2018-02-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Robban är konflikträdd och bryter ut i gråt hela tuden. Farmen är för psykiskt tufft för honom. Han är en smörkuk. Ingen krigare.
Han är en svensk man-med bra uppfostran-behandlar alla lika, tar ansvar
han är inte rädd att visa sina olika sidor-
En riktig karl enligt svenska mått, mätt.
Är du själv en macho-wanna-bee?
Citera
2018-02-27, 22:03
Medlem
Varför tycker så många här illa om Robert? Tycker han verkar vara en reko kille. Jag tittar iof inte på varje avsnitt för jag glömmer bort men tittar en gång i veckan åtminstone. Han och Robin är mina favoriter.
Dee tycker jag också om nu när jag fick reda på att hon bott utomlands så det är därför hon pratar svengelska så mycket. Det och för att jag hatar hur den andra gruppen beter sig mot henne.
I början irriterade jag mig som fan på hennes svengelska men hellre henne än dom andra tjejerna. Helena tycker jag om också.
Citera
2018-02-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc123def
Varför tycker så många här illa om Robert? Tycker han verkar vara en reko kille. Jag tittar iof inte på varje avsnitt för jag glömmer bort men tittar en gång i veckan åtminstone. Han och Robin är mina favoriter.
Dee tycker jag också om nu när jag fick reda på att hon bott utomlands så det är därför hon pratar svengelska så mycket. Det och för att jag hatar hur den andra gruppen beter sig mot henne.
I början irriterade jag mig som fan på hennes svengelska men hellre henne än dom andra tjejerna. Helena tycker jag om också.
ja vad är det som triggar igång folk?
Inget fel på Robert, en sådan karl som alla kvinnor vill ha. God Karaktär.
Robin- likaså.
Dee är super vacker tjej-som handskas med tre olika språk -begåvad och duktig på alla vis.
Även Helena får kritik för sin värmländska- västgötska el den dialekt hon har.
Rocco en härlig person-som hade " rättframt sätt"
Pawel en jätte bra farmen deltagare.
Alla dessa får en massa konstig kritik- just för att de vågar visa olika sidor av sig själva.
Citera
2018-02-27, 22:19
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Robin- likaså.
Dee är super vacker tjej-som handskas med tre olika språk -begåvad och duktig på alla vis.
Alla dessa får en massa konstig kritik- just för att de vågar visa olika sidor av sig själva.

Jag håller med om allt utom Münchhausen. Kan allt men gör inte mycket rätt. Bara en storskrävlare.
Citera
2018-02-27, 22:20
Medlem
Nån annan som misstänker att Alexandras starka känslor för Tjackis-mulle grundar sig i hennes nuvarande förhållande med en tjackis?
Citera
2018-02-27, 22:23
Medlem
BreEEeevs avatar
Nä, Skolskjutar-Steffe var nog mycket missnöjd när han såg norsken komma in.
Han såg ju direkt att norsken tävlar på hans ”planhalva” - duktig på att bygga, liknande fysik, plus han har klarat av ett liv på Törpet i en evighet. Skolskjutar-Steffe var väl i skogen och ett torp i bar ungefär en veckas tid?
Hoppas det går bra för norsken.
Citera
2018-02-27, 22:25
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc123def

+1 På den. Jag tycker han visar på att han INTE är konflikträdd nu när han är storbonde!

I början var han osäker, men inte numera, han har i alla fall en empatisk sida och inte falsk, som vissa är.
Citera
2018-02-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nån annan som misstänker att Alexandras starka känslor för Tjackis-mulle grundar sig i hennes nuvarande förhållande med en tjackis?
Om detta-vet väl ingen?
Citera
2018-02-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Robin- likaså.

Pawel glömde jag bort. Han verkar också vara en skön snubbe. Rocco däremot... Han skulle jag aldrig orka med.
Citera
2018-02-27, 22:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han är en krigare. Hellre Mulle än vuxenbebisen Robban.

En krigare som urinerar ner sig när han stod och tittade på när det brann. Tänkte mer på sina gamla sockor än att rädda Bästis. Ja verkligen en krigare bland sina pundarkompisr kanske men inte i verkliga livet.
Senast redigerad av kermith 2018-02-27 kl. 22:54.
Citera
2018-02-27, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag håller med om allt utom Münchhausen. Kan allt men gör inte mycket rätt. Bara en storskrävlare.
jag tror att Rocco precis som Ann, blev måltavla för J-P.
j-P insåg snabbt vilka som var lämpliga att trakassera,
han fick igång någonting, han påstod att hon Ann
låg och sov -
han förlöjligade och hånade Rocco direkt, fick honom att sjunga och hetsade fram Rocco på nåt märkligt sätt.
Ann drog sig undan, medan Rocco fjädrade upp sig- båda förlorade mot J-p.
Han befäste deras låga status. Fick alla att tycka som han.
Mullorna måste ha haft diskussioner hur de skulle psyko ner folk- för Gustaf gick igång på samma sätt som Rocco. Det måste ha varit nån sjuk strategi, Mullorna retade upp vissa personer -
på nåt märkligt sätt.
I efterhand när man ser de tidigaste avsnitten så framgår det tydligt,
Hon som slog gröten på Kirsi- blev påverkad av de andra - de hetsade mot Kirsi-

och Kirsi var själv en person, som reagerade som en tändhatt.
Tillsist blev det bara Dee kvar och hon reagerade inte på deras angrepp- på det vis som mullorna förväntade.
Citera
2018-02-27, 23:16
Medlem
mr.demons avatar
Är det nån här som kollar på Stellas live stream på Insta? Hon brukar sända efter varje avsnitt. Kollade lite idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in