2018-03-04, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Jag kommer ocks att sakna henne.
Inte fr att jag lskade engelskavxlingarna men det har funnits s mycket annat mycket mer irriterande under rets Farmen.
Men sprkvxlingar sker om man r fler-sprklig.
Sedan anvnds sprken beroende vilka olika sinnes-stmningar man r i.
Jag har bott i annat land- men fll tillbaka o brjade tala svenska nr det gllde knslor.
Citera
2018-03-04, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Om Robban spelat taktiskt s hade han valt Helena som frstekmpe. Hon hade i sin tur valt ngon utav mullorna som d hade ftt ka hem.

Eller s hade han valt JP och s hade JP ftt ka hem
Citera
2018-03-04, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Undrar om inte den dr fula jvla JP vinner. Han blir ju aldrig vald. Jag hatar hans lilla skalle. han indiska utseende. Han stora jvla tnder. Hans jvla dialekt. Fan vad jag avskyr den mnniskan. Feg som fan r han ocks.

Hller med dig! Ser ut som en riktig gatuindier. Varenda en frtjnar i mitt tycke att vara kvar just nu frutom honom
Citera
2018-03-04, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Jag har bott i annat land- men fll tillbaka o brjade tala svenska nr det gllde knslor.
Jag frstr att det kan finnas frklaringar men trots det r jag inte helt neutral till vxlingarna.
Men det kan ju bero p att jag irriterar mig p infdda Svenskar som svnger sig med engelska nr det finns ord och uttryck p svenska som r lika mlande och/eller frklarande.
Svenskar lskar ju att visa sina engelskakunskaper vilket gr att en del utlandsfdda tycker att det r svrt att lra sig svenska nr Svenskarna bara pratar engelska med dom.
Citera
2018-03-04, 23:16
Medlem
Zurfarn08s avatar
Robin har blivit riktigt trkig och anonym nu nr han r tillbaka p Farmen. Inte en synk, inte en bildruta p honom nstan. Verkade astrkig p krftskivan ocks, satt dr helt tyst nr de andra sjng. Han var en riktig profil p Torpet, nu - helt borta. Vad hnde?
Citera
2018-03-04, 23:21
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Robin har blivit riktigt trkig och anonym nu nr han r tillbaka p Farmen. Inte en synk, inte en bildruta p honom nstan. Verkade astrkig p krftskivan ocks, satt dr helt tyst nr de andra sjng. Han var en riktig profil p Torpet, nu - helt borta. Vad hnde?

Han kanske inte gillar nn av dom dr... ja frutom Helena d frsts.
Citera
2018-03-04, 23:21
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Eller s handlar hennes sprkvxlingar om nt helt annat. Hon pratar vl rtt mycket engelska dagligdags verkar det som, om man kollar p youtube-klipp o hennes Insta o FB. Och s tycker hon att det r lite hftigt att pminna alla om att hon "vistas i internationella miljer" och drfr vxlar hon ver till engelska titt som ttt. Jag tror inte hon skulle ha ngra problem att hlla engelskan borta frn svenskan om hon ville.
Citera
2018-03-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Han kanske kommer bttre till sin rtt i mindre frsamlingar.
Han var ju den som "grundade" torpet och ingen hann vara dr s lnge att dom knuffade bort honom som kung avTorpet.
Plus att han kanske fortfarande r ganska ny p Farmen och fortfarande frsker knna av grupperingarna och individerna.
Antar att man sjlv skulle vara rtt frvirrad om man kommit in och dom i ena gruppen svartmlar den andra gruppen och vice versa.
Citera
2018-03-04, 23:35
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Hller med dig! Ser ut som en riktig gatuindier

Dr hade vi det! Gatuindier! Har s lnge velat finna ett bra namn p honom!
Citera
2018-03-04, 23:36
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Kallade inte Stefan Robban en jkla fjant som valde husfrhret ? Man mot man skulle det vara en riktig fight !! Snacka om att prata mot sig sjlv. ven mobbargnget .. JP, Stella,Alexandra hll ju med Stefan och kallade Robban feg! Varfr sa de inget nu d nr Stefan tom valde en tjejs om motstndare och husfrhret?? Vilken jkla fight Stefan bjd p 💪👊👊🤣🤣🤣🤣

Fr att hela det mobbargnget r s hjrndda s att det finns inte! De spinner vrldsbilden utefter det som passar dem helt utan ngon som helst sanning. Mnniskoskrp inget mer.
Citera
2018-03-04, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Fr att hela det mobbargnget r s hjrndda s att det finns inte! De spinner vrldsbilden utefter det som passar dem helt utan ngon som helst sanning. Mnniskoskrp inget mer.

Kan bara instmma! Hoppas skrpfyran lser det hr. Pinsamt!!
Citera
2018-03-04, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Fast vljer han dubbel vaginan eller Mulles hjrta s borde det nstan vara n skrare att ngon av Mullorna ryker.
Vljer ngon av dom Helena som andrakmpe vljer Helena den gren hon knner sig skrast p.
r Helena frstakmpe har hon inte frdelen av att vlja gren.

Mullorna hade dock valt Dee i vilket fall s skrast hade varit att plocka Helena som frstekmpe. D hade Dee suttit skert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in