2018-02-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Enligt en intervju i någon av kvällstidningarna så började han knarka vid 22 års ålder och höll på i 10 år, alltså till 32 års ålder. Han har suttit 2 gånger, sammanlagt 22 månader för narkotikabrott. Han har skulder på mellan 1.5 - 2 mille. Jag undrar vad han har gjort från 32 år och fram till nu eftersom han inte har lyckats betala sina skulder? Jag hoppas att han vinner av den enda anledningen att kronofogden kommer att ta varenda öre.
Ja var har han befunnit sig så många år- har han liftat runt i Utah ?
En sväng i Norge kanske?
Mystiskt.
Citera
2018-02-22, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Jag såg att Robban var riktigt sur på J-P med den höga rösten, och när han höll på med staketet med spikar. Först så pratade Robban om att tänka ha J-P som vän, nu har det ändrats totalt.
Jag har samma syn på J-P, först diggade jag honom, han sjöng bra etc, men på sistone i farmen har han varit feg (utan en riktig fajt, så han inte vill bli förstekämpe), samt delvis falsk med information och tycker det är kul att reta up. Vet ej om han gör detta för att göra bra TV.. för de som gillar konflikter....?
Han borde också få tävla snart då han inte har en amulett...
Hoppas Robin kommer tbx från torpet ikväll eller när det blir..!!
Min topp trio är Robin, Robban, Helena.

Skulle vilja veta, om du vann Farmen, vad hade pengarna gått till?
Helena
Robert
Robin = skulle köp ett hus till, till asylsökande?
Citera
2018-02-22, 14:28
Medlem
Att Daniella inte fick tävla fysiskt var väl för att hon hade fått en hjärnskakning, några futtiga skärsår på handen får man ju stå ut med. För två säsongen sedan fick ju x (glömt namn) tävla mot Niklas i diverse styrkegrenar trots att han dragit axeln ur led.

Tyckte det var fel att Vincent godkände kohagen när han gjorde det, var ju uppenbart att det var på tok för dåligt byggd. Det satte ju lite standarden på hela vistelsen, de skulle fått leva på potatis och vatten tills de faktiskt lärt sig bygga något ordentligt.

Tror Stefan kan ha goda chanser att vinna, de andra två gängen har grävt ner sig i sina skyttegravar och riktat artileriet mot varandra medans Stefan står på en kulle bredvid och observerar. Får han väl ut Robban och torparen så är han den med klart bäst skills på många tävlingar. Sedan blir det väl mycket kunskap efterssom det är mest brudar kvar men även de kan ju innefatta att bygga vedstaplar och liknande.

Snillepatrullen tycker de är så sjukt smarta men blir alltid genomskådade av Dee och Robert. Måste vara jobbigt att se hur avslöjade de blir nu när de ser det själva på tv.

Deras masterplan hur de ska få ut Dee är ju också patetiskt, kommer sluta med något av följande scenarion:

Dee FK -> JP AK -> Kunskap -> JP UT.
Stella FK -> Dee AK -> Sågen -> Stella UT.
JP FK -> Psykvården tillkallas då en deltagare ligger och skakar i fosterställning i ett hörn.
Senast redigerad av ikkenicke 2018-02-22 kl. 14:34.
Citera
2018-02-22, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Det är så uppenbart att Alex och JP (håll Stella utanför hon har faktiskt inte varit med på det här) gör allt det här "mobbningen" av två anledningar.
1 för att jävlas tillbaka lite, dom använder sig av exakt samma kommentarer som Robert och Dee gjorde förra(?) veckan "man måste tänka på djuren, djuren kommer först på farmen" uppenbart att det är lite payback för kritiken hon och Mulle fick ang djurskötseln, Dom fick ju ta hand om djuren och vara med och hjälpa till med uppdragen samtidigt som dem fick kritik att dom inte gjorde ett tillräckligt bra jobb. Nu tycker dom att Dee och Robert ska få gör samma sak

Anledning 2 göra lite TV (mest JP som tänker så) och försöka underhålla folk lite.

Jag menar folk kollar ju på ett program som farmen för underhållningens skull, men ska endå bli få jävla upprörda och förbannade för att folk på en dokusåpa jävlas lite med varandra. Läste en kommentar på fackebook där nån skrev "nu har jag varit hos polisen och anmält tv4" haha, vad är det för fel på folk?
Tillochmed här på flashback har alla omvandlats till upprörda bittra kärringar. Fattar inte... vill man bara ha program på Tv som typ sofias änglar och samhällets hjältar där man ska tycka allt är så underbart och fälla en tår över hur fint allt är, Sådär Amerikanskt skit, vi kanske ska klaga lite mer på tv4 så att dom blippar och censurerar för munnen varje gång nån säger fan på tv.

