2018-02-22, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Hade velat se Stefan och Robin mötas i final. Tror det hade blivit otroligt jämt. Två målmedvetna grabbar.
Snälla, inga tjejer i årets farmen final, snälla!

Vad ska #Me too säga då?
Citera
2018-02-22, 20:37
Medlem
kanelipullas avatar
I mina ögon är JP faan den äckligaste människan jag någonsin sett på TV!!
Han har en genom rutten själ!! Skulle jag träffa på han på gatan så skulle jag slå ner han!!
Citera
2018-02-22, 20:41
Medlem
bagarn29s avatar
Är det bara jag som hör att Gustav skrika: Fan vad fegt att välja det som han är bäst i!
Citera
2018-02-22, 20:44
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Hade velat se Stefan och Robin mötas i final. Tror det hade blivit otroligt jämt. Två målmedvetna grabbar.
Snälla, inga tjejer i årets farmen final, snälla!

Jodå, jag hoppas att Helena, Dee och Robin kommer dit. Robert eller Stefan är skit samma.
Citera
2018-02-22, 20:45
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är det bara jag som hör att Gustav skrika: Fan vad fegt att välja det som han är bäst i!
Mitt i allt mobbningssnack får man inte glömma bort att Dee var med i samma grupp som Gustav. En person som skrek könsord i ansiktet på folk och kallade dem pajas. Dömde ut alla som idioter som inte höll med honom.

Försvarar ingenting, men jag tror det är någon slags missriktat hämndbegär som Dee oförtjänt får klä skott för nu.
Citera
2018-02-22, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Han har en genom rutten själ!! Skulle jag träffa på han på gatan så skulle jag slå ner han!!

Tacka honom istället för att han gav dig ett intrigfyllt och alldeles socialt skadat program att njuta av.
JP och samtliga rövhål där inne gör ju det värt att ens följa Farmen.
Om alla vore lika reko och tävlingsfokuserade som Stefan
vore programmet enormt tråkigt att kolla på.
Ingen hade talat med varandra, ingen hade startat roliga dispyter, ingen hade lackat ur på nån annan och "planerat ägg" t.ex.
Om Dee känt sig mobbad har dom antagligen gått för långt och det är ju inget vi fått se i TV, och att stoppa det borde då isåfall TV4 gjort, hur dom nu än skulle företa sig att få stopp på det vet jag inte, men somehow.

Nej tacka JP och de andra dönickarna där inne istället..

Eller byt kanal
Citera
2018-02-22, 20:49
Bannlyst
Citat:
Tacka honom istället för att han gav dig ett intrigfyllt och alldeles socialt skadat program att njuta av.
JP och samtliga rövhål där inne gör ju det värt att ens följa Farmen.
Om alla vore lika reko och tävlingsfokuserade som Stefan
vore programmet enormt tråkigt att kolla på.
Ingen hade talat med varandra, ingen hade startat roliga dispyter, ingen hade lackat ur på nån annan och "planerat ägg" t.ex.
Om Dee känt sig mobbad har dom antagligen gått för långt och det är ju inget vi fått se i TV, och att stoppa det borde då isåfall TV4 gjort, hur dom nu än skulle företa sig att få stopp på det vet jag inte, men somehow.

Nej tacka JP och de andra dönickarna där inne istället..

Eller byt kanal

JP blir ansiktet utåt i nästa Colgate-reklam.
Citera
2018-02-22, 20:49
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Höpplöst, möe, kora, Törpet...fy fan vad illa det låter!
Ja möe säger hon och törpet hela tiden
Citera
2018-02-22, 20:50
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla

Jag själv hade nog kastat ett kladdigt cheeseburgar-papper så det fastnade i hans spräckliga Galne Gunnar-jacka när han passerade mig på gatan.
Citera
2018-02-22, 20:51
Bannlyst
Nån annan som reagerat på Lindas vidrigt fula frisyr? Tycker hela hon är malplacerad i Farmen på något sätt.
Citera
2018-02-22, 20:52
Medlem
Anlagd brand eller olycka?
Citera
2018-02-22, 20:52
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag kommer ihåg när JP var med i Paradise Hotell. Riktig jävla fjant som han fortfarande är. Hur han kan mobba folk fattar jag inte. Han är ju så ful, värdelös och rädd. Anklagar folk för att vara det han är.

Vore så underbart skrämma han riktigt ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in