2018-10-25, 11:24
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Nä men seriöst, vad tillför Arlighet123 egentligen?

Ingenting alls, de nästkommande 6 månaderna.
(FB) Arlighet123 avstängd för Ohörsamhet
2018-10-25, 11:31
Medlem
hum.by.666s avatar
Klassiskt (som räddar det ursprungliga ämnet): "Var någon idioter som låsas vara andra så andra oskyldig människor åker dit för de nån annan idiot jävel gjorde bara för jävlas"

Det är synd om "Arlighet123" och även Tessan... detta är så sinnesjukt att det knappt går att förstå. Får lov att ta hjälp av vad Stenmark föträffligt sade en gång för länge sedan; Hä löns int ́ förklar ́ för den som int ́ begrip.
2018-10-30, 19:17
Medlem
Inget nytt? Inga nya vänner som kan bidra till tråden?
2018-11-16, 11:31
Bannlyst
hej här var de många sidor
Jag ha känt terese undertiden hon gick på forslunda då var hon en urgullig människa hon ville alla väl
2018-11-16, 11:41
Medlem
L.Butters.Stotchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosaego
Jag ha känt terese undertiden hon gick på forslunda då var hon en urgullig människa hon ville alla väl

Åh berätta mer? Vad gjorde hon för urgulliga saker?
Skrev hon hot och brände ner saker redan då?
2018-11-16, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Knarkar? Är nog snarare så att en del av dessa individer är jävligt trötta på Therese trakasserier, förtal och anonyma orosanmälningar till Soc
Jävligt att ni andra trakaserra terese
2018-11-16, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.Butters.Stotch
Åh berätta mer? Vad gjorde hon för urgulliga saker?
Skrev hon hot och brände ner saker redan då?
Hon ha aldrig hota eller bränt saker terese hjälpte alla som behövde hjälp med läxor o annat en snäll människa som bara vill gott hon vill inte jävlas me folk som ni på står hon unviker bråka ohon vill alla väl !! Hon vill ingen ila
2018-11-16, 12:07
Medlem
Citat:

Hon låter verkligen som en fantastisk människa! Tänk vilka fantastiska vänner hon har som kommer in här i tråden och försvarar henne

2018-11-16, 13:06
Medlem
Skatteskolks avatar
Jag slutade läsa när jag såg att hon har förvaltare. Det innebär i praktiken att hon är omyndigförklarad och inte ens kan beställa varor på internet. Vad händer om en sådan person gifter sig och får delad ekonomi?

Det stod att hennes fyra första är fosterhemsplacerade men tyckte jag läste att hon fått fler. Någon som vet? Var bor hon nu? En person som anser sig vara utsatt för komplott, tenderar väl att fortsätta i samma brottsliga bana?

Vann tingsrättsdomen laga kraft? Den här diskussionen borde ebbat ut för flera månader sen.
2018-11-16, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Jag slutade läsa när jag såg att hon har förvaltare. Det innebär i praktiken att hon är omyndigförklarad och inte ens kan beställa varor på internet. Vad händer om en sådan person gifter sig och får delad ekonomi?

Det stod att hennes fyra första är fosterhemsplacerade men tyckte jag läste att hon fått fler. Någon som vet? Var bor hon nu? En person som anser sig vara utsatt för komplott, tenderar väl att fortsätta i samma brottsliga bana?

Vann tingsrättsdomen laga kraft? Den här diskussionen borde ebbat ut för flera månader sen.

Terese är inte omyndigförklarad
Förvaktaren ta hand om att betala hyran t kan handla internet handla som alla andra
Hört hon väntar tvillingar
Hon var är ju gift me jimmy
2018-11-16, 14:25
Medlem
Citat:
Förvaktaren ta hand om att betala hyran t kan handla internet handla som alla andra

Är det Jimmy som är pappan då?
2018-11-16, 14:28
Medlem
Citat:

Hoppas inte hon är gravid. Hon kan ju inte ens ta hand om sig själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in