2018-02-27, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc123def
För dom som undrar varför kaninen hoppade omkring så där kan jag berätta att kaniner gör så när dom är lyckliga. Dom springer rally och hoppar bakut. Kaninen var förmodligen glad att få springa och röra på kroppen.

https://www.youtube.com/watch?v=_HJ6weqeiQw
Tack- nu får vi hoppas att J-p tar lärdom och utövar lite binky-
han var ju snäll när han lätt kaninen känna sig lycklig-även om han inte förstod att kaninen var salig av att känna friheten.
Citera
2018-02-27, 21:21
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Kirsi var som vanligt tvungen att sprida sitt gift det sista hon gjorde.
Kalla Robin för ögontjänare.

Hos såna som Kirsi är det kodord för människor som inte går att manipulera som de vill. Vilken genomvidrig människa.

Precis, helt befängt. Hade norskjäveln varit ögontjänare hade han ju hjälpt henne med kossmjölkningen på en gång utan att kommentera nåt.

Gick rysningar i kroppen när jag fick höra hennes röst igen. Brrr...
Citera
2018-02-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vad är det pundaren skall ha cred för? Att ha misshandlat och förstört andra människors liv och nu skall han ha cred?

Han är en krigare. Hellre Mulle än vuxenbebisen Robban.
Citera
2018-02-27, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Trist avsnitt och ännu tristare att norskjäveln kom in. Lever på hoppet att han åker ut med huvudet före.

Dagens citat:

"Kaniner är faktiskt väldigt dumma djur tror jag! De tänker inte alls de bara springer"

-JP/en neger
Ikväll var bästa avsnittet någonsin- vi fick se en lycklig binky-kanin, och en nöjd häst. Inga kor dock-
1.En storbonde som tog ansvar-
2.en sävlig J-p som plötsligt fick oanade krafter.
3.En lycklig Dee- som inte fick visa chansen att tala om vilka växter som fanns i ört-sängen.
4.En trevlig norrman som kom med senaste nytt- men jag hade velat höra vad han sa om branden-
5.vi fick också se att de åt potatis-soppa -(mycket intressant filmat-själv undrar jag ständigt vad de äter vid de olika måltiderna, förutom den där gröten.
kanske har de bytt fotograf?
allting var annorlunda upplagt-)
5.och så slapp jag höra sura kommentarer från mullorna-
6. önskan -jag vill bara att Rocco eller Pawel kliver in i handlingen igen1
Citera
2018-02-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Vad menar du med krigare?
MUlle själv säger -att det blir krig-men då han- egentligen uppmanar andra att mobba

så är det så du också menar-
att han ska komma tillbaka och fortsätta mobba Dee?
Mulle har nu varit skild från sin grupp- och är nog inte så stursk utan deras back up-han är nöjd att återvända till Nacka.
Citera
2018-02-27, 21:39
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
En jävla förvuxen omogen mobbande fjortis är vad han är. Han är en av dom osmartaste genom farmen historia.
Robban är 100% mognare och du kallar han vuxenbebis, det bevisar bara en sak😉.
Citera
2018-02-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Precis, helt befängt. Hade norskjäveln varit ögontjänare hade han ju hjälpt henne med kossmjölkningen på en gång utan att kommentera nåt.

Gick rysningar i kroppen när jag fick höra hennes röst igen. Brrr...
Och hon är mentalskötare!! Märklig mänska.
Positivt- hon var duktig att hantera hönsen, och var lugn o vänlig mot hönorna-
Hon har visst egna hönor där hemma.
Senast redigerad av moshes 2018-02-27 kl. 21:45.
Citera
2018-02-27, 21:43
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Trist avsnitt och ännu tristare att norskjäveln kom in. Lever på hoppet att han åker ut med huvudet före.

Du vill alltså att den enda normala personen som fick vara med i årets Farmen, ska åka ut?

Varför?
Citera
2018-02-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
En jävla förvuxen omogen mobbande fjortis är vad han är. Han är en av dom osmartaste genom farmen historia.
Robban är 100% mognare och du kallar han vuxenbebis, det bevisar bara en sak😉.

Robban är konflikträdd och bryter ut i gråt hela tuden. Farmen är för psykiskt tufft för honom. Han är en smörkuk. Ingen krigare.
Citera
2018-02-27, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc123def
Mina kaniner brukar springa rally och hoppa så att mattorna yr. Som i det här klippet.

https://www.youtube.com/watch?v=pqOeRBSpaCs

Fan vad jag avskyr JP förresten. Så falsk.
Roliga små gynnare- men de flesta lever sina liv i trånga burar.
Citera
2018-02-27, 21:58
Medlem
EbonLundins avatar
Citat:
Robban är konflikträdd och bryter ut i gråt hela tuden. Farmen är för psykiskt tufft för honom. Han är en smörkuk. Ingen krigare.

Det var ett j-a tjat om krigare. Blev du så imponerad av tjackisen när han målade sig och visade upp sin "tuffa" sida och babblade om "krig"?

Mulle är den störste losern som nånsin varit med på Farmen. Måste bara visa sig tuffare än andra, den lille flintisen. Funkar bara inte.

En gång pundare alltid pundare. Hart när omöjligt att få bort beteendet hos dom.
Citera
2018-02-27, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Roliga små gynnare- men de flesta lever sina liv i trånga burar.

Köttkaniner vet jag men får hoppas att sällskapskaniner får komma ut lite varje dag iaf. Mina kaniner lever fritt i lägenheten och använder bara buren som toalett.
Senast redigerad av abc123def 2018-02-27 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in