2018-02-22, 20:53
Medlem
Vem i Farmen luktar mest svett?

Spekulera fritt.
Citera
2018-02-22, 20:55
Medlem
Dr.Katis avatar
Vad fin han är Robin, stor fet rymdkram till dig mannen.
Pissar på svinen Tjockis, Tjackis, Fläskläpp och Jean-Babian, vilka hemska ursäkter till människor ni är.
Citera
2018-02-22, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag kommer ihåg när JP var med i Paradise Hotell. Riktig jävla fjant som han fortfarande är. Hur han kan mobba folk fattar jag inte. Han är ju så ful, värdelös och rädd. Anklagar folk för att vara det han är.

Vore så underbart skrämma han riktigt ordentligt.

Har han varit med i Paradise Hotel? Går den såpan inte ut på att knulla? Vem fan vill ligga med Babianen...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
I mina ögon är JP faan den äckligaste människan jag någonsin sett på TV!!
Han har en genom rutten själ!! Skulle jag träffa på han på gatan så skulle jag slå ner han!!
I kvällens Express.
Nu går tv4
-ut och förklarar att Farmens-Facebook inlägg-fick raderas pga näthat från tittare.
Förklarar -att deltagarna i Farmen reagerar och beter sig konstigt, för att de är med I Farmen.

(- Om man förstår gruppers inverkan på enskilda individer och vilka mekanismer som för individer tillsammans-som tex MUlles gäng, så borde ansvariga inom produktionen sett till att plocka bort flera än hon som slog gröten i Kirsis ansikte.

Mulle+ gänget drivs av märkliga aggressioner som faktiskt har varit tydliga redan i först avsnittet.
En aggressiv grupp påverkar så klart alla personer i deras närhet. SÅ det hade varit smart att hitta den aggressive ledaren och skickat iväg denne från programmet-redan i början)
Citera
Medlem
Enmansdemos avatar
Vore det inte lämpligt om staten som hämnd åker och elda ner härbärget Mulle kvattar över hos
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-02-22 kl. 20:59.
Citera
2018-02-22, 20:57
Medlem
DyslexiKungens avatar
Robin är en hjälte, jag hoppas nu att han vinner hela Farmen
Citera
2018-02-22, 20:57
Medlem
BreEEeevs avatar
Fakking och Kirsi Brud var ju vidriga personer. Men tänk övriga personer i den ”gruppen” - Stefan Holm-polacken, Plankhållar-Manne, Dee Snider ...
De tre sistnämnda är väl långt ifrån avskyvärda (Dee Sniders jävla engelska hatar jag dock).
Att Mulle och Mullig, Jean-Babian och HotLips inte tålde de två förstnämnda har jag full förståelse för, men det känns som att de tar ut sin ilska på Dee Snider pga att hon umgicks med avskummen Fakking och Kirsi Brud, och det blir ju helt fel.
Citera
2018-02-22, 20:59
Medlem
Jsmackos avatar
Det där jävla självgoda fettot alexandra!
Så jävla nöjd med sig själv, och tror att hon är gudsgåva till människan för att hon har fått talla lite på Mulles kuk.

Herregud, hennes jävla läspande och barbamamma-kropp gör att en vill kasta tv:n åt helvete!

Ähfyfan alltså.
Citera
2018-02-22, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag kommer ihåg när JP var med i Paradise Hotell. Riktig jävla fjant som han fortfarande är. Hur han kan mobba folk fattar jag inte. Han är ju så ful, värdelös och rädd. Anklagar folk för att vara det han är.

Vore så underbart skrämma han riktigt ordentligt.
Huvudet på spiken- känner man sig misslyckad det är då man blir mobbare.
NU börjar jag faktiskt tro att det är Stella som är huvud ledaren. J-P är bara vinden som försöker blåsa.
Mulle är borta just nu - men gruppen är fortfarande igång.
Citera
2018-02-22, 21:03
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel
Anlagd brand eller olycka?

Med hög sannolikhet olycka. Branden började intill skorstenen. Skorstensbrand (sotbrand) är inte ovanligt på gamla kåkar där det kan vara många år sedan skorstenen kontrollerades och sotades.
Citera
2018-02-22, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Med hög sannolikhet olycka. Branden började intill skorstenen. Skorstensbrand (sotbrand) är inte ovanligt på gamla kåkar där det kan vara många år sedan skorstenen kontrollerades och sotades.

Men känns det inte som att timingen för branden är lite för bra? Sista natten i Torpet...
Citera
2018-02-22, 21:08
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel
Men känns det inte som att timingen för branden är lite för bra? Sista natten i Torpet...

Låter lite för konspiratoriskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in