2018-02-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Robban r konfliktrdd och bryter ut i grt hela tuden. Farmen r fr psykiskt tufft fr honom. Han r en smrkuk. Ingen krigare.
Han r en svensk man-med bra uppfostran-behandlar alla lika, tar ansvar
han r inte rdd att visa sina olika sidor-
En riktig karl enligt svenska mtt, mtt.
r du sjlv en macho-wanna-bee?
Citera
2018-02-27, 22:03
Medlem
Varfr tycker s mnga hr illa om Robert? Tycker han verkar vara en reko kille. Jag tittar iof inte p varje avsnitt fr jag glmmer bort men tittar en gng i veckan tminstone. Han och Robin r mina favoriter.
Dee tycker jag ocks om nu nr jag fick reda p att hon bott utomlands s det r drfr hon pratar svengelska s mycket. Det och fr att jag hatar hur den andra gruppen beter sig mot henne.
I brjan irriterade jag mig som fan p hennes svengelska men hellre henne n dom andra tjejerna. Helena tycker jag om ocks.
Citera
2018-02-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc123def
Varfr tycker s mnga hr illa om Robert? Tycker han verkar vara en reko kille. Jag tittar iof inte p varje avsnitt fr jag glmmer bort men tittar en gng i veckan tminstone. Han och Robin r mina favoriter.
Dee tycker jag ocks om nu nr jag fick reda p att hon bott utomlands s det r drfr hon pratar svengelska s mycket. Det och fr att jag hatar hur den andra gruppen beter sig mot henne.
I brjan irriterade jag mig som fan p hennes svengelska men hellre henne n dom andra tjejerna. Helena tycker jag om ocks.
ja vad r det som triggar igng folk?
Inget fel p Robert, en sdan karl som alla kvinnor vill ha. God Karaktr.
Robin- likas.
Dee r super vacker tjej-som handskas med tre olika sprk -begvad och duktig p alla vis.
ven Helena fr kritik fr sin vrmlndska- vstgtska el den dialekt hon har.
Rocco en hrlig person-som hade " rttframt stt"
Pawel en jtte bra farmen deltagare.
Alla dessa fr en massa konstig kritik- just fr att de vgar visa olika sidor av sig sjlva.
Citera
2018-02-27, 22:19
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Robin- likas.
Dee r super vacker tjej-som handskas med tre olika sprk -begvad och duktig p alla vis.
Alla dessa fr en massa konstig kritik- just fr att de vgar visa olika sidor av sig sjlva.

Jag hller med om allt utom Mnchhausen. Kan allt men gr inte mycket rtt. Bara en storskrvlare.
Citera
2018-02-27, 22:20
Medlem
Nn annan som misstnker att Alexandras starka knslor fr Tjackis-mulle grundar sig i hennes nuvarande frhllande med en tjackis?
Citera
2018-02-27, 22:23
Medlem
BreEEeevs avatar
N, Skolskjutar-Steffe var nog mycket missnjd nr han sg norsken komma in.
Han sg ju direkt att norsken tvlar p hans planhalva - duktig p att bygga, liknande fysik, plus han har klarat av ett liv p Trpet i en evighet. Skolskjutar-Steffe var vl i skogen och ett torp i bar ungefr en veckas tid?
Hoppas det gr bra fr norsken.
Citera
2018-02-27, 22:25
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc123def

+1 P den. Jag tycker han visar p att han INTE r konfliktrdd nu nr han r storbonde!

I brjan var han osker, men inte numera, han har i alla fall en empatisk sida och inte falsk, som vissa r.
Citera
2018-02-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nn annan som misstnker att Alexandras starka knslor fr Tjackis-mulle grundar sig i hennes nuvarande frhllande med en tjackis?
Om detta-vet vl ingen?
Citera
2018-02-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Robin- likas.

Pawel glmde jag bort. Han verkar ocks vara en skn snubbe. Rocco dremot... Han skulle jag aldrig orka med.
Citera
2018-02-27, 22:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han r en krigare. Hellre Mulle n vuxenbebisen Robban.

En krigare som urinerar ner sig nr han stod och tittade p nr det brann. Tnkte mer p sina gamla sockor n att rdda Bstis. Ja verkligen en krigare bland sina pundarkompisr kanske men inte i verkliga livet.
Senast redigerad av kermith 2018-02-27 kl. 22:54.
Citera
2018-02-27, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag hller med om allt utom Mnchhausen. Kan allt men gr inte mycket rtt. Bara en storskrvlare.
jag tror att Rocco precis som Ann, blev mltavla fr J-P.
j-P insg snabbt vilka som var lmpliga att trakassera,
han fick igng ngonting, han pstod att hon Ann
lg och sov -
han frljligade och hnade Rocco direkt, fick honom att sjunga och hetsade fram Rocco p nt mrkligt stt.
Ann drog sig undan, medan Rocco fjdrade upp sig- bda frlorade mot J-p.
Han befste deras lga status. Fick alla att tycka som han.
Mullorna mste ha haft diskussioner hur de skulle psyko ner folk- fr Gustaf gick igng p samma stt som Rocco. Det mste ha varit nn sjuk strategi, Mullorna retade upp vissa personer -
p nt mrkligt stt.
I efterhand nr man ser de tidigaste avsnitten s framgr det tydligt,
Hon som slog grten p Kirsi- blev pverkad av de andra - de hetsade mot Kirsi-

och Kirsi var sjlv en person, som reagerade som en tndhatt.
Tillsist blev det bara Dee kvar och hon reagerade inte p deras angrepp- p det vis som mullorna frvntade.
Citera
2018-02-27, 23:16
Medlem
mr.demons avatar
r det nn hr som kollar p Stellas live stream p Insta? Hon brukar snda efter varje avsnitt. Kollade lite idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in