2018-02-24, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vad är det du är ute efter? Att skuldbelägga Dee för att hon blev mobbad? Lägg ner det direkt. Nej, hon har inte gjort något för att förtjäna det.
Så lägg ner ditt bajssmetande på Dee. Det håller inte.

"Vad är det du är ute efter?" verkligheten är inte så svart och vit som många av er verkar vilja se det. finns ingen som är HELT oskyldig! Det är allt jag säger!
Sen kan man prata om vilka som har gjort värst i slutändan, och där kan jag hålla med om att det gick lite för långt mot slutet. Men Dee är fan inte oskyldig, det är hon som har startat mycket!
Ängeln vs djävulen finns bara i sagor, verkligheten är inte lika svart och vitt.

När ni skriver skit om Mulle-gänget så håller jag med om mycket av det (vilket jag har skrivit förr), men det förändrar inte vem Dee är som person. Men några av er fortsätter mala på om det. Det ena slår inte ut det andra. Hur svårt är det att fatta?
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-02-24 kl. 15:41.
Citera
2018-02-24, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Hon har för avsikt att utöka sin utbildning och bli lokförare mellan Danmark och Sverige, läs hennes instagram där hon nyligen viftar stolt med nåt papper om intyg på utbildning på lokförare mellan gränserna.
Hennes tanke bakom det hela är att smuggla hasch mellan Danmark och Sverige i förarhytten då hon vet att Tullen enbart kollar passagerare.
Hon tänker dryga ut lönen på detta sätt.
Kanske papperslösa från det gamla hemlandet i förarhytten mot en extra avgift?
Krockkuddar ingår i biljettpriset.
Citera
2018-02-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Dees största fördel i tävlingen (enligt henne själv) är kunskap, men hon tvekade inte en sekund att dela med sig allt hon kunde till Daniella när chansen fanns att slå ut Stella. Om hon nu bara tänkte på att det är en tävling så är det inte så smart att dela med sig allt hon kunde till nån som hon för eller senare måste tävla mot om båda hade varit kvar länge.

I förra avsnittet fick man se Dee när hon pratade med Robert och fantiserade om att slå ut Stella. Det var så uppenbart att hennes största våta dröm är att få slå ut just Stella. "tänk om JAG skulle vinna över STELLA, WOW WOOOOW VILKEN GREJ WOW VILKEN UNDERBAR GREJ" satt hon och sa medans hennes mun vattnades. Hon har ju chans att slå ut JP nu (som har mobbat henne hela veckan) men det verkar hon inte fundera så mycket på.
Och jag vet att i just det sammanhanget pratar dom om Stella blir vald till F.K och väljer Dee till A.K men ändå.

Hur fan kan inte vissa inte se att det finns en personlig konkurrens där som inte har nått med vinstsumman att göra. Typiskt tjej konkurans (vissa tjejer). Har man umgåtts mycket med tjejer i sitt liv eller är tjej själv så borde man känna igen det där direkt.
(Dina angrepp på Dee -är märklig. Tror du också att någon av de fyra mullorna -skriver här
Den konkurrensen du tjatar om- är inbillad angående Dee.
Dee har en stark självkänsla och med den inre styrkan så - tillhör hon inte den typ av tjej som måste konkurrera . Däremot så förstår man att mullorna alla fyra-drivs av att själva framstå som dugligast. Mobbningen som visats upp, är ett säkert tecken- på att Dee utgör ett hot mot de fyra- de vet att hon är en kunnig medtävlare.DE ser henne som en svår konkurrent-som en svår fiende. mullorna är fientliga mot de andra duktiga deltagarna-
Dee å sin sida vill slippa mullornas dumheter/elakheter-
hon vill få bort dem för att slippa bli anklagad och angripen. Dee har blivit deras gemensamma hatobjekt. Dee utgör ett hot mor deras planer, sedan ser de också Robert och Stefan som hot-
alla de som borde ha stora möjligheter att vinna tävlingar.
Robin vilar liksom i skuggan, men han blir också ett stort hot när han kommer tillbaka till Farmen-och mullorna får på nytt slipa sina vassa tungor och förbereda nya illgärningar.
Senast redigerad av moshes 2018-02-24 kl. 15:54.
Citera
2018-02-24, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Jag undrar om J-P kommer tvingas tävla igen (då han som vanligtvis lyckats smita undan alla val oh amulett), och isf mot en av dom som kommer tillbaka från torpet..?
Jag tror nämligen att 2 st kommer tillbaka från torpet, men att 2:an där kommer få tävla sig in....

