2018-09-03, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobran1987
Jag satt inne för grov stöld men har suttit inne fem gånger för utpressning grovstöld på äldre vilket jag verkligen ångrar åh kommer få leva me resten av mitt liv

Malin. Du skrev ju på facebook om att tessan brände ner en gymnastiksal. Berättade hon det för dej? Eller fick du det berättat på annat håll?

Kul att du blev medlem här!
2018-09-03, 13:46
Medlem
Hon brände upp gympasalen med än tjej som heter Mikaela Eriksson dom blevavstäng två veckor jag fick reda på ett annat håll
2018-09-03, 13:51
Medlem
Citat:
Jag satt inne för grov stöld men har suttit inne fem gånger för utpressning grovstöld på äldre vilket jag verkligen ångrar åh kommer få leva me resten av mitt liv

Kul att du kommer in i tråden . Alla förtjänar en andra chans. Bra att du har insikt i att du gjort fel och ångrar dig, något det tyvärr verkar som Terese aldrig aldrig kommer att få och aldrig kommer att göra.
2018-09-03, 13:52
Medlem
Citat:
Hon brände upp gympasalen med än tjej som heter Mikaela Eriksson dom blevavstäng två veckor jag fick reda på ett annat håll

Jaså? Låter helt sjukt. Bränna upp nånting och bli avstängd i två veckor. Tack för svaret
2018-09-03, 14:07
Medlem
Hon gjorde även saker på forslunda som att ta trackrorn åh köra in i stan hoppas bara att de kan bli ett slut på detta nån gång men ja fatta inte att Joel fortfarande är tsm me tessan när han vet hur hon går för åh att hon har hans dator medan han jobbar
2018-09-03, 14:28
Medlem
MamaRoachs avatar
Citat:
Hon gjorde även saker på forslunda som att ta trackrorn åh köra in i stan hoppas bara att de kan bli ett slut på detta nån gång men ja fatta inte att Joel fortfarande är tsm me tessan när han vet hur hon går för åh att hon har hans dator medan han jobbar

Verkar ha svårt med impulskontroll, minst sagt. Har hon hittat på mer hyss som du vill dela med dig av?
2018-09-03, 14:36
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:

Hur lärde ni känna varandra? Har du varit med på något skit hon gjort någon gång?
2018-09-03, 15:21
Medlem
Hon mordhotsde min kusin på vaniljdrömmen jag åh hon gick i samma klass i sjuan hon försökte sätta dit mig för mordbranden i jörn de va då ja bröt kontakten med henne
2018-09-03, 15:27
Medlem
Citat:
Hon mordhotsde min kusin på vaniljdrömmen jag åh hon gick i samma klass i sjuan hon försökte sätta dit mig för mordbranden i jörn de va då ja bröt kontakten med henne

Tessan skyllde ju mordhoten på dej med.

Står klart och tydligt i fup. Du verkar ha varit hennes scapegoat gång på gång

Bra att,du har brytit med stollan
2018-09-03, 15:42
Medlem
Hon gör allt för att försvara sig själv hon tror ju att hon är snygg bäst åh vackrast
2018-09-03, 17:52
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Hon gör allt för att försvara sig själv hon tror ju att hon är snygg bäst åh vackrast

Det finns de definitivt delade meningar om..
2018-09-03, 18:50
Medlem
Citat:

Fan va jag frågar mycket men.

Vet du hur jimmy har reagerat på skilsmässan? Arg/ledsen/ ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in