Sådär här har ni en till jävel ni han kasta lite hat på, den bjuder jag på förklara för mig nu hur dåligt det är med mobbning

Måste hålla med. Att folk jävlas med varandra på olika sätt hör ju till och är ju en stor del av underhållningen...men det ska vara roligt/intelligent också. Som det är nu är det på låg nivå och dessutom sker det bara åt ett håll. Inte lika kul. Meningslös polisanmälan som kommer läggas ner för något småskit någon random gjort under en dokusåpa inspelad i somras låter som något den typiska facebookanvändaren skulle göra.

Blir intressant att se vem som blir vald idag. Mullig kan nog tänka lite hur som helst. Koko som en hök...

Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Skulle vilja veta, om du vann Farmen, vad hade pengarna gått till?
Helena
Robert
Robin = skulle köp ett hus till, till asylsökande?

Robin = hus (som han själv antagligen fortfarande äger men hysch hysch) till ekonomiska migranter som redan fått avslag, men som nu kan stanna och överklaga några gånger, för mediahorande och likes.

Helena = talpedagog och psykolog för hennes dissociativa identitetsstörning. Eller ja...pedagög och psökolög.

Robert = öronproppar?

Topp 3 för närvarande:

1. Robert
2. Sheldon
3. Värmlänningen, Svinto eller Fläskläppen...det är jämnt.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-02-22 kl. 15:06.
Citera
2018-02-22, 16:31
Medlem
scillavanillas avatar
Citera
2018-02-22, 16:32
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scillavanilla
Länka då!
Citera
2018-02-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Att Daniella inte fick tävla fysiskt var väl för att hon hade fått en hjärnskakning, några futtiga skärsår på handen får man ju stå ut med. För två säsongen sedan fick ju x (glömt namn) tävla mot Niklas i diverse styrkegrenar trots att han dragit axeln ur led.

Tyckte det var fel att Vincent godkände kohagen när han gjorde det, var ju uppenbart att det var på tok för dåligt byggd. Det satte ju lite standarden på hela vistelsen, de skulle fått leva på potatis och vatten tills de faktiskt lärt sig bygga något ordentligt.

Tror Stefan kan ha goda chanser att vinna, de andra två gängen har grävt ner sig i sina skyttegravar och riktat artileriet mot varandra medans Stefan står på en kulle bredvid och observerar. Får han väl ut Robban och torparen så är han den med klart bäst skills på många tävlingar. Sedan blir det väl mycket kunskap efterssom det är mest brudar kvar men även de kan ju innefatta att bygga vedstaplar och liknande.

Snillepatrullen tycker de är så sjukt smarta men blir alltid genomskådade av Dee och Robert. Måste vara jobbigt att se hur avslöjade de blir nu när de ser det själva på tv.

Deras masterplan hur de ska få ut Dee är ju också patetiskt, kommer sluta med något av följande scenarion:

Dee FK -> JP AK -> Kunskap -> JP UT.
Stella FK -> Dee AK -> Sågen -> Stella UT.
JP FK -> Psykvården tillkallas då en deltagare ligger och skakar i fosterställning i ett hörn.
Mkt troligt. Om de nu inte twistar och sätter linda.
Citera
2018-02-22, 17:27
Medlem
scillavanillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Länka då!

Kom inte på var jag såg det när jag skrev men nu. Hoppas länken funkar.
Citera
2018-02-22, 17:30
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Funka! 👍
Citera
2018-02-22, 17:34
Medlem
kanelipullas avatar
Jp = Den äckligaste Människan På Jorden
Citera
2018-02-22, 17:38
Citat:
Vad billigt av Dee om hon köper det där från Alex sida.
Citera
2018-02-22, 17:41
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Ja det är klart det är precis som jag skrivit tidigare: "Det mest tragiska med det här är att Stella, alex, Dee, JP och Robban kommer säker sitta och festa med varandra kanske åka på nån bartender turné eller nått sånt skit som dom gör och sitta och skratta med varandra över hur dom höll på farmen medans ni fortfarande sitter hemma och är upprörda och är upptagna och springa till polisen och göra anmälningar."

Men antagligen så har dom "förlåtit" varandra tidigare och förstår att allt var ett spel som bara gick lite fel, efter finaldagen hade nog alla släppt allt.
Det här videon har dom nog gjort för att rädda alex från er häxbränarmobben som har tänt sina facklor och är sugna på att se folk brinna levande.
De facklorna har Mullorna tänt själva genom sitt äckliga beteende. Men de räknade inte med att de själva skulle hamna på bålet. Tracka andra går jättebra, men när de själva får skörda vad de sått så stänger de ner sina sociala medier. Fegt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in