Citat:
Ursprungligen postat av
sheriffenavutah
Det är så uppenbart att Alex och JP (håll Stella utanför hon har faktiskt inte varit med på det här) gör allt det här "mobbningen" av två anledningar.
1 för att jävlas tillbaka lite, dom använder sig av exakt samma kommentarer som Robert och Dee gjorde förra(?) veckan "man måste tänka på djuren, djuren kommer först på farmen" uppenbart att det är lite payback för kritiken hon och Mulle fick ang djurskötseln, Dom fick ju ta hand om djuren och vara med och hjälpa till med uppdragen samtidigt som dem fick kritik att dom inte gjorde ett tillräckligt bra jobb. Nu tycker dom att Dee och Robert ska få gör samma sak
Anledning 2 göra lite TV (mest JP som tänker så) och försöka underhålla folk lite.
Jag menar folk kollar ju på ett program som farmen för underhållningens skull, men ska endå bli få jävla upprörda och förbannade för att folk på en dokusåpa jävlas lite med varandra. Läste en kommentar på fackebook där nån skrev "nu har jag varit hos polisen och anmält tv4" haha, vad är det för fel på folk?
Tillochmed här på flashback har alla omvandlats till upprörda bittra kärringar. Fattar inte... vill man bara ha program på Tv som typ sofias änglar och samhällets hjältar där man ska tycka allt är så underbart och fälla en tår över hur fint allt är, Sådär Amerikanskt skit, vi kanske ska klaga lite mer på tv4 så att dom blippar och censurerar för munnen varje gång nån säger fan på tv.
Sådär här har ni en till jävel ni han kasta lite hat på, den bjuder jag på

förklara för mig nu hur dåligt det är med mobbning

Måste hålla med. Att folk jävlas med varandra på olika sätt hör ju till och är ju en stor del av underhållningen...men det ska vara roligt/intelligent också. Som det är nu är det på låg nivå och dessutom sker det bara åt ett håll. Inte lika kul. Meningslös polisanmälan som kommer läggas ner för något småskit någon random gjort under en dokusåpa inspelad i somras låter som något den typiska facebookanvändaren skulle göra.
Blir intressant att se vem som blir vald idag. Mullig kan nog tänka lite hur som helst. Koko som en hök...
Citat:
Ursprungligen postat av
nivijag
Skulle vilja veta, om du vann Farmen, vad hade pengarna gått till?
Helena
Robert
Robin = skulle köp ett hus till, till asylsökande?
Robin = hus (som han själv antagligen fortfarande äger men hysch hysch) till ekonomiska migranter som redan fått avslag, men som nu kan stanna och överklaga några gånger, för mediahorande och likes.
Helena = talpedagog och psykolog för hennes dissociativa identitetsstörning. Eller ja...pedagög och psökolög.
Robert = öronproppar?
Topp 3 för närvarande:
1. Robert
2. Sheldon
3. Värmlänningen, Svinto eller Fläskläppen...det är jämnt.