För övrigt kan man hoppas Dee väljer Stella, men Dee väljer den kacklande Linda som andre kämpe då hon har större chans mot henne...
Det vore kul om vinnaren från Torpet(förutsatt att det inte är Skurt) blir storbonde och 2:an får tävla.
Tänk om Dumle får en snabb glimt av sin Humle och han åker ut andra gången och för gott.
Då kommer tårarna från Dumle, Colgate o HotLips att höja sjön med 2 meter.
Nackdelen med det scenariot är att Helena inte är kvar.....
Citera
2018-02-24, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
(Dina angrepp på Dee -är märklig. Tror du också att någon av de fyra mullorna -skriver här
Den konkurrensen du tjatar om- är inbillad angående Dee.
Dee har en stark självkänsla och med den inre styrkan så - tillhör hon inte den typ av tjej som måste konkurrera . Däremot så förstår man att mullorna alla fyra-drivs av att själva framstå som dugligast. Mobbningen som visats upp, är ett säkert tecken- på att Dee utgör ett hot mot de fyra- de vet att hon är en kunnig medtävlare.DE ser henne som en svår konkurrent-som en svår fiende. mullorna är fientliga mot de andra duktiga deltagarna-
Dee å sin sida vill slippa mullornas dumheter/elakheter-
hon vill få bort dem för att slippa bli anklagad och angripen. Dee har blivit deras gemensamma hatobjekt. Dee utgör ett hot mor deras planer, sedan ser de också Robert och Stefan som hot-
alla de som borde ha stora möjligheter att vinna tävlingar.
Robin vilar liksom i skuggan, men han blir också ett stort hot när han kommer tillbaka till Farmen-och mullorna får på nytt slipa sina vassa tungor och förbereda nya illgärningar.
verkligheten är inte så svart och vit som många av er verkar vilja se det. finns ingen som är HELT oskyldig! Det är allt jag säger!
Sen kan man prata om vilka som har gjort värst i slutändan, och där kan jag hålla med om att det gick lite för långt mot slutet. Men Dee är fan inte oskyldig, det är hon som har startat mycket!
Ängeln vs djävulen finns bara i sagor, verkligheten är inte lika svart och vitt.

När ni skriver skit om Mulle-gänget så håller jag med om mycket av det (vilket jag har skrivit förr), men det förändrar inte vem Dee är som person. Men några av er fortsätter mala på om det. Det ena slår inte ut det andra. Hur svårt är det att fatta?
2018-02-24, 16:11
Medlem
Citat:
Du borde sköta ditt jobb- istället för att hänga vid denna tråd.
Jobbar du nu natt- så återgå till dina sysslor.
Med andra ord "tyck som mig eller skriv inget als"?? Haha
Förvånande att så många här kommer med "personangrepp" bara för att man ser saker lite olika om ett jävla TVprogram.
Själv tycker jag att det är det som är intressant med hela tråden. mitt ego tål att läsa en annan åsikt!
Citera
2018-02-24, 18:26
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
"Vad är det du är ute efter?" verkligheten är inte så svart och vit som många av er verkar vilja se det. finns ingen som är HELT oskyldig! Det är allt jag säger!

Va?? Stöld, mobbing, maskning, falska anklagelser och sabotage slår definitivt ut allt annat. Det tillhör inte tävlingen att bete sig så! Normala människor gör inte så. Det är lowlifes som beter sig så, därför att de ÄR såna - på Farmen och utanför.
Citera
2018-02-24, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Va?? Stöld, mobbing, maskning, falska anklagelser och sabotage slår definitivt ut allt annat. Det tillhör inte tävlingen att bete sig så! Normala människor gör inte så. Det är lowlifes som beter sig så, därför att de ÄR såna - på Farmen och utanför.

Kan bara hålla med hoppas att de ryker en efter en från "fantastic four" gänget. Man kan skylla hur mycket man vill man att det är ihop klippt men när det är så tydligt att denna grupp bedriver vuxenmobbing, utan att dess like. Tror att detta är människor som kommer från en ganska taskig bakgrund men gör det knappast lättare för sig själv i framtiden heller. Har svårt att se JP göra det så bra inom show-biz efter farmen. Men som man bäddar får man ligga.
Citera
2018-02-24, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Ett mycket bra och läsvärt inlägg.
Du har helt rätt i det du skriver.
Dee är ensam kvar från avskumspakten och klart det är tufft för henne i det nurådande läget, men faktum kvarstår - precis som jag skrivit i den här tråden tidigare - Dee Snider är en fruktansvärd energitjuv. Jag hade blivit helt matt i hennes sällskap och irriterat mig så in i helvete på hennes språkbruk. Klarar inte av hennes ständiga jävla flip-floppande mellan svenska och engelska. Och vi får bara se 22 minuter av 24 timmar!!!
Jamen tänk att tvingas lyssna på henne 16 timmar om dagen (om man nu sover åtta timmar).
Jag hade blivit galen.
Nu har jag glömt inledande avsnitt.
Vilken gruppering var det som började isolera sig och markera gräns?
Har för mig att det var Mullorna när över-Mulle kom från Torpet och blev storbonde men jag minns inte säkert och orkar inte titta igenom de inledande avsnitten igen.
Citera
2018-02-24, 22:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Fina tänder- pga hon äter mycket äpplen.
Hon piggar onekligen upp med sina brokiga klänningar.

Big Fat Mama har så mycket fett att i händelse av ett tredje världskrig och matransoner så hade vi redan varit uttorkade och döda. Medan hennes fördel med så mycket fett är att hon hade överlevt och dessutom kunnat tugga i sig oss andra. Hon har en klar fördel där. Det ser du ju i programmet. Hon slukar och slaktar allt levande i sin väg. Att hon inte torkar ut i programmet är ju att hon snor åt sig allt och fettet består. Likadant är det med resten av Vagina-fyran.
Citera
2018-02-24, 23:35
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Varför gråter Robban? De klipper förhandsvisningen till morgondagens avsnitt som om Dee hade gjort något. Har de kanske egentligen bara fått brev hemifrån?
Citera
2018-02-24, 23:45
Medlem
BreEEeevs avatar
HotLips körde nyss en live-chat på instagram. Hon fick bl a frågan ifall deltagarna är inne och läser på Flashback.
Ja, det är de. Hon försöker själv undvika det för det skrivs så mycket elaka grejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in