
2018-02-27, 13:21
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Var har du lst detta? Fr shr skrev Stefan sjlv om brket:

(FB) Farmen 2018

Anledning till att Robert blev annorlunda mot Stefan efter samtalet i skogen, tror jag r ngot han har sagt om deltagarna p kursen. Det behver inte vara specifikt riktat till Roberts fru men Robert kanske uppfattade det s.

Stefan sger ju sjlv att frndringen skedde efter detta samtal. Han sger ocks att han inte haft sex med Roberts fru, det tror jag stmmer.

Vad tror du sjlv r anledningen?
Citera
2018-02-27, 13:24
Medlem
Undrar om Gutta r helt frisk nd, tycker det ser ut som att han har blod i munnen nr han pratar. Nn annan som reagerat p det?

Oerhrt snygg insats av Dee med repet!

Med lite tur har JP helt p egen hand lyckats stta stopp fr sin framtida karrir som artist. S mycket skit som TV4 ftt ta fr bland annat hans beteende borde vl gra att de flesta produktionsbolag tnker till en extra gng innan dom vervger att samarbeta med honom. Han verkar vara en helt horribel person och jag hoppas verkligen att han kan se hur illa han beter sig nr han ser sig sjlv i programmen i efterhand.
Senast redigerad av Otodus 2018-02-27 kl. 13:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in