2018-02-25, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
HotLips körde nyss en live-chat på instagram. Hon fick bl a frågan ifall deltagarna är inne och läser på Flashback.
Ja, det är de. Hon försöker själv undvika det för det skrivs så mycket elaka grejer.
Elaka grejer?
Är hon rädd för sanningen?
Citera
2018-02-25, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Elaka grejer?
Är hon rädd för sanningen?

Kan man ju fråga sig! Vågar 4:an sig ens ut på gatan? Lär ju vara en del hatiska blickar! Med all rätt.
Citera
2018-02-25, 07:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
HotLips körde nyss en live-chat på instagram. Hon fick bl a frågan ifall deltagarna är inne och läser på Flashback.
Ja, det är de. Hon försöker själv undvika det för det skrivs så mycket elaka grejer.

Äsch fattar inte vagina fejset att man måste få skriva av sig all skit. Efter ett tag så passerar allt och faller i glömska. Många inklusive jag skriver hårda ord men alla är vi människor med våra små enkla liv inklusive Vagina-fyran. Och de är säker reko snubbar irl också. Även om jag definitivt inte skulle umgås med en del av dem. Bara att skita att läsa all skit här för dem på ett tag. Sedan är man tillbaka i gamla vanliga lunket.
Citera
2018-02-25, 07:40
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Hoppas de/hon inser hur elaka de var, hur fel de gjorde och att de bättrar sig. Hade det varit i realtid hade en polisanmälan varit på plats.
Bara så hon vet det. Men näthat, nä, jag tycker inte folk ska krossas genom näthat.

Hellre då en polisanmälan på produktionen som inte ingrep eller att Dee gör en polisanmälan i efterhand för sveda och värk om hon själv skulle känna att hon vill göra det.
Citera
2018-02-25, 11:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Äsch fattar inte vagina fejset att man måste få skriva av sig all skit. Efter ett tag så passerar allt och faller i glömska. Många inklusive jag skriver hårda ord men alla är vi människor med våra små enkla liv inklusive Vagina-fyran. Och de är säker reko snubbar irl också. Även om jag definitivt inte skulle umgås med en del av dem. Bara att skita att läsa all skit här för dem på ett tag. Sedan är man tillbaka i gamla vanliga lunket.

Nästan sant. Men om jag någonsin får se en affisch eller en annons om ett uppträdande med J.P så ska det bli en sann njutning att boka tvättstugan istället.
Citera
2018-02-25, 13:01
Medlem
Pantheraduss avatar
Jo, the final four, gör ju bort sig.. Undrar hur det gått med JP:s sked, 14 timmars arbete, men han vet inte vad det är för trä-slag...? Undrar om Gutta går på det där?
Undrar vem Dee väljer, troligen Linda... J-P skulle vara intressant, vet ej om han kan så mycket angående kunskap..? Men hon kanske inte vill ge honom chansen att vinna en amulett på hennes bekostnad...? Där för Linda i så fall. Och vem väljer Linda som storbonde ifall hon åker ut... det beror på om torparna kommer in..?
Citera
2018-02-25, 13:31
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Jo, the final four, gör ju bort sig.. Undrar hur det gått med JP:s sked, 14 timmars arbete, men han vet inte vad det är för trä-slag...? Undrar om Gutta går på det där?
Undrar vem Dee väljer, troligen Linda... J-P skulle vara intressant, vet ej om han kan så mycket angående kunskap..? Men hon kanske inte vill ge honom chansen att vinna en amulett på hennes bekostnad...? Där för Linda i så fall. Och vem väljer Linda som storbonde ifall hon åker ut... det beror på om torparna kommer in..?

Gurra går nog på det men jag hoppas inte. Dee väljer Linda som åker ur och får fightas med de två som förlorar farmenfinal. Jag tror att Robin vinner den finalen och då blir det Helena, Linda och Mulle som slåss om en plats till Farmen.

Stefan tror att Linda väljer honom men det ju kan också bli så att vinnaren av farmenfinalen automatiskt blir storbonde.
Citera
2018-02-25, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Gurra går nog på det men jag hoppas inte. Dee väljer Linda som åker ur och får fightas med de två som förlorar farmenfinal. Jag tror att Robin vinner den finalen och då blir det Helena, Linda och Mulle som slåss om en plats till Farmen.

Stefan tror att Linda väljer honom men det ju kan också bli så att vinnaren av farmenfinalen automatiskt blir storbonde.

Jag tror också att vinnaren av Torpet, Robin? blir storbonde
Citera
2018-02-25, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Visst är det så. Minus nattkokaren från 2014 t.ex. kommer man knappt ihåg folk från den säsongen. Beror dock på hur pass illa det är/blir. Vissa glömmer man aldrig (Fegdrik och Taturektikern t.ex). Tänk att gå in på en advokatbyrå för rådgivning också sitter det en ryggradslös idiot som fnittrande kletat bajs i TV bakom skrivbordet. Svårt att ta det seriöst. Hade förmodligen vänt i dörren.

Stella är annorlunda. Hon är neger så förväntningarna var redan låga. Därför överraskande att hon gav ett så vettigt intryck i början (och kanske anledningen till att hon får så mycket skit nu. Fallet var högre. JättePantad och Mullig är kanske klasser värre men de har inte framstått som vettiga från början heller).

Känns som att Fittfyran/Fittiga Fyran vore ett OK namn på gruppen, rullar av tungan lättare, men så heter ju redan kanalen.

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Nästan sant. Men om jag någonsin får se en affisch eller en annons om ett uppträdande med J.P så ska det bli en sann njutning att boka tvättstugan istället.

Vad gör clownen annars? Han kan väl aldrig leva på "artisteriet"? Uppträdde på krogar dillade han om. Då frågar man sig ju lite vad han gör mer specifikt...för vilken krog ger honom betalt för sången?
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-02-25 kl. 15:07.
Citera
2018-02-25, 16:25
Medlem
Är det torpet final idag?
Citera
2018-02-25, 16:37
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Är det torpet final idag?
Ja, det är det. Blir spännande vilken gren det blir. Tror att Robin vinner och förhoppningsvis blir han storbonde på köpet.
Citera
2018-02-25, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Ja, det är det. Blir spännande vilken gren det blir. Tror att Robin vinner och förhoppningsvis blir han storbonde på köpet.

Jag hoppas att du har rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in